Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@03:18:50 GMT

بزرگترین دغدغه شهری، انتخاب شورایی اصلح و متخصص است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۳۲۵۴

بزرگترین دغدغه شهری، انتخاب شورایی اصلح و متخصص است

علی فرخ زاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آنچه که امروز شهر به آن نیاز دارد، روی کار آمدن نیروهایی خدوم و متخصص است.

وی با بیان اینکه، مردم در انتخابات پیش رو، تجربه، تخصص و سابقه کار اجرایی افراد در حوزه های مختلف فرهنگی، ورزشی، آموزشی، بهداشتی و مدیریت شهری را ملاک انتخاب خود قرار دهند؛ تصریح کرد: انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا، باید فارق از هرگونه نگاه سیاسی، جناحی و رنگ بندی های تعریف شده؛ صورت گیرد و قطعا نگاه های سیاسی به شهر آسیب می زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرخ زاد ادامه داد: تفکرات سیاسی و جناحی که در دوره پنجم شورای اسلامی شهر غالب بر انتخاب افرادی اصلح و کاردان شد به نوعی شهر را از نظر شهرسازی و مدیریت شهری دچار مشکلات متعددی کرد و عملکرد مثبتی از خود بر جای نگذاشت. چرا که بودجه های  محدود شهرداری بر اساس اصول فنی  مورد بهره گیری قرار نگرفت.

در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر استان قزوین ۹۵۲ داوطلب در سطح ۲۸ شهر استان به رقابت خواهند پرداخت که ۸۶ درصد داوطلبان مرد و ۱۴ درصد آنها زن هستند.
استان قزوین دارای ۶۷۹ روستای واجد شرایط برگزاری انتخابات شوراهای روستایی است که در این دوره چهار هزار و ۶۳۳ نفر داوطلب ثبت نام کردند.
سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره انتخابات شورای شهر اسلامی و روستا ۲۸ خردادماه جاری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

برچسب‌ها شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان قزوین پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان قزوین شورای شهر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر استان قزوین اخبار کنکور دوره انتخابات اسلامی شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی ظهر پنجشنبه در حاشیه سفر خود به مشهد اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه هدف آماده شده است.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

کد خبر 6088675

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • ششمین دوره مجلس خبرگان یکم خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • زمان‌برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره خبرگان رهبری
  • زمان برگزاری نخستین اجلاس ششمین دوره مجلس خبرگان
  • ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اول خرداد آغاز به‌ کار می‌کند
  • ششمین دوره مجلس خبرگان اول خرداد با پیام رهبری آغاز به کار می‌کند