Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راهور ناجا در پنجمین رزمایش ارتقا توان راهور ناجا گفت: وجود بیش از ۳۶ میلیون وسیله نقلیه مبتنی بر این است که باید از مدیریت فناوری استفاده شود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور ناجا در پنجمین رزمایش ارتقا توان راهور ناجا گفت: ابتدا از تمام همکارانم که در ۲۳۶ کیلومتر راه‌های کشور و ۱۱۴۷ راه کشور به صورت شبانه روز مشغول کارند تشکر می‌کنم و آرزوی سلامتی برای همگی دارم امیدوارم کشور از ویروس رهایی یابد تا بیشتر به مردم خدمت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: امروز روز آزادسازی بخشی از کشور ماست که با تلاش و خون بسیاری از افراد آزاد شد این نبرد بزرگ ۱۹ هزار اسیر را از دشمن گرفت و بیش از ۱۶ هزار کشته را بر دشمن تحمیل کرد.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا چند وظیفه اصلی دارد ابتدا مدیریت بر ترافیک که بر ۸۴ میلیون جمعیت کشور به عنوان کاربر ترافیک اعمال می‌شود چراکه همگی به نوعی کاربر ترافیک هستند و باید بتوانیم مدیریت را مبتنی بر فناوری اطلاعات پیش ببریم.

وی افزود: وجود بیش از ۳۶ میلیون وسیله نقلیه مبتنی بر این است که باید از مدیریت فناوری استفاده شود.

هادیانفر بیان کرد: در حوزه توجه به حوزه ترافیک و تصادفات بدون گره امروز حضور پلیس راهوار در جاده‌ها با حوزه ایمنی گره خورده است، اما در کنار این حضور فیزیکی از فناوری روز دنیا باید استفاده شود.

رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد: تصادفات متفاوت از بیماری کروناست در این بیماری که ان‌شاءالله کشور زودتر رهایی یابد نهایتاً یک نفر جان خود را از دست می‌دهد که مبتلاست، اما در تصادفات ۲ تا ۳ نفر از دست می‌روند.

سردار هادیانفر گفت: در تصادفات و پیشگیری تقریباً ۳۰ سازمان نقش دارند، اما ما در مرکز این داستان قرار داریم و مردم از ما انتظار دارند. در حالی که نقش ما ۱۹ درصد است؛ در سال ۹۹ یک کاهش بسیار چشمگیر داشتیم که براساس آمار بیش از ۲۰۰۰ نفر جان باخته و نزدیک به ۱۶ درصد کاهش داشته ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا بین کرد: در سال اخیر تاثیر کرونا در میزان تردد‌ها کمتر از ۳۰ درصد بوده است و میزان تردد در سال ۹۹ نسبت به سال ۹۸ که کشور درگیر کرونا نبود ۸ درصد کاهش داشته و این یعنی تردد‌ها ادامه دارند. برای مثال شب عید در ۹۶ درصد شهر‌ها تردد آزاد بود و با رعایت پروتکل‌ها انجام می‌شد.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: من از طرف خودم از تلاش همه تشکر می‌کنم و از مردم در جهت رعایت قوانین تقدیر و تشکر می‌کنم. اگر مردم با ما در سال ۹۸ و ۹۹ همکاری نمی‌کردند ما نمی‌توانستیم تصادفات را کنترل کنیم و امید داریم در سال جدید هم شاهد کاهش چشمگیر این اعداد و ارقام باشیم.

وی بیان کرد: امروز پنجمین رزمایش ارتقا پلیس راهوار را اجرا می‌کنیم.

سردار هادیانفر عنوان کرد: ما در این دو سال بیش از ۲۲۰۰ دستگاه خودرو به راه و راهور استان‌ها اضافه کردیم.

وی گفت: امید داریم این تقویت‌ها ادامه یابد؛ در اینجا باید از نقش موثر حمایتی فرمانده ناجا و همه دستگاه‌ها که به ما کمک کردند با این توسعه و ایمنی و تصادفات را کاهش دهیم تشکر کنم.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: امروز ما در آستانه انتخابات هستیم و آماده ایم که در کنار دیگر دستگاه‌ها با مشارکت بالا این مهم را برگزار کنیم.

وی تصریح کرد: امید داریم همکاران با انگیزه بسیار بالا و روحیه عالی به خدمت رسانی به مردم ادامه دهند و تلاش می‌کنیم هر حرفی که می‌زنیم با نیت خدا باشد و برای او باشد.

وی تاکید کرد: ان شاءالله همکاران باید تلاش کنند در حوزه برخورد با تخلفات رعایت انصاف را در نظر گیرند و اعمال جریمه هوشمندانه مبتنی بر شرایط کشور باشد چراکه استرس بیماری کرونا فراگیر است و مردم گرفتار مسائل اقتصادی هستند پس اعمال جریمه باید هوشمندانه باشد.

رئیس پلیس راهور ناجا اظهار کرد: ورود ممنوع، سرعت و سبقت غیر مجاز، دنده عقب در اتوبان و… خط قرمز ماست چراکه این افراد تهدیدی برای مرگ دیگران هستند و در این مواقع به شدت برخورد می‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مردم مسئول انضباط هستند و پلیس ناظر بر این مسئله بیان کرد: امروز ۶۰ درصد موتور سواران اگر تصادف می‌کنند به دلیل عدم استفاده از کلاه است.

وی در آخر گفت: امید داریم مردم با پلیس همکاری بیشتری کنند چراکه امروز ۶ عامل اصلی دلیل افزایش فوت و مجروحان تصادف از جمله سرعت و سبقت غیر مجاز، عدم توجه به جلو خستگی و خواب آلودگی و عدم استفاده از کمربند و کلاه است.

وی در آخر گفت: بنده از تلاش و حمایت مردم و رسانه که بسیار نقش دارد در توسعه فرهنگ ترافیک و خانواده ۱۱ میلیونی بازرسان نامحسوس که احساس مسئولیت می‌کنند تشکر می‌کنم.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور پلیس رزمایش راهور رئیس پلیس راهور ناجا تشکر می کنم امید داریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ضمن تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی در معابر تهران اعلام کرد که ماموران پلیس راهور برای مدیریت ترافیک عصرگاهی نیز از آمادگی لازم برخوردارند.

به گزارش ایسنا، سرهنگ اسماعیل احسان پور درباره ترافیک صبحگاهی شهر تهران گفت: در رصدهای پلیسی مشخص شد که از حوالی ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ترافیک در بیشتر معابر پر تردد پایتخت آغاز شده است. این ترافیک از غرب، شرق و جنوب تهران به سمت مراکز و شمال شکل گرفته و در حال حاضر از حجم آن کاسته شده است. با این وجود با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود از حدود ساعت ۱۷ ترافیک عصرگاهی آغاز شود، ماموران پلیس راهور از آمادگی لازم برای مدیریت ترافیک برخوردارند. لازم است مردم نیز از ترددهای غیرضروری با خودروی شخصی خود در ساعات پیک ترافیک خودداری کنند.

وی درباره معابر و بزرگراه‌های دارای بار ترافیک صبحگاهی نیز گفت:‌ در بزرگراه تهران - کرج، بزرگراه شهید سلیمانی در محدوده بزرگراه شهید صیاد شیرازی ، بزرگراه شهید بابایی محدوده خیابان نیروی زمینی، بزرگراه شهید زین الدین در محدوده صدف ، بزرگراه علامه جعفری در محدوده شقایق ، بزرگراه امام علی (ع) در محدوده جانبازان، بزرگراه شهید لشگری در محدوده شیشه مینا و رسالت قبل از پل سید خندان ترافیک پرحجم اما روان بود. 

رئیس مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد:  در بزرگراه‌های شیخ فضل الله نوری در محدوده بزرگراه یادگار امام (ره )، بزرگراه شهید آبشناسان در محدوده سردار جنگل، بزرگراه شهید همت در محدوده جنت آباد ، بزرگراه شهید چمران در محدوده پارک نهج البلاغه ترافیک نیمه سنگین بود. همچنین در مسیر غرب به شرق خیابان آزادی در محدوده شهیدان، خیابان جانبازان در محدوده میدان میدان امام رضا (ع) نیز وضعیت مشابه گزارش شده است.

احسان‌پور افزود:‌ در مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید نواب صفوی از انتهای بزرگراه شهید چراغی تا ورودی تونل توحید، بزرگراه آیت‌الله سعیدی از میدان فتح تا میدان آزادی و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در محدوده ستاری نیز ترافیک صبحگاهی نیمه سنگین بود.

وی با تاکید بر اینکه تردد موتورسیکلت از تونل‌های درون شهری ممنوع است، گفت: لازم است موتورسواران از تردد از داخل تونل‌های شهری پرهیز کنند. همچنین عابران پیاده نیز حتما از گذرگاه‌های مخصوص عابرپیاده تردد کنند.

دیگر خبرها

  • پلیس راهور : ۴۶ درصد تصادفات مربوط به تلفن همراه است
  • عامل ۴۶ درصد تصادفات ؛ یک عادت بد در رانندگی!
  • ترافیک پرحجم و روان در معابر پایتخت
  • ترافیک شهر تهران آغاز شده است
  • راکبین موتورهای توقیفی ملزم به شرکت در کلاس‌های آموزشی هستند
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • نظر رئیس پلیس راهور درباره تغییر طرح ترافیک تهران | این سه بزرگراه نیاز شدید به بهسازی آسفالت دارند
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور