Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی روز دوشنبه در دیدار با رییس کل دادگستری آذربایجان غربی اظهار داشت: همه ما باید به وظیفه شرعی و قانونی خود در راستای صیانت از حقوق عامه عمل کنیم.

وی تاکید کرد: باید نگاه ویژه‌ای به داخل دستگاه قضایی هم داشت و از افراد لایق و شایسته در پست‌های حساس مدیریتی استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی افزود: مردم ولی نعمت ما هستند و باید با نهایت احترام با آنها رفتار کرد و تکلیف مسوولان به ملاطفت و خوشرویی با مردم است تا شان و کرامت انسانی حفظ شود.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست ها و جلسات اخلاقی و دینی در بین کارکنان دستگاه قضایی در افزایش روحیه خدمت رسانی به مردم موثر است و باید به این امر توجه ویژه کرد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار با اشاره به جایگاه والای نهاد نمایندگی ولی فقیه گفت: نقش آفرینی دستگاه قضایی استان در خدمتگزاری به مردم نیازمند حمایت و همراهی این نهاد ارزشمند است.

ناصر عتباتی ادامه داد: یکی از اولویت‌های دادگستری آذربایجان غربی پرداختن به امر تولید و مانع زدایی از این بخش است.

وی به اهمیت صلح و سازش و اصلاح ذات البین پرداخت و بیان کرد: تشکیل هسته های جهادی "بخشایش" با  استفاده از ظرفیت بالای روحانیون متنفذ در استان در دستور کار است و از نهاد نمایندگی ولی فقیه نیز درخواست داریم تا با معرفی روحانیون متنفذ و مورد پذیرش در بین مردم در این مورد، دستگاه قضایی را یاری کنند.

به گزارش ایرنا، طی هفته گذشته ناصر عتباتی به عنوان رییس کل دادگستری آذربایجان غربی منصوب شد.

برچسب‌ها دادگستری آذربایجان غربی دادستانی کل کشور ارومیه قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری آذربایجان غربی دادستانی کل کشور دادگستری آذربایجان غربی دادستانی کل کشور ارومیه قوه قضاییه اخبار کنکور دادگستری آذربایجان غربی دستگاه قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت

 رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام رشوه دستگیر شدند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی دادگستری آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی یکشنبه شب در این خصوص اظهار کرد: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رییس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • از پرونده چای دبش چه خبر؟
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود/ سند تحول قضائیه حلال مشکلات عدلیه
  • جشنواره عدالت و رسانه برگزار می‌شود
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دستگیری 5 نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • استاندار فارس خواستار تسریع نهضت ملی مسکن و حفظ حقوق عامه شد
  • کارخانجات و واحد‌های تولیدی تعطیل و نیمه تعطیل شناسایی شود