Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@14:12:49 GMT

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با تضمین کیفیت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۳۷۳۹

تغییر دکوراسیون آشپزخانه با تضمین کیفیت

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، در این مطلب قصد داریم از نکات خوبی راجع به تغییر دکوراسیون آشپزخانه پرده برداریم.

آشپزخانه بخش مهمی از خانه و تغییر دکوراسیون آشپزخانه و بخش مهمی از تصمیم شما برای تغییر فضای منزلتان می‌باشد. بنابراین داشتن اطلاعات کلی در ارتباط با تغییر دکوراسیون آشپزخانه بسیار مهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ارتباط با تغییر دکوراسیون این محیط عواملی چون: کاربردی بودن ابزار، نظافت، زیبایی و دلنشین بودن محیط، عوامل مهمی تلقی می‌گردند.

ایده‌های ارزشمند طراحی و تغییر دکوراسیون آشپزخانه

۱. ابتدا فرم و اندازه‌ی آشپزخانه تان را مدنظر قرار دهید

این نکته‌ای حائز اهمیت می‌باشد، چرا که همه چیز به اندازه و فرم آشپزخانه شما بستگی دارد. بزرگی و کوچکی آشپزخانه شما مهم است. برای آشپزخانه‌های بزرگ می‌شود ریزه کاری‌های مختلف را اعمال کرد اما آن چیزی که برای آشپزخانه‌های کوچک اهمیت دارد قرار دادن مناسب اشیا و تا حد ممکن کاربری‌های چندگانه می‌باشد. پس قبل از هرگونه اقدام برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه، سایز محل و ابعاد آن را محاسبه کنید. سپس بر اساس سایز و ابعاد نقشه‌ای را تهیه نمایید. استفاده کردن از طرح و نقشه باعث می‌شود تا تصمیمات بهتری را در رابطه با تغییر دکوراسیون آشپزخانه اعمال کنید.

۲. استفاده درست و اصولی از منابع نوری

با اینکه نورپردازی در همه جای خانه شما اهمیت دارد، اما احتمالاً در طراحی آشپزخانه شما بیشترین اهمیت را داشته باشد. همانطور که می‌دانید روشنایی با سایز یا اندازه، رابطه مستقیم دارد. لذا مکان روشن‌تر بزرگ‌تر و مکان تاریک‌تر کوچک‌تر بنظر خواهد رسید. همچنین محیط روشن‌تر روح را شاداب کرده و انرژی زیادی را به فرد و محیط می بخشد.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه یک تخصص است

همچنین جادوی نور می‌تواند آشپزخانه شما را بسیار مدرن، دنج، سنتی یا صمیمی کند و این به محلی که منبع نور را در آنجا قرار می‌دهید بستگی زیادی دارد. شاید مهم به نظر نرسد اما نور، بخشی موثر در نحوه تزیین آشپزخانه است.

در همین زمینه لازم به ذکر است که اگر آشپزخانه منزل شما آفتاب گیر است نیاز چندانی به استفاده از منابع نور مصنوعی ندارید. شما می‌توانید با انتخاب یک پرده مناسب، نور طبیعی را کنترل کرده و از آن میزبانی کنید.

به طور کلی تغییر دکوراسیون آشپزخانه یک تخصص است، که شما می‌توانید به منظور انجام آن از یک متخصص ماهر کمک بگیرید. و ما در اینجا هستیم تا در این زمینه به شما کمک کنیم.

ما خدماتی از جمله: تغییر دکور آشپزخانه، تغییر رنگ سنگ اپن، تغییر اپن آشپزخانه قدیمی، تغییر جای آشپزخانه و تغییر دکوراسیون آشپزخانه با کمترین هزینه را به شما ارائه خواهیم داد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶ ،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ تماس حاصل نمایید.

آیا جای قرار دادن اشیا مهم است؟

به منظور تغییر آشپزخانه گاهی افراد سعی می‌کنند مکان وسایل را تغییر دهند. در باب این تصمیم شاید افراد به نحوه‌ی دسترسی به وسایل اعتنایی نکنند. اما همین مسئله قطعاً بعدها مشکل ساز خواهد شد. چرا که دسترسی راحت و آسان به وسایل، بایستی به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل تغییر دکوراسیون آشپزخانه لحاظ شود. برای مثال اگر قرار است دکور آشپزخانه منزلتان را تغییر دهید بایستی بهترین و سرراست‌ترین مکان را به یخچال اختصاص دهید.

تغییر دکوراسیون آشپزخانه؛ رعایت نکات ایمنی

ایده‌ی دیگری که در ارتباط با تغییر دکوراسیون آشپزخانه مهم تلقی می‌شود، رعایت نکات ایمنی است. شاید این نکته در زمره‌ی نکات زیبایی شناسانه گنجانده نشود اما نکته‌ای بسیار مهم است و رعایت آن بر الزام وجود یک شخص متخصص بیشتر تاکید خواهد کرد.

در توضیح این نکته باید گفت که آشپزخانه محلی است که انشعابات برق، انشعابات گاز و سایر انشعابات بالقوه از آن عبور می‌کنند، وجود اجاق گاز در آشپزخانه می‌توانند خطر آفرین باشد. البته این خطر بالقوه بوده و در صورت در کنار هم قرار گرفتن عوامل خطرزا از حالت بالقوه به حالت بالفعل تغییر خواهد کرد. از اینرو لازم است که قبل از رسیدگی به مباحث زیبایی شناسانه ایمنی را رعایت کنید. یادتان باشد "اول ایمنی بعد کار " تنها یک شعار نیست.

استفاده کردن از حداکثر قابلیت‌ها در ارتباط با تغییر دکوراسیون به چه معناست؟

یکی دیگر از نکات مهم در ارتباط با طراحی دکوراسیون، استفاده کردن از حداکثر قابلیت‌ها می‌باشد.

اگر می‌خواهید بدانید که رمز طراحی دکوراسیون خوب چیست؟ باید به شما بگوییم که همه چیز در مدیریت خوب فضا خلاصه می‌شود. شما اگر بتوانید از حداقل‌هایی که محیط در اختیارتان می‌گذارد استفاده کنید بُرد کرده اید. پس سعی کنید از تمام قابلیت‌ها بهره ببرید. برای مثال اگر آشپزخانه شما باز است و دیوارهای فراوانی دارد می‌توانید علاوه بر کابینت‌ها، بر روی دیوارها قفسه نصب کرده و از قابلیت دیوارها به منظور مدیریت اشیا استفاده کنید.

به طور کلی تغییر دکوراسیون آشپزخانه به مقدار قابل توجهی مدیریت فضا و اعمال سلیقه نیازمند است. چه بهتر که با لحاظ این دو فاکتور بتوانیم قلب خانه را زیباتر سازیم.

ما خدماتی از جمله: تغییر آشپزخانه قدیمی، تغییر سرامیک آشپزخانه، تغییر رنگ سرامیک آشپزخانه، تغییر مدل کابینت آشپزخانه و … را به شما ارائه خواهیم داد. به منظور کسب اطلاعات بیشتر شما می‌توانید با شماره‌های ۰۹۱۲۲۷۷۵۹۶۶ ،۰۹۱۲۲۳۷۵۸۴۲ تماس حاصل نمایید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5219134

منبع: مهر

کلیدواژه: دکوراسیون منزل آشپزخانه کسب و کار کسب و کار گروه خودروسازی سایپا دکوراسیون منزل موسیقی پاپ موسیقی ایرانی گردشگری مالیات اصفهان انرژی خودروسازان برنج واکسیناسیون فرصت شغلی کارآفرینی تغییر دکوراسیون آشپزخانه شما می توانید آشپزخانه شما ی آشپزخانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران پاک است

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کیفیت هوای تهران، کیفیت هوای پایتخت هم‌اکنون (۱۴ اردیبهشت) در شرایط قابل قبول است.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ازن» با میانگین ۵۸ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • هوای تهران پاک است
  • ورزشکاران در فرهنگ جامعه نقش‌آفرین هستند
  • جذب ۴۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی دانشجویی در مازندران
  • حماس : پایان هر توافقی باید تضمین‌ کننده آتش‌ بس دائمی باشد
  • حماس: پایان هر توافقی باید تضمین‌کننده آتش‌بس دائمی باشد
  • سکانس‌هایی از فیلم بیست و سه نفر
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • سکانس‌هایی از فیلم هوک
  • رنگ نقش مهمی در معماری ایفا می‌کند