Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،شرکت توزیع نیروی برق استان همدان با صدور اطلاعیه‌ای جدول زمان‌بندی (روزانه و هفتگی) قطع برق مشترکان در شهرستان‌های تابعه استان را اعلام کرد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور جبران و تامین بخشی از نیروی برق مورد نیاز، جدول خاموشی‌های مشترکان برق استان همدان به شرح زیر اعلام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در این جدول مناطق مختلف شهر در قالب گرو‌های هفت گانه (الف، ب، پ، ح، ج، د، م) تقسیم و به صورت روزانه هر گروه ۲ ساعت قطع برق خواهند داشت که زمان قطعی برق از ساعت ۹ صبح در قالب زمان‌های ۲ ساعته تا ساعت ۲۳ تعیین شده است.

همچنین زمان قطعی برق در طول روز و همچون روز‌های هفته براساس این جدول مشخص شده است.

خاموشی هایی که مردم سال هاست به آن عادت ندارند و قطع برق  دو ساعته در حالی که بسیاری از وسایل و امکانات مردم در خانه از جمله آسانسور، قفل های برقی درب منازل و درهای پارکینگ برقی شده اند این قطعی برق را برای مردم مشکل ساز کرده است .

از سوی دیگر رفت و آمد برق و ایجاد نوسان برای وسایل برقی از جمله یخچال و تلویزیون که بهای آن هم در سه سال اخیر افزایش زیادی داشته است خطرناک است و ممکن است موجب آسیب دیدن این وسایل شود و در اینصورت تهیه و تعمیر این وسایل برای مردم دشوار است و بی شک برای خانواده های متوسط خرید این وسایل نیازمند گرفتن وام های با بهره زیاد از نظام بانکی است .

در کنار این مشکلات قطعی برق آن هم بدون اطلاع رسانی درست قبلی در بسیاری از مناطق همدان در کنار غافلگیری و بی برنامگی یکباره، موجب نارضایتی مردم شده است.

آزمونهای دانش اموزان هم در بستر شاد و با استفاده از وای فای اینترنت خانگی برگزار می شود و در صورت قطع برق در ساعت آزمون دانش اموزان هم از پاسخ دادن به سوالات باز می مانند .

شیرزاد جمشیدی, مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق همدان در این رابطه می گوید:این موضوع اطلاع رسانی شده است؛ اما شواهد نشان می دهد منظور از اطلاع رسانی این شرکت در زمینه قطعی تنها با درج جدولی نا مفهوم در سایت اختصاصی شرکت برق همدان و گروه بندی که برای قشرهای مختلف مردم قابل تشخیص نیست، انجام شده و بدون اطلاع قبلی و همکاری رسانه های مجازی شناخته شده و رسانه استانی است.

در برخی از شبکه های اجتماعی هم از قول شرکت برق استان همدان گفته شده است؛ مصرف برق از ساعت۱۳ تا ۱۷ با افزایش دو و نیم برابری قیمت محاسبه می‌شود. این در حالی‌ست که این شرکت مصرف بهینه را بر اساس این برنامه هنوز معلوم نکرده است.

هنوز فصل گرما کامل از راه نرسیده و کولرها و وسایل سرمایشی در همه مناطق راه اندازی نشده است اینکه برق چرا قطع  می شود خود سوالی است که در ذهن بسیاری باقی مانده است و آیا با گرم تر شدن هوا باید خاموشی ها افزایش یابد ؟ 

انتهای پیام/غ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت برق قطعی برق سردرگمی مردم استان همدان قطعی برق قطع برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تدریجی دمای هوا در همدان

محمدحسن باقری شکیب گفت: بر اساس آخرین خروجی مدل‌های هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان همدان تا اواسط هفته آینده، صاف تا قسمتی ابری، همراه با وزش باد ملایم پیش بینی می‌شود.

او گفت: در ساعت بعدازظهر سرعت وزش باد در بیشتر نقاط استان افزایش می‌یابد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: به طور کلی تا اواسط هفته آینده از فعالیت سامانه بارشی خبری نیست و آسمان استان تا آن زمان پایدار پیش بینی می‌شود.

باقری شکیب گفت: اسدآباد و فامنین با ۲۰ درجه سانتیگراد بالای صفر و بهار، همدان و گل‌تپه با ۲ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان همدان در ۲۴ ساعت گذشته بودند.

او گفت: بیشینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۱۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • فردا ؛ قطعی برق درارومیه
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • افزایش تدریجی دمای هوا در همدان
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • مردم با شرکت در انتخابات دور دوم مجلس به تکلیف دینی و سیاسی خود عمل کنند/ احزاب لیست مشترک بدهند
  • برنامه قطعی وزارت نفت خاموشی فلرها در پارس جنوبی است
  • آب سه منقطه از خرمشهر قطع شد
  • ۲ نشان برنز، سهم کاراته کا‌های جوان استان همدان
  • قطعی گاز منطقه‌ای در رشت