Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح دوشنبه در مراسم بزرگداشت سوم خرداد در گلزار شهدای رشت با بیان اینکه شیرینی روزهای فتح خرمشهر همچنان باقی مانده است، اظهار کرد: خرمشهر نماد شوکت و عزت بود و همه رزمندگان در تلاش بودند که آن را آزاد کنند تا عزت به خرمشهر برگردد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به اینکه معادلات منطقه در طی آزادسازی خرمشهر تغییر کرد، افزود: کسانی که دشمن را کامل تجهیز کرده بودند یکباره شوکه شدند و باور کردند چیزی که معادلات نظامی را تغییر دهد سلاح جنگی نیست بلکه باید آن را در جای دیگری جست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: تحلیلگران غربی اذعان کردند که ایران با سلاح خود برای جهان خطرناک نیست بلکه منابع انسانی این کشور برای دشمنان آن خطر دارد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه امروز مجاهدان از جایگاهی در نزد خدا برخوردارند که احدی از آن با خبر نیست، اضافه کرد: خداوند به مجاهد شهید اجازه می‌دهد که هر چه می‌خواهد در روز قیامت افراد را مورد شفاعت خود قرار دهد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به رمز ماندگاری خرمشهر در تاریخ، بیان کرد: مردم و رزمندگان ایمان به خدا داشتند و خداباوری اولین عامل آزادی بشر است.

وی اضافه کرد: ایثار، رهبری امام خمینی (ره) و امدادهای غیبی پروردگار از دیگر عوامل پیروزی رزمندگان در آزادسازی خرمشهر است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه دشمن تمام ابزارهای جنگ الکترونیک را در اختیار داشت اما نتوانست در برابر رزمندگان ما پیروز شود، گفت: هر ملتی که در راه خدا مقاومت کند، خدا وعده داده او را یاری کند و دشمنانش را آهسته آهسته از سر راهش بر می‌دارد.

امام جمعه رشت با تاکید بر پرهیز از خودباختگی، تصریح کرد: در عرصه فعلی نباید دچار غرور شد و بدانیم که این پیروزی‌ها چیزی جز امداد الهی نیست.

در پایان مراسم، حاضران با شاخه گلی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند و یاد و نام آنها را گرامی داشتند.

کد خبر 5219141

منبع: مهر

کلیدواژه: آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان سوم خرداد فتح خرمشهر انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر جنبش ازما فلسطین آمار کرونا کرمانشاه اردبیل گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا زلزله عکس استانها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۳۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم هاکی روی یخ جوانان کشورمان امروز سه شنبه در آخرین دیدار خود در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا و اقیانوسیه برابر تیم هند به میدان رفت و با نتیجه ۱۴ بر ۲ به سومین پیروزی ارزشمند خود دست یافت.   جوانان هاکی باز کشورمان که دوم اردیبهشت ماه برای شرکت در این مسابقات به ازبکستان سفر کرده بود در پنج بازی خود، سه پیروزی و دو شکست ثبت کردند.   هاکی بازان جوان ایران که در گروه A با تیم‌های ازبکستان، تایلند، مالزی و کویت همگروه بودند پس از باخت مقابل ازبکستان و تایلند توانستند تیم‌های کویت و مالزی را مقتدرانه و با اختلاف مغلوب کنند و به عنوان تیم سوم گروه خود برای دیدار رده بندی به مصاف هند تیم سوم گروه B بروند.   تیم جوانان کشورمان با پیروزی برابر هند به مقام پنجم این رقابت‌ها دست یافت و در مقایسه با گذشته یک پله صعود کرد.   جوانان هاکی روی یخ ایران در این رقابت‌ها دومین حضور خود در بازی‌های آسیایی را تجربه می‌کردند.   ایران در دوره گذشته این مسابقات در بین شش تیم ششم شد و امسال موفق شد در بین ده تیم شرکت کننده از کشور‌های ازبکستان، تایلند، مالزی، کویت.   امارات، مغولستان هند، اندونزی و ماکائو مقام پنجمی را از آن خود کند.

دیگر خبرها

  • ترور یک فرمانده مقاومت توسط تشکیلات خودگردان
  • گزارش اختصاصی الجزیره از عملیات‌های دقیق حزب‌الله
  • نمایش تسلیحات غنیمتی روس‌ها در «پارک پیروزی» (فیلم)
  • پیروزی نوشاد عالمیان در مسابقات تنیس روی میز عربستان
  • ناتوانی وشکست استکبارجهانی در برابر اراده ملت ایران بسیار مهم است
  • اهتمام نهاد کتابخانه های عمومی برای حمایت از آثار ادبیات پایداری
  • صعود یک پله‌ای ایران در هاکی روی یخ جوانان آسیا و اقیانوسیه
  • بیت المقدس عملیاتی منجر به آزادسازی پاره تن ایران+فیلم
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • پیروزی بدون جنگ