Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی در پیامی، آورده است: سلام و درود به ملت مومن، خدا جو و باغیرت فلسطین و سلام و درود خداوند بر جوانان غیور و با شهامت فلسطینی که با وحدت کلمه و غیرت و حمیت الهی قسمتی در سایه تدابیر حکیمانه جبهه مقاومت و حماس یک بار دیگر در جنگ ۱۲ روزه در مقابل تجاوزات رژیم صهیونیستی صف‌آرایی کردند و با توکل بر خدا شکست سنگینی را بر اسرائیل غاصب تحمیل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این پیام میفزاید: سلام بر مردان و زنان فلسطینی که با وحدتی چشمگیر و بی‌سابقه دست در دست یکدیگر دادند تا عزت و شرف و ناموس و اصالت خود را در برابر جبهه کفر و زور و استکبار حفظ کنند و در این رهگذر یک بار دیگر رژیم غاصب اسرائیل و حامیان این رژیم کودک کش از آمریکای جنایتکار تا آل سعود خبیث را نا امید کنند.

در بخش دیگر این پیام آمده است: تجاوزات و جنایات رژیم غاصب اسرائیل به فلسطین عزیز و قدس شریف و غزه در روزهای گذشته آزمونی دیگر برای مردم مظلوم این خطه از جهان اسلام بود که با وحدت رویه و همکاری قدس و کرانه‌ی باختری با غزه و اراضی ۴۸ و اردوگاه‌های مختلف با اقتدار از مواضع خود صیانت کرده و از این آزمون سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

در این پیام آمده است: جبهه مقاومت و عموم مردم فلسطین در جنگ ۱۲ روزه با اقتدار از مواضع و منافع خود در مقابل اسرائیل جنایتکار دفاع کرد به طوری که رژیم صهیونیستی از رویارویی نظامی با محور مقاومت عاجز ماند و به انهدام و تخریب مکان‌های مسکونی و کشتار کودکان و غیر نظامیان دست زد و افکار عمومی بین‌الملل را بر ضد خود برانگیخت و خود و حامیان خود را از گذشته باز هم منفورتر کرد و در نهایت جبهه مقاومت و ملت مظلوم فلسطین پیروز و اسرائیل جنایتکار خوار و ذلیل شد.

در این پیام نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خواستار موضع‌گیری قاطعانه مجامع بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی شد و تأکید کرد: جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه، بیت‌المقدس و دیگر مناطق اشغالی نه‌تنها اعتراض شدید در جهان اسلام را به همراه داشت بلکه بسیاری از شهروندان کشورهای اروپایی و آمریکا را هم به واکنش واداشته و در برخی کشورهای اروپایی، افکار عمومی به انتقاد از سیاست‌های رژیم صهیونیستی و دولت‌های کشور خود پرداختند و خواستار فشار بر این رژیم در جهت متوقف کردن خشونت‌ها و پایان دادن به حملات و نقض حقوق فلسطینیان شده‌اند.

این پیام میفزاید: ایالات متحده آمریکا با اوج جنایات رژیم کودک‌کش اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین، فروش انواع پیشرفته‌ترین سلاح‌ها به رژیم صهیونیستی را تصویب کرد و مجامع بین‌المللی باید در این زمینه وارد عمل شده و یک‌بار برای همیشه به جنایات رژیم اسرائیل غاصب پایان دهند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: ملت ایران و تمامی آزادیخواهان جهان از مجامع بین‌المللی و سازمان حقوق بشر و کنفرانس اسلامی انتظار دارند نسبت به این مسئله مهم چاره‌اندیشی کنند و نه تنها رژیم اشغالگر اسرائیل را از این اقدامات ضد انسانی منع کنند بلکه تمامی کشورهایی که در این فرآیند رژیم صهیونیستی را حمایت می‌کنند نیز به سزای اعمال خود برسانند.

در این پیام آمده است: هم‌اکنون مجازات رژیم سفاک و غاصب و تروریست رژیم صهیونیستی به دلیل جنایت‌های بیشمار در فلسطین عزیز به یک مطالبه جهانی تبدیل شده چرا که تمامی وجدان‌های بیدار و ذهن‌های آگاه نسل‌کشی و کودک‌کشی و شرارت اسرائیل جنایتکار را تصدیق می‌کنند و همه عوامل این رژیم سفاک از جمله نتانیاهو و تمامی افرادی که خارج از اسرائیل و در منطقه، اروپا و آمریکا این جنایتکار را حمایت کردند باید مورد پیگرد دادگاه‌های بین‌المللی قرار گرفته و به سزای اعمالشان برسند.

این پیام میفزاید: اینجانب از غیرت و وحدت و شهامت ملت فلسطین و از ملت مومن و خداجوی ایران اسلامی و استان مرکزی و دیگر مسلمانان جهان که در این مدت با برگزاری تجمعات و راهپیمایی‌های ضد صهیونیستی، خشم و انزجار خود از این رژیم غاصب و حمایت خود از مردم مظلوم فلسطین را فریاد زدند، مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام می‌دارم و آزادی قدس شریف و سرزمین مقدس فلسطین را از خداوند منان مسئلت می‌نمایم که خداوند یاور مظلومان است. نصرمن الله و فتح قریب و بشر الصابرین.

منبع: فارس

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی فلسطین اسرائیل پیام تبریک پیام آمده رژیم صهیونیستی جنایات رژیم بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۰۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم مظلوم غزه و فلسطین بیانیه‌ای صادر کرد.

 در این بیانیه آمده است:

با ادامه‌ی نسل‌کشی، کشتار و جنگ در غزه، دانشگاه‌های سراسر جهان بویژه ایالات متحده آمریکا شاهد بزرگ‌ترین موج تجمعات اعتراضی به نشانه‌ی همبستگی با مردم فلسطین و خواهان قطع مراودات علمی با نهاد‌ها و شرکت‌های وابسته به آن و توقف ارسال تسلیحات کشتار جمعی به سازه‌ی فاشیستی هستند.

امروز در مهد به اصطلاح «آزادی بیان» و «آزادی آکادمیک» (آزادی موسسات دانشگاهی، پژوهشی و اعضای جامعه علمی، استادان، پژوهشگران و دانشجویان)، در حمایت از درنده خوترین نیروی تاریخ بشر یعنی دولت فاشیست و آپارتاید رژیم صهیونیستی، آمریکای جنایتکار که خود را متصدی بلامنازع فضیلت‌ها و ارزش‌های انسانی می‌داند در کسری از ثانیه ارزش‌های جهانشمول آزادی را تحقیر و روی راستینِ خود را نشان داده و در یک اقدام بی‌سابقه با اشغال و لگدمال کردن حریم مستقل دانشگاه آن را تبدیل به پادگان کرده و با گسیلِ پلیس ضد شورش، گارد ملی ارتش آمریکا، استقرار نیرو‌های امنیتی و تک‌تیرانداز، نصب دوربین‌های امنیتی نسبت به محاصره دانشگاه و دستگیری، بازداشت و ضرب و شتم صد‌ها استاد و دانشجو اقدام و با پرونده‌سازی، مقدمات تعلیق و اخراج آنها را در راستای سرکوب و خفه کردن صدای حامیان فلسطین و معترضین به ماشین نسل‌کشی فراهم کرده است و سازمان بدنام موساد با استفاده از تکنولوژی شناسایی صورت، دانشجویان را تهدید به از دست دادن موقعیت‌های شغلی و استخدامی می‌کند.

امروز در دوره پسافروپاشی و افول هژمونی نظام سلطه، که تحولات جهانی با سرعت سرسام‌آور حول مسئله فلسطین و غزه قهرمان به پیش می‌رود و خیزش نوین ضد صهیونیستی در دانشگاه‌های جهان به راه افتاده و نیرو‌های ساحت میدانی جبهه خود را مشخص و حول این مساله دست به صف‌آرایی زده اند دانشجویان و اساتیدِ تمامی دانشگاه‌های ایران اسلامی، حمایت از مردم فلسطین را رسالت و ماموریت اصلی خود قرار داده و پیش‌آهنگ تحولات منطقه‌ای و جهانی باشند و با نمایندگی مطالبات مردمی نگذارند نیرو‌های منحط، اوباش و شیفتگان دموکراسی صوری و گزینشی آمریکایی بر حوزه عمومی مسلط گردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی احزاب و تشکل‌ها

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دانشگاهیان کرمانشاه برگزار می شود
  • حمایت دانشجویان گیلانی از دانشگاهیان آمریکا و اروپا
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • حمایت از اعتراضات دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی
  • موج نفرت از جنایت‌های رژیم غاصب صهیونیستی در حال گسترش است
  • محکومیت رژیم صهیونیستی در جمعه خشم
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • حمله به رفح به یک درگیری داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • حمله به رفح به یک درگیری سیاسی داخلی برای اسرائیل تبدیل شده است
  • دشمن صهیونیستی بیمارستان‌های نوار غزه را به گورهای دسته جمعی تبدیل کرده است