Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، مصطفی ملکی صادقی در این رابطه گفت: بنا به برنامه ریزی های صورت گرفته برای سال ۱۴۰۰، بهسازی و آسفالت راه های روستایی شهرستان الیگودرز با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان براساس شاخص های سازمانی و میزان برخورداری از راه مناسب روستایی پیشنهاد و عملیاتی شده است.

وی افزود: در قالب این برنامه احداث ابنیه فنی محور بزنویدامامزاده، احداث محور روستایی گلی چاس به طول ۸ کیلومتر، محور سرتنگ برزه ۸ کیلومتر، راه روستایی سران ۷ کیلومتر، تکمیل زیرسازی محور بزنویدامامزاده به طول ۲۸ کیلومتر که در حال حاضر ۴۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد، در دستور کار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون اداره کل راهداری استان ،آسفالت محورهای روستایی کانه سرخ، خرسیون، کاظم آباد، کیزان دره و بزنوید_امام زاده به طول ۱۸ کیلومتر را از دیگر پروژه های قابل اجرا در الیگودرز عنوان کرد و گفت: در اواخر اردیبهشت ماه عملیات قیرپاشی محورهای خرسیون، ده صید، کاظم آباد و هوه به طول ۶ کیلومتر انجام شد که در حال حاضر آسفالت کاظم آباد به بهره برداری رسیده و مابقی نیز در حال انجام است.

ملکی صادقی ادامه داد : علاوه بر این در حوزه فنی نیز ۵ راهدارخانه چالشیر، شول آباد، فرسش، بزنوید و گله بادوش در سال ۱۳۹۹ تکمیل و به بهره برداری رسیده است.

لازم به ذکر اینکه، در سفر وزیر راه و شهرسازی در مورخ ۱۲ تیر ۱۳۹۹، شن ریزی ۲۰۰ کیلومتر و آسفالت ۹۰ کیلومتر راه روستایی و آسفالت ۲۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی در لرستان مصوب شد که تاکنون ۱۴۵ کیلومتر شن ریزی و ۶۲ کیلومتر آسفالت در قالب این مصوبات اجرایی شده است که سهم شهرستان الیگودرز از این میزان ۲۹ کیلومتر آسفالت و بیش از ۶۰ کیلومتر شن ریزی بوده است.

46

کد خبر 1518151

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر

با توجه به انجام روکش آسفالت به صورت WR در بلوار شهیدسلیمانی قم حد فاصله پل شهید ابراهیمی تا میدان زائر  جهت افزایش ضریب ایمنی شهروندان و تردد مناسب خودروها در این بلوار و جلوگیری ازحوادث ناگوار در تصادفات وسائط نقلیه، اجرای عملیات آسفالت در بلوار شهید سلیمانی تا مورخه ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری را در دستور کار قرار دارد.

از شهروندان خواسته شده تا تکمیل پروژه  بهسازی  از مسیرهای جایگزین استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • اصلاح و بهسازی محور‌های عشایری آبدانان
  • اجرای زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان
  • زیرسازی ۸۶ کیلومتر راه روستایی در استان اصفهان انجام شد
  • گلایه مردم از عدم اتمام آسفالت ریزی محور پلدشت به مرگنلر 
  • عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر از محور طبس – یزد آغاز شد
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس – یزد
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • آغاز عملیات روکش آسفالت ۱۰ کیلومتر محور طبس یزد
  • بهسازی و آسفالت جاده روستایی تنگ بابا احمد اندیکا+فیلم
  • آغاز عملیات پروژه بهسازی آسفالت بلوار شهید سلیمانی قم و انسداد مسیر