Web Analytics Made Easy - Statcounter

فهرست دوومیدانی‌کاران بخش نابینایان‌ و کم بینایان اعزامی به پارالمپیک توکیو دچار تغییر شد. به گزارش ایسنا، آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی برای مشخص شدن نفرات اعزامی به بازیهای پارالمپیک توکیو با حضور ۸ ورزشکار نابینا و کم بینا در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار شد و با بررسی رکوردهای به دست آمده توسط فدراسیون نابینایان و کم بینایان و کمیته ملی پارالمپیک، ۵ ورزشکار برای اعزام به توکیو نهایی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در لیست اعلام شده علی پیروج در پرتاب نیزه با ثبت رکورد ۶۵/۴۲ متر، سامان پاکباز پرتاب وزنه با رکورد ۱۶/۲۵ متر، علی نجیمی دونده ۴۰۰متر با رکورد ۴۹/۵۸ ثانیه و امیر خسروانی در پرش طول با رکورد ۷/۲۱ متر به عنوان نفرات اعزامی به پارالمپیک توکیو معرفی شدند.

در حالی که روز گذشته اسم امید ظریف دونده ۴۰۰ متر  به عنوان نفر اعزامی به توکیو معرفی شده بود، فدراسیون نابینایان و کم بینایان امروز اعلام کرد که امیر خسروانی در پرش طول جایگزین ظریف شده و به بازیهای پارالمپیک توکیو اعزام خواهد شد.

همچنین برای مشخص شدن آخرین دوومیدانی کار نابینا و کم بینای اعزامی به پارالمپیک قرار است بین مهدی اولاد و نورمحمد آرخی در پرتاب وزنه ۲۵ خرداد پس از بررسی رکورد این دو دوومیدانی کار توسط کمیته ملی پارالمپیک تصمیم گیری لازم صورت بگیرد.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پارادوومیدانی اعزامی به پارالمپیک پارالمپیک توکیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی

مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی طی حکمی، قاسمعلی فیروزی را به‌عنوان مدیر جدید تیم‌های ملی دوومیدانی منصوب شد.

فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس

پیش از این، هادی سپهرزاد این مسئولیت را بر عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • دور برگشت لیگ یک گلبال کشور در بابلسر
  • شکلات های مخصوص المپیک تولید شد + نحوه تولید | ویدئو
  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • اسبقیان خطاب به دوومیدانی‌کاران: عملکرد شما را تحت نظر داریم
  • انتخاب مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی
  • معتمدی: رکورد المپیک برای دوومیدانی ایران دست نیافتنی است