Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر فغفوری از ایجاد شهرک صنفی پوشاک و شهرک تخصصی مصالح ساختمانی قطعات بتنی در شهرستان خدابنده خبر داد و گفت: توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری در مناطق محروم استان زنجان طی سالجاری مورد تاکید و توجه قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان خدابنده نیز از مناطق محروم استان است ایجاد شهرک‌های تخصصی در این منطقه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان گفت: با توجه به پتانسیل خوب این شهرستان در تولید پوشاک مقرر شد با ایجاد شهرک صنفی شاهد تجمیع واحدهای کارگاهی در محلی خارج از شهر باشیم.

فغفوری تاکید کرد: واحدهای نیمه صنعتی و کارگاهی می‌توانند با استقرار در این شهرک از طریق اداره کل استاندارد و یا اداره ثبت برندها، برند مربوطه را ثبت و فعالیت نمایند.

وی در خصوص ایجاد شهرک تخصصی مصالح ساختمانی در شهرستان خدابنده گفت: وجود واحدهای متعدد تولید قطعات بتنی در خدابنده و نیز ذخایر معدنی در این رابطه زمینه ایجاد شهرک صنعتی تخصصی مصالح ساختمانی را در این شهرستان فراهم کرده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با بیان اینکه با اختصاص ۴۰ هکتار زمین ایجاد شهرک اختصاصی پوشاک خارج از محدوده شهر خدابنده پیگیری می‌شود و به زودی محقق می‌شود، ابراز داشت: واحدهای موجود در شهرستان خدابنده همچون سرنگ سازی و رنگ سازی نیز طرح‌های توسعه‌ای خوبی در دست اقدام دارند که طی ماههای آتی به بهره برداری خواهد رسید.

فغفوری با بیان اینکه برای حضور سرمایه گذاران در شهرستان خدابنده حمایت لازم را خواهیم داشت، تصریح کرد: در کنار سرمایه گذاران جدید نیز حضور خواهیم داشت تا توسعه اقتصادی در این منطقه محقق شود.

وی از سرمایه گذاری تجهیزات پزشکی در شهرستان خدابنده خبر داد و ابراز داشت: سرمایه گذاری پیش بینی شده برای فاز اول این طرح صنعتی سه میلیون دلار با اشتغالزایی ۷۰ نفر می‌باشد که پیش بینی شده در فازهای بعدی میزان اشتغالزایی این طرح تا ۷۰۰ نفر افزایش یابد.

کد خبر 5219152

منبع: مهر

کلیدواژه: واحد تولیدی اشتغال زایی انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر جنبش ازما فلسطین آمار کرونا کرمانشاه اردبیل گرگان واکسن کرونا انتخابات شورای شهر و روستا زلزله عکس استانها شهرستان خدابنده ایجاد شهرک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا

به گزارش خبرگزاری مهر، آصف مهدوی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، گفت: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشورهای حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشورهای مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته مهدوی، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و همچنین تأمین کمبودهای این حوزه به کشورهای آفریقایی کمک کنند.

کد خبر 6095021 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • «شبکه ملی ساخت سریع فناوری‌های راهبردی» راه اندازی شد
  • ایجاد دانشکده‌ ویژه مادران در واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • چینی ها ۱۰ هزار میلیارد ریال در مازندران سرمایه گذاری می کنند
  • ایجاد دانشکده‌های ویژه مادران در همه واحدهای دانشگاه‌ آزاد
  • احیای ۴۹۷ واحد اقتصادی استان مرکزی ظرف دو سال
  • شهرک تخصصی گوهرسنگ در خراسان جنوبی ایجاد می‌شود
  • اولویت تامین انرژی با صنایعی دارای حداکثر بهره‌وری در روند مصرف است