Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش طی پیامی سوم خرداد سالروز گرامیداشت فتح خرمشهر را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

سلام علیکم؛

حماسه خرمشهر حماسه‎ای شگفت، ژرف و تکان‎دهنده بود؛ حماسه‎ای که همچون نگینی تابناک بر تارک مقاومت مردم این مرز و بوم درخشید و قلب‎ها را از شور ایمان سرشار ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رزم‎آوران عرصه شور و شهامت، پاره تن را، بر خاک فرش نمودند و تا اوج قله‎های شرف پر کشیدند تا از وجب به وجب خاک مقدس ایران اسلامی دفاع نمایند.

سوم خرداد ماه سالروز فتح خاک گوهرریز خرمشهر، برگ زرینی از تاریخ پرفراز و نشیب ایران اسلامی است و نیروی دریایی راهبردی ارتش ج.ا.ایران مفتخر است که در حماسه فتح خرمشهر شاهد ایثار، از جان گذشتگی، فداکاری و شجاعت تکاوران و تفنگداران خود بوده و در این راه شهدای عزیزی تقدیم میهن نموده است.

فتح خرمشهر حامل پیام مهمی به جهانیان بود که ملت شریف و نیروهای مسلح سلحشور جمهوری اسلامی ایران آنگاه که پای دفاع از اسلام، ایران و ناموس در میان باشد، استوارتر از همیشه و تا آخرین قطره خون در صحنه خواهند بود.

ضمن تبریک این روز بزرگ و ارزشمند و گرامی‎داشت یاد شهدای عزیز، از درگاه ایزد متعال مسئلت می‌نمایم، مدال افتخار همه‌ ما را سربازی در رکاب حضرت ولی‏عصر(عج) و فـرمــاندهی مــعظم کـل قوا(مدظله العالی) قـرار دهد.

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار دکتر حسین خانزادی

کد خبر 5219192 طیبه بیات

منبع: مهر

کلیدواژه: حسین خانزادی فرماندهی معظم کل قوا نیروی دریایی ارتش فتح خرمشهر ارتش خرمشهر انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان فلسطین انتفاضه رمضان 2021 صحن مجلس رژیم صهیونیستی نبرد شمشیر قدس اسحاق جهانگیری برجام محمد باقر قالیباف عباسعلی کدخدایی مقاومت فلسطین هیئت دولت نیروی دریایی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس

261 33

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901036

دیگر خبرها

  • نیروی دریایی امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده
  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • نیروی دریایی ارتش امنیت شاهرگ اقتصادی کشور را تضمین کرده است
  • ببینید | خط و نشان فرمانده نیروی دریایی سپاه برای آمریکا در خلیج فارس
  • تنگسیری: آمریکایی‌ها دیگر جایی در خلیج فارس ندارند + فیلم
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان