Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در حکمی از سوی محمدجواد متقیان‌نژاد رئیس هیات تیراندازی استان قم و به پیشنهاد اعضای کمیته استعدادیابی این هیات، خانم محدثه بهروز به عنوان مسوول جدید کمیته استعدادیابی تیراندازی قم منصوب و حکم وی توسط مرضیه فراهانی نایب‌رئیس هیأت تیراندازی اعطا شد.

همچنین دومین جلسه کادر اجرایی هیات تیراندازی استان قم با حضور رئیس و اعضای این هیات ورزشی در سالن اختصاصی این رشته در مجموعه ورزشی میثم منطقه سالاریه قم برگزار شد، جلسه‌ای که در آن تمام اعضای هیات حضور داشتند و به تشریح فعالیت‌ها، برنامه کمیته‌های هیات، اهداف و شاخص‌های کلی در خصوص روند و چگونگی انجام کار و چند موضوع دیگر پرداخته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیات تیراندازی استان قم به خبرنگار فارس گفت: همچنین در این جلسه در مورد برنامه‌های 6 ماه نخست سال 1400 در دو بخش آقایان و بانوان گفتگو و تبادل نظر شد، ضمن اینکه به منظور کشف استعدادهای این رشته ورزشی در سال جدید اعضای کمیته استعدادیابی نیز مشخص شدند.

محمدجواد متقیان‌نژاد اضافه کرد: مجید نظامی مربی تیم‌های تیراندازی قم، محمود جعفر غفار مربی تیم‌های پایه رشته تپانچه بادی، سرکار خانم الهه کلهر مربی فعال در بخش بانوان، هادی غرباقی تیرانداز شاخص رشته تفنگ و خانم محدثه بهروز کارشناس رشته تربیت‌بدنی به عنوان اعضای کمیته استعدادیابی هیات فعالیت خواهند کرد.

وی در ادامه به زمان جدید برگزاری پیکارهای انتخابی این رشته در قم اشاره و عنوان کرد: مرحله نخست این رقابت‌ها روز پنجشنبه ششم خرداد ماه برگزار می‌شود و تیراندازان حاضر در این مرحله باید روزهای سیزدهم و بیستم همین ماه در مراحل دوم و سوم انتخابی با یکدیگر رقابت کنند، میزبان این رقابت‌ها سالن تیراندازی مجموعه میثم قم است و با توجه به شرایط کرونایی تمام تمهیدات بهداشتی را نیز در نظر گرفته‌ایم.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم تيراندازي انتخابي کمیته استعدادیابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید

بانوی تیرانداز ایران به دیدار فینال رقابت های جام جهانی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در رقابت‌های جام جهانی تیراندازی، هانیه رستمیان راهی فینال تپانچه ۲۵ متر شد.

در پنجمین روز از رقابت‌های جام‌جهانی تیراندازی در باکو جمهوری آذربایجان، بانوان کشورمان در تپانچه ۲۵ متر در خط آتش ایستادند. در پایان دور مقدماتی و مجموع امتیازات بخش دقت و سرعت، هانیه رستمیان با ۵۸۶ امتیاز در رده پنجم ایستاد و راهی فینال شد. گلنوش سبقت‌الهی دیگر نماینده کشورمان نیز امتیاز ۵۶۷ را ثبت کرد.

منبع: برنا

کد خبر 751029

دیگر خبرها

  • نشست سراسری مدیران، گروه‌ها و اعضای هیات علمی«گردشگری، میراث و شهرسازی»
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • استعدادیابی ۹ هزار نفری هیات فوتبال استان تهران
  • توسعه و پیشرفت بی سابقه بولینگ و بیلیارد لرستان
  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند + اسامی و عکس ها
  • اعضای هیات مدیره انجمن صنفی پایگاه های خبری تهران انتخاب شدند
  • درخشش تیراندازان آذربایجان‌غربی در مسابقات آزاد کشور
  • دو نشان طلا، حاصل تلاش تیراندازان همدان در مسابقات آزاد کشور