Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-05@21:54:40 GMT

تولید واکسن چینی سینوواک در مصر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۴۷۷۶

تولید واکسن چینی سینوواک در مصر

مقامات چین اعلام کردند؛ اولین محموله از مواد خام مورد نیاز برای تولید واکسن چینی Sinovac در فرودگاه قاهره تخلیه شد. علاوه بر این روز جمعه محموله‌ای از واکسن چینی سینوفارم به این کشور تحویل داده شد.

به گزارش روز دوشنبه خبرگزاری رویترز، هلا زاید وزیر بهداشت مصر نیز گفت: قرار است شرکت VACSERA تولید واکسن کووید ۱۹ را از ماه ژوئن آغاز کند و این واکسن دو ماه پس از ارزیابی و تایید توسط سازمان داروی مصر، در اختیار مراکز بهداشتی و درمانی سراسر این کشور قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: قرار است بیش از ۵ میلیون دوز واکسن ظرف دو ماه تولید شده و در طول یک سال میزان تولید واکسن به ۴۰ میلیون دوز برسد. پس از تامین نیاز این کشور قرار است واکسن‌های تولید شده در مصر به سایر کشورهای آفریقایی و خاورمیانه صادر شود.

تا کنون کشور مصر ۲۵۲.۶۹۰ مورد ابتلا به بیماری کووید ۱۹ و ۱۴.۶۷۰ مورد مرگ ناشی از آن را گزارش کرده است./ ایرنا

تولید واکسن چینی کرونا در مصر از ماه ژوئیه مروری بر روند تزریق واکسن‌های کرونا در جهان چین استفاده عمومی از واکسن سینوواک را تایید کرد ظرفیت تولید واکسن سینوواک به ۲ میلیارد دوز می‌رسد اثر بخشی بالا و حمل آسان؛ ویژگی‌های واکسن چینی کرونا  

اخبار ویروس کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید

 

 

 

 

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: تولید واکسن واکسن چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از پکن؛ چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم پکن با حضور فیلم از ۱۱۸ کشور در پایتخت چین برگزارشد این جشنواره در مجموع ۴۲۷۳ فیلم را دریافت کرد که ۸۷ درصد آن مربوط به کشور‌های خارجی بود.
یک کارشناس و تحلیل‌گر شرق آسیا می‌گوید ما مشتاقانه منتظر همکاری با فیلم‌سازانی در سراسر جهان هستیم تا آینده بهتری برای سینما ایجاد کنیم، فیلم‌های چینی دارای ژانر‌ها و مضامین مختلف هستند.
همزمان با برگزاری این جشنواره آقای محسن بختیار سفیر جمهوری اسلامی ایران در چین با مائویو رئیس سازمان سینمایی چین دیدار و درباره موضوعات مختلف همکاری سینمایی بین دو کشور، تولید فیلم و سریال، مشارکت حداکثری در جشنواره‌ها و رویداد‌های سینمایی، اکران فیلم در دو کشور، تبادل استاد و دانشجو و هیأت‌های سینمایی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
مائویو رئیس سازمان سینمایی چین هم در این دیدار به ظرفیت دو کشور در زمینه تهیه و ساخت فیلم‌های سینمایی و تفاهم نامه‌هایی که وجود دارد اشاره کرد و گفت فیلم سازان دو کشور می‌توانند پیش از گذشته در تهیه و ساخت فیلم‌هایی با موضوعات مورد علاقه پکن و تهران تعامل و همکاری خود را گسترش دهند.
رئیس سازمان سینمایی چین گفت فیلم‌های ایرانی همیشه از سوی مخاطبان چینی مورد توجه قرار گرفته است، کارگردانان و فیلم سازان چینی و ایرانی همواره در جشنواره‌های دو کشور حضوری فعال دارند و باید با یک برنامه مدون در زمینه ساخت فیلم فعالیت‌های خود را توسعه دهند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


۱- مونیکا جانگ - کارشناس و تحلیل گر امور سینمایی وفرهنگی
۲- محسن بختیار - سفیر جمهوری اسلامی ایران
۳- مائویو - رئیس سازمان سینمایی چین

دیگر خبرها

  • اگر واکسن آسترازنکا زده‌اید، بخوانید
  • تزریق واکسن پنوموکوک در ۷ استان کشور آغاز شد
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ ها
  • حمایت جهاد کشاورزی از ساخت ماشین آلات کشاورزی با همکاری چینی‌ها
  • جلوگیری از واردات واکسن‌های دامی دارای مشابه داخلی
  • این برند لوکس چینی به میدان بازمی‌گردد | به دنبال تجسم آینده
  • آغاز گل چینی از گلستان‌های گل محمدی اردستان
  • واکاوی تخصیص «۲ و نیم میلیارد دلار ارز برای مونتاژ ۲۵۰ هزار خودروی چینی» به جای تولید ۷۰۰ هزار خودرو در داخل!
  • چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم پکن
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد