Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با وجود بلاهایی که سر سپیدرود می‌آورند حتماً به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم. - اخبار استانها -

علی نظرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت: وقتی در 45 دقیقه نیمه نخست بازی با فولاد نوین اهواز ناظر مسابقه، داور وسط، نماینده فدراسیون و بازیکنان و هواداران تیم میزبان هر بلایی خواستند سر تیم ما آوردند دیگر حرفی برای گفتن نمی‌ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: تیم فولاد نوین در نیمه نخست فقط دو بار روی دروازه ما آمد و داورمسابقه هم هر دوبار را در کمال تعجب اعلام پنالتی کرد و به صراحت می‌گویم که حرکت دایوینگ بازیکن فولاد را داور پنالتی گرفت و نماینده فدراسیون فوتبال 90 دقیقه با بی‌تفاوتی و بدون توجه به مسئولیت‌هایش از تخلفات آشکار در برگزای مسابقه عبور کرد و هرگز در حد و اندازه‌های این بازی نبود.

وی با بیان اینکه سازمان لیگ اعلام کرده بازی‌ها باید بدون تماشگر برگزار شود ابراز داشت: تماشاگر به فراوانی در این مسابقه حضور داشت هیچ، بلکه بسیاری با ساز و دهل هم در ورزشگاه بودند و لیدر و هوادارهای آنها تا پشت نیمکت ما هم آمدند و با بازیکنان ذخیره ما درگیر شدند و ناظر بازی در نهایت وظیفه‌نشناسی هیچ عکس‌العملی نشان نداد.

برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ، سلامت بازیکنان سپیدرود رشت را به خطر انداخته استسرمربی سپیدرود رشت: فاجعه در یک قدمی تیم سپیدرود استبی‌توجهی فرماندار رشت به وعده‌های خود در مورد سپیدرود؛ وارث بدهی 10 میلیارد تومانی هستم

نظرمحمدی افزود: بسیار متاسفم برای برگزار کنندگان لیگ دو که چشم خودشان را به این تخلفات آشکار می‌بندند و احساس می‌کنم برای این مسئولیت کوچک هستند و سرپرست ما با آقای شفیعی تماس گرفت که دستور دهد که این افراد را از ورزشگاه خارج کنند اما هیچ پاسخی به ما داده نمی‌شود و مطمئن باشید هفته آینده در ورزشگاه رشت را برای هواداران ما باز خواهیم کرد.

سرمربی سپیدرود با ناعادلانه خواندن سیاست یک بام و دو هوای مسئولین برگزاری لیگ دو در خصوص برگزاری مسابقات اظهار داشت: در تمام لیگ یک و لیگ دو تیمی به اندازه سپیدرود هوادار ندارد و وقتی می‌بینیم که هر تیم نو بنیادی هر کاری دلش می‌خواهد می کند و بعد به رشت و سپیدرود بزرگ که می‌رسند می‌خواهند مو به مو قانون را با سختگیرانه‌ترین شکل ممکن اجرا کنند، عصبانی می‌شوم.

وی عنوان داشت: با همین بی‌عدالتی‌ها سپیدرود را از لیگ برتر به لیگ دو فرستادند و در مسجدسلیمان با شاهکارهای بی‌قانونی و ناداوری و تغییر ساعت بازی در گرمای وحشتناک و با تخلفات وحشتناک، سر سپیدرود را بریدند و همیشه همه چیز را بر ضد سپیدرود انجام می‌دهند و تا روزی که زنده هستیم فجایای روی داده در مسجدسلیمان از یاد هیچ سپیدرودی نخواهد رفت و فدراسیون فوتبال تا همیشه شرمنده این ظلم بزرگش به سپیدرود خواهد بود. 

نظرمحمدی اتکای تیمش را به خدا و بازیکنان دانست و تصریح کرد: همه بدخواهان سپیدرود بدانند که با وجود همین ناداوری‌ها و تخلفات تا لحظه آخر برای موفقیت سپیدرود می‌جنگیم و حتماً هم به لیگ دسته اول صعود می‌کنیم و مدیرکل ورزش و جوانان و رییس هیات فوتبال گیلان باید از سازمان لیگ و دپارتمان داوری برای این تخلفات فاحش توضیح بخواهند.

سرمربی سپیدرود گفت: ما یکی از معدود تیم‌های خصوصی کل فوتبال ایران هستیم و مدیرعامل ما با چنگ و دندان تیم را برای یک مسابقه از شمال به جنوب می‌فرستد که نزدیک 100 میلیون تومان هزینه همین سفر است و کمترین دریافتی را در تمام لیگ داشته‌ایم و به عشق شهر و تیم‌مان می‌جنگیم تا به جایگاه اصلی خود باز گردیم و بعد به راحتی داور سر نه فقط یک تیم، که یک شهر را می‌برد.

وی با رضایت از عملکرد شاگردانش خاطرنشان کرد: تیمی که بازی دو بر هیچ را در گرمای بالای 45 درجه اهواز مساوی می‌کند و اگر بازی چند دقیقه ادامه پیدا می‌کرد پیروز هم می‌شد از نظر من نمره قبولی گرفته و با تلاش بازیکنان در دو بازی خانگی با حداکثر امتیاز از زمین خارج خواهیم شد.

نظرمحمدی با خطاب قرار دادن مسئول برگزاری لیگ دسته دوم ابراز داشت: اگر قرار است که پیشرفتی حاصل شود و لیگ دسته دوم شرایطش بهتر شود باید شما پای کار باشی و مشکلات را برطرف کنی و بدانید که سپیدرود تنها جاذبه لیگ دسته دوم است و باید این تیم صعود کند تا بر جذابیت لیگ دسته اول افزوده شود و به امید خدا این اتفاق با همت بازیکنان خواهد افتاد.

انتهای پیام/620/ف

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرمربی سپیدرود لیگ دسته اول سپیدرود رشت لیگ دسته لیگ دو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم

تیم فوتبال ایپسویچ تاون در هفته چهل و ششم چمپیونشیپ  میزبان هادرزفیلد بود و در نهایت با نتیجه ۲ بر صفر پیروز شد و پس از ۲۲ سال صعود خود را به لیگ برتر انگلیس مسجل کرد.

پس از سوت پایان بازی توسط داور هواداران ایپسویچ تاون که سال‌ها منتظر این روز بودند از شدت هیجان و خوشحالی وارد زمین بازی شدند و به جشن و شادی پرداختند تا یک روز ماندگار در تاریخ این تیم ثبت شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

پیش از این لسترسیتی موفق شده بود صعودش به لیگ برتر را قطعی کند.

لسترسیتی و ایپسویچ تاون به ترتیب با ۹۷ و ۹۶ در رده‌های اول و دوم چمپیونشیپ قرار دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • سرمربی سایپا بار دیگر برکنار شد
  • بررسی سیمای مدعیان صعود و کاندیداهای سقوط لیگ دسته اول
  • گلر فجرسپاسی: امیدوارم به لیگ برتر صعود کنیم
  • افشاگری حسینی؛ سرمربی حریف وسط زمین با بازیکن تیمم مذاکره کرد!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • نکونام: ما همه تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • نکونام: تلاشمان را می‌کنیم، دیگر هر چه شد تقدیر ماست
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • صعود شهریارِ مهدی طارمی به لیگ دسته اول فوتبال جوانان
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم