Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده» قاسم ساعدی با انتقاد از اینکه قطعی برق در برخی مناطق کشور بر اساس جداول ارائه شده نیست، گفت: متاسفانه اول خردادماه برق بسیاری از نقاط کشور بدون اینکه جدول قطعی برق ارائه و به مردم و بیمارستان‌ها اطلاع رسانی شود  قطع شد؛ کمیته نیرو کمیسیون انرژی در گذشته قطعی برق و خاموشی‌ها را برای سال ۱۴۰۰ و تابستان پیش‌بینی کرد و نشست‌هایی را با شرکت توانیر برگزار و آسیب شناسی های لازم صورت گرفت و راهکارهایی ارائه شد که در نهایت وزارت نیرو و شرکت توانیر قول دادند با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها مدیریت مناسبی را داشته باشند و برنامه‌های زمان‌بندی قطعی برق از قبل به شهروندان اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیته نیرو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی افزود: متاسفانه احساس می‌شود قطعی برق به هیچ وجه در کنترل وزارت نیرو و توانیر نیست و از دست آنها خارج شده است؛ برخی مناطق تهران با قطعی برق در دو نوبت روز مواجه بودند و این موضوع به هیچ وجه منطقی نیست.

نماینده مردم دشت آزادگان و هویزه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در تهران برج‌های مسکونی زیادی وجود دارد که با قطعی برق آسانسورها از کار می افتند و البته بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و بیمارانی که در منزل بستری هستند هم با مشکلات زیادی مواجه خواهند شد؛ نوسان برق همچنین مشکلاتی را برای کارگاه های تولیدی و صنعتی به همراه دارد همچنین صنعت کشور وابسته به برق و کشور وابسته به صنعت است و هر جا خللی به صنعت وارد شود بر اقتصاد، معیشت مردم و خدمات رفاهی تاثیر گذار خواهد بود.

وی افزود: هر چند اغلب بیمارستان ها به برق اضطراری متصل هستند اما قطعی برق آسیب‌های زیادی را به دستگاه ها و تجهیزات درمانی وارد می‌کند.

وی از ورود کمیسیون متبوعش به موضوع قطعی برق خبر داد و گفت: وزارت نیرو به تذکرهای فراوان کمیسیون انرژی توجهی نکرده و با وجود قول‌های فراوان اقدام خاصی انجام نداده و شعاری عمل کرده است بر این اساس امروز معاونان وزارت نیرو در کمیسیون حضور می یابند و باید پاسخگو باشند؛ ما با تمام احترامی که برای وزیر نیرو قائل هستیم اما در مجموعه‌های پایین دستی شاهد عدم مدیریت برق و آب کشور هستیم.

وی با بیان اینکه خاموشی‌ها زیبنده کشور ما نیست، تصریح کرد: نیاز به تجدید نظر در مدیریت برق داریم و اگر در این رابطه مدیران نگاه ملی نداشته باشند تشدید نارضایتی ها را در پی خواهد داشت.

پایان پیام/

منبع: نماینده

کلیدواژه: قاسم ساعدی مجلس نماینده دشت ازادگان وزارت نیرو قطعی برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، قطعی آب یکی از معضلاتی است که اغلب در فصل تابستان برخی از مناطق کشورمان با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. اما هنوز هوا خیلی گرم نشده آب در شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک جیره بندی شده است.

متن پیام شهروند خبرنگار ما :

سلام. من یکی از ساکنین شهرک سازمانی والفجر (۲۳) پرندک هستم. با اینکه هنوز هوا خیلی گرم نشده و کولر آبی‌ها روشن نیستن ،  آب جیره بندی شده است  و روزی ۱۷ ساعت قطعی آب داریم. واقعا برای کوچکترین کاری  با بچه کوچیک و مهمان با مشکل مواجه شدیم.
هر سال فصل آبیاری زمین‌های کشاورزی که می‌شود قطعی آب داریم و اوایل پاییز قبل از شروع بارش باران، درست زمانی که آبیاری درختان و باغ‌ها تموم میشن مشکل قطعی آب منازل تمام می‌شود.
پرندک منطقه خشک و کم آبی است ولی در این چند سال اخیر مسیر رسیدن آب به منازل ویلاسازی شده و درخت کاری رونق زیادی گرفته. ما انتظار داریم مسئولان به جای فروش آب به کشاورزان به فکر رفاه حال حدود ۱۵ هزار نفر جمعیت منازل سازمانی باشند.
خواهشمندیم با این موضوع رسیدگی کنید. واقعا بی آبی کلافه کننده است .

دیگر خبرها

  • قطعی ۱۷ ساعته آب منازل شهرک سازمانی والفجر در پرندک
  • ضرورت تشکیل کمیسیون مشترک برای پیگیری موافقتنامه‌های دوجانبه بین ایران و اوگاندا
  • آخرین حلقه نیروگاه‌سازی کشور تکمیل شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می کند
  • هشدار وزارت بهداشت فلسطین درباره خطر فاسد شدن داروها در غزه
  • خبر خوش وزیر نیرو/ صنعت نیروگاهی ایران خودکفا شد
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • کسب رتبه برتر فرمانداری درمیان بر اساس ارزیابی وزارت کشور
  • برای اولین بار قرار است «جداول بودجه» در صحن مجلس بررسی شود