Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه جام جم، بلیت توکیو را در جیب دارد و می‌تواند امیدوار باشد
که در المپیک روی سکو قرار بگیرد. شاید خیلی‌ها بگویند که نباید ذهن او را درگیر کرد اما نه زمان زیادی تا شروع رقابت‌های المپیک باقی مانده و نه ناهید دختری است که از زیر کارهای سخت شانه خالی کند.    سهمیه مال من بود، حق من بود   «در زندگی یاد گرفته‌ام مصمم باشم و با اراده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من سهمیه المپیک را می‌خواستم و به خودم می‌گفتم که باید آن را بگیرم. باوری که به خودم داشتم خیلی کمک کرد. من می‌جنگم و برای کسب سهمیه هم جنگیدم. این سهمیه مال من بود، حق من بود. خیلی بی‌پروا بودم و در ذهنم فقط به گرفتن سهمیه فکر می‌کردم. خودم را در المپیک می‌دیدم و این اعتماد به نفس کمک بزرگی به من کرد. من حالا ترسی هم ندارم و فقط به المپیک فکر می‌کنم.»
 رفتن روی سکو در المپیک؛ چرا که نه؟
«اصلا هدف همین است. کسب سهمیه خیلی خوب است و اصلا نمی‌توانم حسی که داشتم را توصیف کنم اما مطمئنم که رفتن روی سکو حس عجیب دیگری دارد. می‌خواهم تجربه‌اش کنم.»
 این مدال و این سهمیه تقدیم به مردم و شهدا
«به دعا اعتقاد زیادی دارم. می‌دانم که دعای خیر خانواده‌ام و خیلی از مردم پشت سرم بود. اگر حتی یک نفر از این مدال و این سهمیه المپیک خوشحال شده باشد من از کارم راضی‌ام. اگر یک نفر از مردم کشورم به خاطر این اتفاق لبخند زده باشد من راضی‌ام. می‌خواهم از صمیم قلبم این مدال و این افتخار را تقدیم کنم به شهدای کشورم. آنها که باعث عزت و سربلندی این مملکت بوده و هستند و هیچ ادعایی هم نداشتند.»
 ممنون خانم سرمربی
«از مهرو کمرانی سرمربی خوبم تشکر می‌کنم. زحمات زیادی برای من کشیده است. اینجا اصلا حس بدی وجود ندارد و قشنگ یک خانواده هستیم. یک تشکر هم باید بکنم از فدراسیون. انصافا بین ما و پسران هیچ فرقی نگذاشتند. تشکر ویژه هم از خانواده‌ام که همیشه پشتم بوده‌اند، حمایت کرده‌اند و از این گفته‌اند که ناهید برو جلو، حتما موفق می‌شوی. ممنونم. »

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: روزنامه جام جم گفتگو ناهید کیانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی

‌به گزارش آخرین‌نیوز به نقل از مهر، احسان الداغی، برادر شهید غیرت با تحسین حرکت سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در واکنش به این اقدام اظهار کرد: در یک سال گذشته هر وقت گروه‌های ورزشی برای دلجویی مادرم می‌آمدند، او روحیه می‌گرفت و بسیار خوشحال می‌شد.

برادر شهید حمیدرضا الداغی افزود: دیروز نیز مادرم با شنیدن خبر اهدای قهرمانی تیم ملی فوتبال ایران در آسیا به برادر شهیدم و یادآوری حرکت او، بسیار شاد شد و روحیه مضاعفی گرفت.

وی یادآور شد: حمیدرضا ورزشکار بود و مادرم با بچه‌های ورزشکار ارتباط دلی دارد. تشکر می‌کنم از بزرگواری وحید شمسایی که در آن لحظات یاد برادرم را زنده کرد و این جریان ادامه‌دار شد.

دیگر خبرها

  • تقدیم ۱۰۰۰ شهید جامعه کارگری در مازندران
  • ابتدای سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • در آغاز سال دچار شوک بودجه‌ای شدیم/ والیبال و بسکتبال امید مدال نبودند
  • کدام کشتی گیران ایرانی با ملیت های خارجی در انتخابی المپیک شرکت می کنند؟
  • تشکر خانواده شهید الداغی از وحید شمسایی
  • تقدیم ۳۶۵ شهید کارگر آران و بیدگلی، مهر تأییدی بر مجاهدت جامعه کارگری شهرستان
  • این زن اصلا مدال نداشته که به علی دایی تقدیم کند!
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • خاخام صهیونیست: ما جلوی موشک‌های ایران را گرفتیم!