Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا مصطفی زارع زاده روز دوشنبه در نشستی افزود: برگزاری برنامه های واحد فرهنگی اجتماعی در ۲ گام پیگیری می شود. اولین گام، توسعه زیرساخت های فرهنگی اجتماعی است. چرا که این زیرساخت ها، زمینه ساز برگزاری برنامه های مختلف است.

وی ادامه داد:  در این راستا بسیاری از طرح های عمرانی از سال گذشته دنبال شد و امسال شاهد بهره برداری هستیم و طرح های جدیدی نیز در دست پیگیری است و  بعضی‌ها از این طرح ها به ویژه پروژه های اجتماعی به صورت موقت افتتاح شد و بخشی از زیرساخت های لازم در پروژه‌های فرهنگی با تبدیل حسینیه‌ها به فرهنگسرا تامین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سال گذشته هشت فضا در قالب طرح «هر حسینیه یک فرهنگسرا» به فرهنگسرا تبدیل شد، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ساخت فرهنگسراها نیاز به اعتبار سنگین دارد و زمان بر است و در کنار آن فضاهای فرهنگی از جمله حسینیه ها و مساجد محله ها ظرفیت لازم برای بهره برداری فرهنگی را دارد، برای استفاده بهینه، این ططرح پیگیری می شود.

قائم مقام سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد گفت: گام دوم برنامه های سازمان، برنامه ریزی و اجرای رویدادهاست، رویکرد برنامه ها ی فرهنگی و اجتماعی به سمت برگزاری جشنواره هایی است که تداوم یابد.

وی تاکید کرد: مردم انتظار دارند در مناسبت های مختلف، برنامه هایی برگزار شود که شهر رنگ و بوی خاصی به خود بگیرد، اما به دلیل محدودیت های کرونایی امکان برگزاری رویدادهای جمعی نیست، از این رو  رویکرد این رویدادها به سمت برنامه های کوتاه و تاثیرگذار در فضای مجازی تغییر کرد که مردم بتوانند از فضای مجازی برنامه ها را دنبال کند.

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری یزد بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور ویروس کرونا یزد سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور شهرداری یزد بهداشت و سلامت اخبار کنکور برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر

به گزارش خبرنگار مهر، سیدباقر موسوی فخر شامگاه یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: ثبت بیش از ۱۷۵ میلیمتر بارندگی در ۲ روز آورد آبی به مراتب بیشتر از ظرفیت شبکه دفع آب‌های سطحی داشت که این موضوع موجب آب‌گرفتگی‌های گسترده در دزفول شد.

رئیس شورای شهر دزفول با تقدیر از حضور مسئولانه و جهادی تمام تیم‌های عملیاتی شهرستان برای کمک به مردم در بارندگی‌های شدید اخیر گفت: ۵۰۰ نفر از کارکنان و مدیران شهرداری دزفول مجاهدانه در میدان حضور داشتند که این تلاش ارزشمند قابل تقدیر است.

وی ادامه داد: تمام دستگاه‌ها به ویژه ناحیه مقاومت بسیج، تیپ ۲۹۲ زرهی ارتش، آبفا، هلال احمر، پرسنل و کارگران شهرداری، گروه‌های مردمی و حتی خودرو سواران آفرود و اهالی و ساکنان مناطق آبگرفته در ایام بارندگی برای کمک به مردم، بیرون کشیدن خودروهای گرفتار از معابر دچار آب‌گرفتگی و همچنین تخلیه آب منازل با تمام توان وارد میدان شدند و نتیجه این همدلی بازگشت شهر به شرایط عادی در کمترین زمان ممکن با وجود حجم بی سابقه باران بود.

رئیس شورای شهر دزفول با اشاره به پخش برنامه تلویزیونی «هموطنز» با محوریت دزفول گفت: این شورا نسبت به اجرای برنامه‌های فرهنگی و تبلیغی برای معرفی دزفول و معرفی ظرفیت‌های بی‌بدیل آن در سطح ملی موافق است ولی انتظار می‌رود تا این برنامه‌ها هدفمند و شفاف باشد.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری دزفول برای برگزاری هفته فرهنگی دزفول در تهران گفت: با توجه به اهمیت موضوع ضروری است تا این مورد در کمیسیون فرهنگی به طور تخصصی بررسی و پس از بررسی ابعاد مختلف و دستاوردهای آن برای دزفول، در صحن علنی تصمیم‌گیری شود.

کد خبر 6097709

دیگر خبرها

  • شمیرانات در هفته فرهنگی میزبان گردشگری مقاومت می شود
  • اجرای ۴۵ برنامه ویژه دهه کرامت در منطقه ۷ اصفهان
  • ۱۰۰ برنامه در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی در مرکزی هدفگذاری شد
  • حاج شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدات در شهر ارومیه است
  • ضرورت اهتمام شهرداری ارومیه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر سالگرد ارتحال شیخ غلامرضا حسنی
  • ️شیخ غلامرضا حسنی نماد هویت و تاریخ مجاهدت در شهر ارومیه است
  • بازدید بیش از ۲٠ هزار گردشگر از اماکن تاریخی شهرداری کاشان
  • یک اتفاق جدید درباره افزایش حقوق بازنشستگان / تکلیف همسان‌سازی حقوق بازنشستگان چه شد؟
  • حضور ۵۰۰ نفر از کارکنان شهرداری دزفول در آب‌گرفتگی اخیر
  • زیرساخت‌های فرهنگی، هنری و اجتماعی شهر جدید مهستان ارتقا می‌یابد