Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-03@04:12:48 GMT

ضرورت توسعه شبکه آب و فاضلاب در کل جزیره قشم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۵۱۸۰

ضرورت توسعه شبکه آب و فاضلاب در کل جزیره قشم

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در ادامه بازدیدهایش از پروژه های زیرساختی شهر قشم از تصفیه خانه فاضلاب شهرک ساحلی و سایت آبشیرین کن قشم در محل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ؛ علی درویش پور در این بازدیدها که جمعی از معاونان و مدیران سازمان وی را همراهی می کردند از نزدیک امکانات و عملکرد این دو واحد زیرساختی را بررسی و درخصوص مسائل مختلف آنها با مسئولان ذیربط گفت و گو  کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در این بازدیدها توسعه شبکه آب و فاضلاب را نه تنها در شهر قشم بلکه در کل جزیره از اولویت های سازمان منطقه آزاد قشم  اعلام و بر ضرورت تسریع اجرای طرح جامع جمع آوری فاضلاب شهر قشم تاکید کرد. 

علی درویش پور اجرای این طرح را در توسعه بهداشت و سلامتی شهروندان بسیار موثر دانست و خواستار بررسی جامعه شناختی برای رفع موانع و جلب همکاری شهروندان در اجرای بهینه این طرح شد.

گفتنی است آب شیرین کن واقع در محل شرکت اب، برق و تاسیسات منطقه آزاد قشم هر 24 ساعت افزون بر 10هزار مترمکعب آب دریا را به آب شیرین تبدیل می کند. فاز اول این واحد زیرساختی با تولید پنج هزار مترمکعب آب شیرین در سال 1390 و فاز دوم آن نیز با تولید همین میزان حجم آب شیرین در هر 24 ساعت در سال 1392 به بهره برداری رسیده است.  

در بازدید علی درویش پور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم از تصفیه خانه فاضلاب شهرک ساحلی و سایت آبشیرین کن قشم در محل شرکت آب، برق و تاسیسات سازمان منطقه آزاد قشم، محرم بهاروند معاون فنی و زیربنایی، فرامرز مومنی مدیرعامل شرکت آب، برق و تاسیسات، فرج طهماسبی مدیر امور شهری و روستایی، حسین ناصری نژاد مدیر فنی و زیربنایی، نورالله کرمی شاهملکی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری و حسین مرادی مدیر روابط عمومی و امور بین المل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از همکاران دیگر وی را همراهی کردند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آب و فاضلاب قشم بازدید سازمان منطقه آزاد قشم برق و تاسیسات آب شیرین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد

سازمان بهداشت جهانی از مستند کردن ۴۴۳ حمله رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی غزه خبر داد.

به گزارش مشرق از الجزیره، سازمان بهداشت جهانی طی پیامی در ایکس(توئیتر سابق) اعلام کرد که ۴۴۳ حمله رژیم اشغالگر به تاسیسات بهداشتی و کارکنان حوزه بهداشت را از زمان شروع جنگ غزه، مستند و ثبت کرده است.

این نهاد بین المللی، همچنین از کشته شدن ۷۲۳ نفر و زخمی شدن ۹۲۴ نفر در حملات رژیم صهیونیستی به تاسیسات بهداشتی خبر داد.

براساس این گزارش، در نتیجه حملات رژیم اشغالگر به غزه، ۱۰۱ مرکز درمانی و ۱۰۶ آمبولانس از بین رفته اند.

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد که ابعاد خسارت های وارده به برخی از تاسیسات بهداشتی و درمانی غزه مثل بیمارستان «ناصر» در خان‌یونس، هنوز کاملا برای این سازمان روشن نیست.

ارتش رژیم اشغالگر در ماه فوریه، بیمارستان ناصر را محاصره و به آن حمله کرد که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از بیماران و کادر درمان این بیمارستان و ویرانی بخش هایی از این مرکز درمانی شد.

براساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، حداقل ۳۰۰ کودک و بیمار کشته شده در حمله صهیونیست ها، در گورهای دسته جمعی کنده شده توسط امدادگران، در بیمارستان ناصر دفن شده اند.

دیگر خبرها

  • بهره گیری از ظرفیت‌های منطقه آزاد کیش با هدف خودکفایی مددجویان کمیته امداد
  • رانت شیرین ۶۹ میلیارد دلاری برای واردکنندگان
  • سازمان بهداشت جهانی ۴۴۳ حمله به تاسیسات بهداشتی غزه را ثبت کرد
  • حمایت آبفای کشور از پروژه های اولویت دار ایلام در حوزه آبرسانی
  • بازدید معاونت بهره‌برداری و توسعه فاضلاب از تاسیسات فاضلاب شهرستان سلماس
  • مناطق آزاد کشور ؛ چالش ها وراهکارها
  • عملیات اجرایی بزرگترین آب‌شیرین‌کن خشکی جهان سرعت می‌گیرد
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • نمایش توانمندی هنرجوهای هنرستان‌های قشم
  • نمایش توانمندی بیش از ۲ هزار هنرجوی هنرستان‌های قشم