Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوا به نقل از سیمافیلم، شهید محمد بروجردی از شهدای ۸ سال دفاع مقدس است که تاکنون بار‌ها گروه‌های مختلف قصد ساخت سریال و فیلم سینمایی از زندگی شهید را داشتند که محقق نشده است.

بالاخره همزمان با تحقیق و پژوهش درباره این چهره نام‌آشنای دفاع مقدس، نگارش فیلمنامه این سریال توسط حسین تراب‌نژاد همزمان با سالگرد آزادسازی خرمشهر آغاز و تهیه‌کنندگی مجموعه نیز به علی آشتیانی‌پور سپرده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شهید بزرگوار علاوه بر حضور موثر و مبارزات در وقوع انقلاب، بعد از انقلاب نیز وارد سپاه شد و از اولین افرادی است که سپاه را تشکیل داد و تا لحظه شهادت دلاورانه در جبهه‌ها حضور داشت.

در این سریال که در مرکز سیمافیلم تهیه و تولید می‌شود تلاش شده به دقت به حضور موثر ایشان در مقاطع مختلف توجه شود.

مرکز سیمافیلم سریال شهید باکری را هم به کارگردانی هادی حجازی‌فر و تهیه کنندگی ابوالفضل صفری در دست تولید دارد که اکنون گروه مشغول تصویربرداری در خوزستان هستند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سریال رسانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران در باغ موزه نگارستان آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا، برنامه‌های «تا صد سالگی»، پس از همایش «آینه‌دار دوران» برای نکوداشت استاد باستانی پاریزی طراحی شده است؛ «آینه‌دار دوران» عنوان برنامه‌های بزرگداشت استاد باستانی پاریزی است که ۷ سال قبل همزمان با روز معلم فعالیت‌هایش آغاز شد.

برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» همزمان با نودمین سال تاسیس دانشگاه تهران، هفتم خرداد ماه در باغ موزه نگارستان با افتتاح یک سالن به نام این نویسنده و استاد تاریخ  همراه خواهد بود.

در این سالن آثار اهدایی هنرمندان با موضوع باستانی پاریزی به نمایش گذاشته خواهد شد.

همچنین در این روز برنامه خلق ۱۰۰ تصویر با موضوع زندگی و آثار محمد ابراهیم باستانی پاریزی توسط ۱۰۰ تصویرگر آغاز می‌شود. قرار است در تولد این نویسنده تصاویر به نمایش گذشته شود.

قرار است از آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی» در خرداد ماه ۱۴۰۳ تا صدمین سال تولد این ادیب در دی ماه ۱۴۰۴، سلسله برنامه‌هایی به نام و برای او برگزار شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برنامه‌های «تا صد سالگی باستانی پاریزی»
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • این سردار سپاه، پزشکان را شگفت زده کرده بود /از حضور در عملیات پارتیزانی تا آزادسازی خرمشهر
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • آغاز دور جدید تمرینات پاراتکواندو با حضور ساعی و رحیمی
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس