Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ورزش و جوانان گفت: عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: باید برای رشته‌هایی که باعث غرور ملی می‌شود برنامه‌ریزی مناسبی صورت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پشتیبانی دولت از مسیر سازمان برنامه و بودجه در جهت اجرایی شدن برنامه‌ها است.

وی تاکید کرد: دبیر برای تهیه این سالن‌هاکه امکان رشد جوانان را فراهم می‌کند تلاش کرده و این بازدید برای تکمیل پشتیبانی بودجه‌ای در این زمینه بود. منابع مالی مورد درخواست وی  مورد موافقت قرار گرفت و با پشتیبانی در کنار برنامه‌ریزی شاهد شکوفایی استعدادها و مدال آوری عزیزان در آینده نزدیک خواهیم بود.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: کشتی نمادی از ورزش و رشته‌ای است که ایران در جهان به آن می‌بالد و توجه به این رشته اهمیت دارد. در دیدار با روسا عدالت در همه رشته‌ها باید انجام شود. عدالت به معنای مساوات نیست بلکه ظرفیت کشتی و فوتبال باید مورد توجه قرار بگیرد ولی به همه رشته ها توجه داریم.

بودجه کشتی در کمیته ملی المپیک افزایش یافت

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی کشتی رشته ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد

رسول جزینی که در سه المپیک لندن، ریو و توکیو عضوی از کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی ایران بوده و سهم به‌سزایی در مدال‌آوری این رشته دارد، در گفت‌وگو با ایمنا مروری بر هت‌تریک حضور او در بزرگ‌ترین فستیوال ورزشی دنیا دارد و از وضعیت این‌روزهای کشتی کشور و اصفهان می‌گوید.

کد خبر 749084

دیگر خبرها

  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • کمبود ۳۰ درصدی فضای ورزشی در کهریزک/ خانه کشتی افتتاح می‌شود
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد
  • داوران هفته بیست و پنجم | حساس ترین بازی ها به برادران حیدری رسید
  • اعلام اسامی داوران هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال
  • هیچ مسئولی نمی‌تواند طلبکار رشته کشتی باشد / نمی‌خواهم نفر اول تیم ملی باشم!
  • دیدار روسای سازمان ورزش بسیج و فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • شهید مطهری به معنای واقعی کلمه روشنفکر و عارف بود
  • روش‌های جدید در تبلیغات دین به معنای کمرنگ شدن روش‌هایی سنتی تبلیغ نیست