Web Analytics Made Easy - Statcounter

همایش بزرگ «فاتحان خیبر» به مناسبت سالروز فتح خرمشهر با سخنرانی سردار حسن‌زاده برگزار و همزمان با آن مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در محله نفیس آغاز می‌شود.

«مهران احمدپور» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با بیان اینکه همایش بزرگ «فاتحان خرمشهر» امروز (دوشنبه، سوم خرداد) از ساعت 17 تا 19 در مسجد جامع حضرت امام رضا (ع) (واقع در تهران، خیابان خراسان، خیابان شهید ناصری) برگزار می شود، اظهار کرد: سردار حسن حسن زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) سخنران این همایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رییس هیئت امنای مسجد جامع امام رضا (ع) افزود: تقدیر از پیشکسوتان دفاع مقدس به ویژه کسانی که در عملیات بیت المقدس در آزادسازی خرمشهر حضور داشتند از برنامه های این همایش بزرگ است.

 

همچنین، «شهرام شاکری» اعلام کرد: برپایی کاروان جشنواره علوی و سخنرانی با حضور فرماندهان، مدیران بسیج و گردان های بیت المقدس و حوزه های مقاومت بسیج در 304 ناحیه مقاومتی مالک اشتر از برنامه های دیگر همایش بزرگ در مسجد جامع امام رضا (ع) خیابان نفیس است.

 

این عضو هیئت امنای مسجد جامع امام رضا (ع) ادامه داد: اجرای مرحله دوم طرح شهید سلیمانی در محله نفیس به شیوه محله و خانواده محور (مراقبتی و نظارتی) همزمان با این همایش آغاز می شود.

 

شاکری تاکید کرد: رزمایش کمک های مومنانه شامل توزیع اقلام سبد کالا ویژه مددجویان و قشر کم درآمد نیز توسط اهالی مسجد جامع حضرت امام رضا (ع) امروز و همزمان با سالروز فتح خرمشهر و همزمان با برگزاری همایش فاتحان صورت می گیرد.

 

پایان پیام/397

منبع: شبستان

کلیدواژه: حماسه خرمشهر فعالیت های مسجدی همایش بزرگ مسجد جامع امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی

در این  همایش بزرگ طبیعت گردی و کوهپیمایی از تمام نقاط استان و استان‌های همجوار نیز خانواده‌ها شرکت کرده بودند.

در این فصل سال طبیعت زیبای منطقه کوهستانی یکانات واقع در یامچی همه را به جذب می‌کند.

نزدیک به ۲ هزار نفر در این همایش بزرگ طبیعت گردی و کوهپیمایی خانوادگی شر کت کرده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • مرقد هانی بن عروه از یاران خاص امام علی(ع) مسجد کوفه
  • میزبانی استان کرمان از ۴ شهید گمنام در سالروز شهادت امام ششم
  • برگزاری همزمان مرحله دوم و سوم لیگ آب‌های آرام و مرحله پایانی لیگ کانوپولو
  • قهرمان لیگ برتر ایران همزمان فدراسیون و AFC را تهدید کرد
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ هفته فرهنگ پهلوانی در قزوین برگزار شد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • ۴۵ هزار فلسطینی نماز جمعه را در مسجد الاقصی اقامه کردند
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • همایش بزرگ کوهپیمایی و طبیعت گردی در طبیعت زیبای یکانات یامچی