Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا حجت الاسلام عیسی بزمانی روز دوشنبه در مراسم بزرگداشت سوم خرداد و سالروز آزادسازی خرمشهر در مسجد آل رسول ایرانشهر اظهارداشت: حماسه سوم خرداد جریان و رویدادی شفاف و تاریخ ساز است که سلاح عزم و اراده، ایمان به مکتب و علاقه به میهن اسلامی با توکل به خداوند و اتحاد و همدلی ، جهاد آگاهانه و شجاعانه رزمندگان اسلام، حماسه ازادسازی خرمشهر قهرمان را در پی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: امروز به برکت خون شهدای عزیز، ایران و انقلاب اسلامی از عزت و اقتدار کافی برخوردار است.

امام جمعه ایرانشهر گفت: وقتی همدلی، وحدت، یکپارچگی و اتحاد بین مردم باشد می‌توانیم بر خیلی از مشکلات پیروز شویم. 

همچنین به همین مناسبت سوم خرداد مسوولان ادارات بر مزار شهدای ایرانشهر حضور یافتند. در این مراسم معنوی با غبار روبی و عطرافشانی مزار شهداء و قرائت فاتحه، ضمن ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا، بار دیگر با آرمان های والای شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر ایرانشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر ایرانشهر سیستان و بلوچستان سالروز فتح خرمشهر ایرانشهر اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود

حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند، اما تاکنون اجرا نشده است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلم گفت: شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

برقرار یادآور شد: همچنین در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین به روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و افزود: جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی از ویژگی‌های پهلوانان است.

وی در ادامه با اشاره به فرا رسیدن سالروز شکست آمریکا در ویتنام ادامه داد: آمریکا با توجه به جنایاتی که در گذشته انجام داده و اقداماتش، شیطان بزرگ و خبیث است.

امام جمعه موقت گرگان با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت: اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

برقرار تاکید کرد: کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • برگزاری کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران در روز دهم خرداد
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • گرامیداشت یاد شهدای مدافع حرم صادق شیبک و احمد غلامی در گالیکش و آزادشهر
  • مراسم ویژه خدام حسینی در حرم مطهر امام حسین(ع) عصر جمعه
  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • عملیات وعده صادق سیلی محکم مظلومان جهان بر چهره صهیونیست بود
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب از فساد جلوگیری می‌کند
  • عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب باعث جلوگیری از فساد می‌شود
  • مسیر فرعی مهرستان - ایرانشهر براثر بارندگی بسته شد