Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@19:45:06 GMT

قطعی برق پمپ بنزین ها را تعطیل می کند؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۵۸۱۴

قطعی برق پمپ بنزین ها را تعطیل می کند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فاطمه کاهی، با بیان اینکه به جایگاه‌های عرضه سوخت مایع یعنی پمپ‌ بنزین‌ها و جایگاه‌های عرضه نفت گاز الزامات و دستورالعمل‌هایی ابلاغ شده که بر اساس آن موظف به تجهیز جایگاه به دیزل ژنراتورها هستند، اظهار کرد: جایگاه ها موظف هستند در مواقعی که قطعی برق اتفاق می‌افتد از طریق دیزل ژنراتورها برق خود را تامین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما احیانا ممکن است چون تجهیزات مکانیکی هستند در برخی جایگاه ها دیزل ژنراتوری در سرویس نباشد که این مورد می بایست توسط مالک و مسئولین جایگاه مدیریت و برطرف شود ولی اکثریت به اتفاق جایگاه‌های عرضه سوخت مایع دیزل ژنراتور دارند.

به گفته سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده های نفتی قطعی برق بیشتر مشمول جایگاه‌های سی ان جی می‌شود و با توجه به این‌که دیزل ژنراتورها نمی‌توانند برق مصرفی کمپرسورهای جایگاه‌های سی ان جی را تامین کنند با هماهنگی که با شرکت توانیر صورت گرفته در ساعات پیک و در زمانی محدود برق جایگاه های سی ان جی قطع خواهد شد.

کاهی با بیان اینکه از این بابت همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم، گفت: قطعا در این رابطه نیز اطلاع رسانی عمومی از طریق رسانه ها باید از جانب شرکت توانیر صورت پذیرد تا هموطنان زمان قطعی برق  برای سوختگیری CNG مراجعه نکنند.

پربیننده ترین جداول خاموشی تهران منتشر شد برای اطلاع از خاموشی به سامانه برق من مراجعه کنید جدول زمانبدی ساعت قطع برق در البرز آغاز خاموشی برنامه‌ریزی شده در ۲استان از امروز افزایش فوق العاده ۱۶ درصدی تعرفه آب و برق پرمصرف ها از امروز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قطعی برق انتخابات ۱۴۰۰ جایگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ شرکت گاز گیلان اعلام کرد: به دلیل تعمیر خطوط انتقال گاز برای پایداری شبکه و ارتقای خدمات رسانی به مشترکان ، جریان گاز مناطقی از شهر رضوانشهر شامل میدان کوثر ، خیابان بیگزاد محله، خیابان محسنی ، کوچه شهادتی ، غدیر ۱ تا ۵ ، تالار علی بیگ ، پشت مدرسه استثنایی و خانه‌های مسکن مهر در شهر رضوانشهر ، فردا سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ از ساعت ۱۴ تا ۱۶ قطع خواهد شد.

شرکت گاز گیلان از مشترکان خواست هنگام قطعی جریان گاز، از دستکاری تجهیزات گاز رسانی خودداری کنند.

پس از پایان تعمیرات، ماموران شرکت جریان گاز را دوباره برقرار خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • قطعی ۲ ساعته گاز در برخی مناطق شهر رضوانشهر
  • کی اف سی ۱۰۸ شعبه خود را در مالزی تعطیل کرد
  • بومی سازی کاتالیست‌هایی که در تولید بنزین استفاده می‌شود
  • بومی‌سازی کاتالیست‌هایی کاربردی در تولید بنزین توسط محققان یک شرکت دانش‌بنیان
  • پمپ بنزین ابوظبی رباتیک شد
  • کارت سوخت در بازار سیاه
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل
  • بازدید دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا از دستاوردهای پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد