Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «امتداد نیوز»
2024-05-02@15:21:30 GMT

بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۵۸۳۸

بهره برداری از شعبه بانک سینا در یاسوج

امتداد - مدیرعامل بانک سینا در آیین افتتاح شعبه یاسوج به عنوان اولین واحد این بانک در یکی از شهرهای جنوب غربی ایران، گفت: در راستای سیاست ها و برنامه های توسعه ای و بهینه سازی شعب و خدمات رسانی مطلوب به مردم زحمتکش و مهربان این منطقه، امروز شاهد افتتاح شعبه بانک سینا در شهر یاسوج هستیم.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر ایمانی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویر احمد از نظر اقتصادی به عنوان ناحیه کشاورزی و دامپروری به‌شمار می‌ رود، گفت: با وجود صنایع، استخراج نفت گچساران و کارخانه قند یاسوج، فعالیت های صنعتی و معدنی در این استان، ظرفیت های مناسبی موجود است که تاسیس شعبه در این گونه مناطق با برخورداری از چنین منابعی علاوه بر افزایش توان تسهیلات دهی، شرایط ایجاد کسب و کارهای تولیدی را نیز برای هموطنان غیور این استان فراهم می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه رویکرد و سیاست بانک سینا، حمایت از کسب و کارهای کوچک و متوسط است، اظهار داشت: با افتتاح این شعبه و برنامه های حمایتی که بانک در این خصوص دارد، امیدواریم علاوه بر رونق صنایع کوچک و متوسط، زمینه اشتغالزایی جوانان جویای کار را در این خطه سردسیری از سرزمین ایران اسلامی فراهم آوریم.
مدیرعامل بانک سینا همچنین با اشاره به ایفای نقش مسئولیت اجتماعی بانک، افزود: اعطای تسهیلات اشتغالزایی مناطق روستایی که چند سالی است در بانک سینا اجرایی شده در راستای کمک به توسعه پایدار و تحقق اجرای عدالت اجتماعی شکل گرفته که قطعا نقش همکاران پر تلاش در شعب بویژه در شعبه جدید یاسوج برای تداوم این حرکت انسانی و اخلاقی بسیار حائز اهمیت است.
در جریان این سفر دکتر ایمانی از شعبه “دوگنبدان” و “باجه لنده” نیز بازدید نمود و ضمن گفت وگو با روسا و همکاران این شعب و باجه رهنمودهای لازم را در خصوص بهبود فعالیتها در این مناطق ارائه داد.
گفتنی است در این سفر، معاونین امور شعب و مناطق، مهندسی و پشتیبانی، سرمایه های انسانی و مدیر منطقه فارس، بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد، مدیرعامل بانک سینا را همراهی کردند.

منبع: امتداد نیوز

کلیدواژه: بانک سینا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه

آیین بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه و ۱۵ پروژه تفریحی، گردشگری و خدماتی با حضور مدیران ارشدی شهری و اصحاب رسانه شامگاه _ دوشنبه دهم اردیبهشت _ برگزار شد.

کد خبر 749372

دیگر خبرها

  • بازدید ابدالی از «مرکز ارتباط با مشتریان» بانک سینا
  • ۳۰۰۰کیلوگرم چوب قاچاق از یک کامیون در یاسوج کشف شد
  • شکست مرز‌ها در مناطق چهارگانه محیط‌زیست
  • دیدافقی درشهر یاسوج تا۱۰۰متر کاهش یافت/هشدار قرمز بارشهابرای فردا
  • مدیر عامل بانک سینا برکنار شد
  • علی ابدالی مدیر عامل بانک سینا شد
  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد