Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس کمیته ملی المپیک گفت: کشتی امید اول ما در المپیک توکیو است و باور داریم که کشتی مانند ادوار گذشته خواهد درخشید.

به گزارش ایسنا، رضا صالحی امیری در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی کشتی فرنگی بیان کرد: چهار منبع مالی به کشتی وارد شد، کمیته المپیک، وزارت ورزش و یک تعهد هم آقای نوبخت معادل ۳۰ میلیارد تومان پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت ورزش پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدوارم و باور دارم که کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.
رئیس کمیته ملی المپیک همچنین گفت: سالروز آزادسازی خرمشهر، نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می گویم. آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور آقای نوبخت بود که در جریان فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی، امید ما در المپیک است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

صالحی امیری همچنین گفت: دبیر روزی را پیش بینی می کند که کشتی هشت مدال خواهد گرفت و باید آن روز را جشن بگیریم. البته نوع نگاه ما معامله گرانه نیست. وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته نه وزارت و دولت، هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: فدراسيون كشتي سیدرضا صالحی امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۵۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک

رسول گرمسیری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: بعد از سال‌ها شاهد بودیم اهواز در دو سه سال گذشته میزبانی‌های زیادی را در زمینه ورزشی گرفته که جا دارد از ریاست کشتی خوزستان «رمضان جمالپور» و آقای زمانپور تشکر کنیم.

وی عنوان کرد: احتمال اینکه ۵ وزن از ۶ وزن خوزستانی‌ها به المپیک بروند، بسیار زیاد است که این امر را مدیون تلاش‌های متولیان امر هستیم.

ملی پوش کشتی فرنگی اضافه کرد: مردم خوزستان به کشتی فرنگی علاقه مند هستند و مربیان زحمت کشی و سازنده خوبی در این استان وجود دارد.

وی اظهار کرد: در مسابقات قهرمانی آسیا که ۲ سال پیش برگزار شده بود، توانستم مدال طلا را کسب کنم و می‌خواستم در چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام تختی مدال طلای خود را تکرار کنم که در فینال با داروی نادرست، مدال طلای من به نقره تبدیل شد.

ملی پوش کشتی فرنگی گفت: بیش از ۱۵ تا ۲۰ سال است که در سطح بالا کشتی می‌گیرم و نماینده مردم خوزستان و کشورم ایران هستم و این قول را می‌دهم که یک مدال جهانی کسب کنم.

کد خبر 6089940

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خداحافظی 4 قهرمان توکیو با المپیک پاریس!
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد زنجان همکاری دارند
  • ۱۶۸۹ حامی معلم با کمیته امداد همکاری دارند
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • احتمال حضور ۵ کشتی‌گیر خوزستانی در مسابقات المپیک
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی مصلایی پور را از المپیک‌ کنار گذاشت؟