Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هشتمین جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران، نشان‌های " ستاره مدیریت روابط عمومی" و " ستاره طلایی روابط عمومی " به گروه مالی گردشگری تعلق گرفت.
 

به گزارش روابط عمومی گروه مالی گردشگری، در این جشنواره، از امیر نیکرویان مدیر روابط عمومی گروه مالی گردشگری برای کسب عنوان "ستاره مدیریت روابط عمومی" و "ستاره طلایی روابط عمومی" تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانک گردشگری نیز در این جشنواره، نشان‌های "ستاره طلایی روابط عمومی" و "ستارگان ملی روابط عمومی" را کسب کرد. رضا لیاقت ورز مدیر امور روابط عمومی و تبلیغات بانک گردشگری برای کسب نشان‌های "ستاره طلایی روابط عمومی"  و "ستارگان ملی روابط عمومی" مورد تجلیل قرار گرفت.

جشنواره ستارگان روابط عمومی، هر سال با هدف تجلیل از عملکرد دست‌اندرکاران حوزه روابط عمومی و برای تاکید بر نقش اساسی این نهاد در ساختارهای اداری و سازمانی با حضور اساتید و متخصصان روابط عمومی برگزار می‌شود. 

این جشنواره که با همیاری انجمن بین‌المللی روابط عمومی و جشنواره ستارگان روابط عمومی ایران در روز ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد، با بررسی عملکرد روابط‌ عمومی سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف طی سال ۱۳۹۹، به رسم یادبود به برگزیدگان لوح تقدیر اهدا کرد.

"فیلیپ بورمانس" رییس انجمن بین‌المللی روابط عمومی نیز که به شکل ویدیو کنفرانس به ایراد سخنرانی در این مراسم پرداخت، ضمن اشاره بر چالش های پیش پای حوزه روابط عمومی بر استفاده هر چه بیشتر و هوشمندانه تر از تکنولوژی های ارتباطی تأکید کرد.

وی ارتباطات شفاف و با احترام را مناسب اساس تفاهم انسانی دانست و گفت: ما باید ضمن پیروی از اصول علمی در روابط عمومی‌ها، به دنبال ایجاد تغییرات مثبت هرچند کوچک باشیم که برای این مهم نیازمند حرکت به سمت استفاده از تکنولوژی های جدید ارتباطی نظیر اتوماسیون و هوش مصنوعی هستیم.

در این جشنواره، علی ربیعی دستیار ارتباطات اجتماعی رییس‌جمهور و سخنگوی دولت هم از طریق تماس تصویری، از مدیران روابط عمومی خواست که از پتانسیل‌های فضای مجازی استفاده و محورهای نوینی را برای تداوم فعالیت‌هایشان ترسیم کنند.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس بازگشت میلان به لیگ قهرمانان اروپا پس از 7 سال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: ستاره طلایی روابط عمومی گروه مالی گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، فرماندار زهک گفت: ۱۲۰ برنامه در این جشنواره با سه هدف تحکیم وحدت و همدلی در بین مردم؛ ایجاد شور و نشاط اجتماعی و معرفی آداب و رسوم مردم منطقه سیستان تا پایان سال در این شهرستان برگزار خواهد شد.
دهمرده افزود: برابر تقویم اجرایی رویداد‌های فرهنگی ورزشی و گردشگری شهرستان زهک در این جشنواره برنامه‌های مختلفی از جمله مسابقه کودکان؛ اجرای سنت‌های باستانی سیستان و اجرای موسیقی محلی به اجرا درآمد.

دیگر خبرها

  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • راهنمایی مدیریت مالی بهتر در «دخل و خرج»
  • جشنواره فرهنگی گردشگری سی ترمی در شهرستان زهک
  • چرا باید در کسب و کار خود از نرم افزار مالی استفاده کنیم؟
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره
  • جشنواره کوچ عشایر نشان‌دهنده عظمت و شان جامعه عشایری است
  • (عکس) سلفی ستاره ایرانی با بلاگر مشهور ژاپنی
  • نخستین قهرمانی ستاره تیم ملی ایران با باشگاه قطری + عکس
  • پایه اصلی هر سازمانی بر دوش روابط عمومی است