Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از انجام پرواز فوق العاده ماهان برای بازگرداندن دانشجویان ایرانی از کشور هند و اتباع ایرانی در پاکستان توسط هما خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن ذیبخش اظهار کرد: به منظور انتقال دانشجویان ایرانی از مبداء کشورهای هند و اتباع ایرانی در کشور پاکستان به کشور  پرواز فوق العاده با رعایت پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه ممنوعیت پروازهای ایران به کشورهای هندوستان و پاکستان از ۴ اردیبهشت ماه جاری به دنبال شیوع گسترده کرونای هندی وضع شده بود، افزود: یک پرواز فوق العاده توسط شرکت هواپیمایی ماهان در روز جمعه هفته جاری  به کشور هند و هفته آینده توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به کشور پاکستان انجام خواهد شد.   انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: پرواز فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان

سیستان و بلوچستان-  مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان گفت: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران پس از گذشت ۹ سال از چهارم اردیبهشت‌ماه جاری در فرودگاه بین‌المللی زاهدان انجام خواهد شد.
خسروی بنجار افزود: عملیات پذیرش، اعزام و بازگشت عمره‌گزاران در قالب سه کاروان توسط شرکت هواپیمایی ایران‌ایر با ۲۶۰ مسافر انجام خواهد شد.
وی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: ۴ اردیبهشت بازه زمانی عملیات پذیرش و اعزام ۲۶۰ زائر سیستانی و بلوچستانی با سه کاروان و یک پرواز توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به بیت‌الله الحرام است. مدیرکل فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان در ادامه با تأکید بر به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های اداره کل برای انجام عملیات عمره مفرده خاطرنشان کرد: پیش‌بینی و تمهیدات لازم برای ارتقای سطح کیفی و ارائه خدمات مطلوب به زائران در عملیات عمره مفرده ۱۴۰۳ به منظور کاهش ایستایی زائران با رعایت ملاحظات مربوط در دستور کار قرار گرفته است. منبع: قدس آنلاین

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ نفر عازم سرزمین وحی شدند
  • فرودگاه بین المللی شیراز موفق به اخذ گواهینامه فرودگاهی از سازمان هواپیمایی کشوری شد
  • امسال ۹۰ هزار ایرانی عازم حج خواهند شد
  • فرهنگ مشترک؛ سرمایه دو ملت
  • معرفی انواع خطوط هوایی و مسیرهای پروازی به ترکیه
  • جزئیات اعزام زائران عمره از فرودگاه زاهدان
  • قیمت جت شخصی چند؟
  • خرید جت؛ جنجال بر سر یک قانون ۲۰ ساله!
  • تجارت ۱۰ میلیارد دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها
  • تجارت ۱۰ میلیارد‌ دلاری ایران و پاکستان با توسعه زیرساخت‌ها