Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان گلستان با بیان اینکه استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیدا‌ها ممنوع است، گفت: مسئولان موظفند حضور مردم پای صندوق‌های رای را تسهیل و دغدغه‌های آنان از جمله حضور امن و سلامت در شرایط همه گیری کرونا را برطرف کنند. خبرگزاری میزان – هادی هاشمیان، رئیس کل دادگستری استان گلستان در جلسه امروز ستاد استانی پیشگیری از تخلفات و جرایم انتخاباتی گفت: کسانی که در فضای مجازی با زیر سئوال بردن خدمات نظام، به دنبال تشویش اذهان عمومی و سیاه نمایی هستند منتظر برخورد قضایی باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس کل دادگستری استان گلستان گفت: دادستان‌ها ماموریت دارند رصد فضای مجازی را بیشتر کنند و برای کسانی که تخلف‌های این چنینی مرتکب می‌شوند و مردم را به رای ندادن دعوت می‌کنند، پرونده قضایی تشکیل دهند.

وی ادامه داد: پلیس فتا هم در کنار دادستان‌ها باید روزانه کانال‌های خبررسان و شبکه‌های اجتماعی را رصد و نتیجه را به دستگاه قضایی ارائه کند.

هاشمیان گفت: کسی کمبود‌ها و مشکلات را نادیده نمی‌گیرد و انکار نمی‌کند؛ اما بزرگنمایی و سیاه نمایی برخی کاستی‌ها و نادیده گرفتن خدمات و اقدامات انجام شده در چهار دهه گذشته، خواسته یا ناخواسته حرکت در مسیر دشمنان مردم و این نظام است و برای برخورد با متخلفان تعارف نداریم.   بیشتر بخوانید: نقش و جایگاه رسانه‌های تعاملی در مشارکت حداکثری و پیشگیری از جرایم انتخاباتی رئیس کل دادگستری گلستان گفت: مسئولان هم موظفند حضور مردم پای صندوق‌های رای را تسهیل و دغدغه‌های آنان از جمله حضور امن و سلامت در شرایط همه گیری کرونا را برطرف کنند.

وی به نامزد‌های انتخاباتی و طرفداران آن‌ها هم توصیه کرد: برنامه‌ها و اقدامات خود را معرفی کنند و از تخریب، توهین و تهمت به رقبا و تحریک اقوام علیه یکدیگر برای کسب رای، پرهیز کنند.

هاشمیان گفت: استفاده از امکانات دولتی به نفع یا زیان کاندیدا‌ها ممنوع است و سازمان بازرسی استان گلستان در این باره ورود جدی دارد.

رئیس کل دادگستری گلستان ادامه داد: تلاش ما برگزاری انتخابات سالم و پرشور است و همه در هر جایگاه و مسئولیتی که هستند وظیفه دارند برای تحقق آن تلاش کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا سیدحسینی، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان گلستان نیز در این جلسه گفت: توهین، تخریب و تهمت جرم است و در صورت شکایت افراد، پیگرد قضایی دارد.

پنجمین جلسه ستاد استانی پیشگیری از جرایم و تخلفات انتخاباتی امروز در دادگستری استان گلستان برگزار شد.

انتهای پیام/ برچسب ها: دادگستری گلستان انتخابات پیشگیری از وقوع جرم

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دادگستری گلستان انتخابات پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گلستان رئیس کل دادگستری دادگستری گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری مهر، بهروز محمدی مهر عصر پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم انتخاباتی پیرامون مرحله دوم انتخابات شهرستان ملایر؛ گفت: امروز به واسطه استقرار آرامشی که به دلیل خون پاک شهدا و به همت نیروهای امنیتی و انتظامی در کشور حکمفرماست، به طور میانگین سالانه یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ملایر، اظهار کرد: دشمن به مانند همیشه برای کمرنگ جلوه دادن انتخابات و تحریک مردم برای نیامدن پای صندوق‌های اخذ رأی، نقشه‌ها در سر دارد، اما غافل از آنکه این مردم به مانند همیشه توطئه‌های شومشان را با حضور حماسی خود خنثی می‌کنند.

وی با قدردانی از زحمات متولیان و مجریان برگزار کننده دور نخست انتخابات که زمینه ساز برگزاری انتخاباتی سالم در استان شدند، افزود: دستگاه قضائی این بار نیز به مانند همیشه در کنار مجریان و ناظران انتخاباتی هست و در یک سنگر فعالیت خود را برای ثبت افتخاری دیگر در تاریخ مردم این استان دنبال می‌کند.

محمدی مهر با بیان اینکه انتخابات در ملایر به مانند دور نخست به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، عنوان کرد: دو نامزد انتخاباتی بدانند که تبلیغات زودهنگام و یا اعلام نتیجه پیش از موعد بر اساس حدس و گمان‌های آنان، تخلف انتخاباتی محسوب شده و با خاطی برخورد می‌شود.

وی تصریح کرد: برای نظارت بیشتر و جلوگیری از تخلفات احتمالی علاوه بر حضور قاضی کشیک، قضات ویژه‌ای نیز برای رسیدگی به این گونه تخلفات در حوزه‌های قضائی حضوری فعال خواهند داشت تا از آرای مردم صیانت کنند.

محمدی مهر ادامه داد: ناگفته نماند که ۳۰۰ قاضی در کمیسیون‌های مختلف در سطح استان برای احقاق حقوق عامه با موضوعات مختلف حضوری فعال دارند تا حقی از کسی تضییع نشود.

کد خبر 6088690

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس کل دادگستری هرمزگان با ۲۱۸ نفر از مراجعین در محل نماز جمعه بندرعباس
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • تعرض به امنیت سیستان و بلوچستان را بی پاسخ نمی‌گذاریم
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • اهدای یک هزار سند مالکیت در دو شهرک به مردم
  • برخورد قضایی با متخلفان انتخاباتی در لرستان