Web Analytics Made Easy - Statcounter

پورقربان گفت: تفکر حماسه‌سازان خرمشهر، تفکری ولایی و تابع ولایت بودن است و همین تفکر موجب عزت و بالندگی ما در طول جنگ و تاکنون شده است.

« حسن پورقربان » در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران سوم خرداد ماه ، برگ زرین دیگری بر تاریخ پر شکوه ایثار و از خودگذشتگی شهیدان ، جانبازان ، رزمندگان و فرماندهان و اوج اخلاص و خداخواهی غیورترین ملت بود تا آنجا که  امام شهیدان، خمینی کبیر(ره) در اخلاص و خدا محوری این مردمان فرمودند : «خرمشهر را خدا آزاد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود:  اینک با گذشت چهار دهه از مقطع پر افتخار دفاع مقدس، جمهوری اسلامی ایران در اوج عزت و سربلندی به یک قدرت تاثیرگذار فرامنطقه‌ای انکارناپذیر تبدیل شده است و همه این قدرت ها در گرو ایستادگی ما در طول هشت سال دفاع مقدس است.

 

وی خاطر نشان کرد: بی شک تقارن ایام پر خاطره فتح خرمشهر با روزهای سرنوشت ساز انتخابات 1400 نشانه ای برای یادآوری همبستگی و همیاری در دوران سخت و پر فشار تحریم ها و توطئه های سنگین دشمن است.

 

پورقربان گفت: تفکر حماسه‌سازان خرمشهر، تفکری ولایی و  تابع ولایت بودن است و همین تفکر موجب عزت و بالندگی ما در طول جنگ و تاکنون شده است.

 

وی افزود: مردم با حضور پرشور پای صندوق های رأی،  از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دستاوردهای گران‌بهای آن که با خون هزاران شهید گلگون کفن به درخت تناوری مبدل شده است ، صیانت خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه شهرستان بهشهر یادآور شد: سالروز فتح خرمشهر، نمادی از خود گذشتگی، ایثار و عزت و سربلندی نسلی  است که توانستند با فتح خرمشهر استراتژی جنگ را دگرگون و آن را در تاریخ پر فراز و نشیب دفاع مقدس برای همیشه جاودان کنند و در ادامه راه هم با الگوبرداری از این ایثار جانانه در میادین مختلف ایستاده ایم.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: حسن پورقربان فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۱۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مرحوم حاج احمد راستگوی قلعه جوقی امروز در سن ۹۶ سالگی به دلیل بیماری و کهولت سنی دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

شهید کریم راستگوی قلعه جوقی در دهم فروردین ماه ۱۳۴۶ در شهر روستای قلعه جوق از توابع بخش مرکزی شهرستان سراب در یک خانواده مذهبی چشم به جهان گشود و در ۲۱ تیرماه ۱۳۶۷ در منطقه موسیان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

دیگر خبرها

  • پیکر ۵ شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی والفجر یک تفحص شد
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • تشییع پیکر پدر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • جلد سوم تاریخ شفاهی دفاع مقدس به زودی چاپ می‌شود
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در استان
  • سپاه از حریم ولایت و اسلام جانانه دفاع می‌کند
  • یادی از شهید دفاع و حماسه مجتبی آگلی