Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@15:28:10 GMT

بنا: حاضرم شاگردانم مدال بگیرند و من پاداش نگیرم

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۳۰۴

بنا: حاضرم شاگردانم مدال بگیرند و من پاداش نگیرم

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی معتقد است طلای المپیک به اندازه صدها میلیارد ارزش دارد. 

به گزارش "ورزش سه"، امروز محمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در خانه کشتی حاضر شدند و از اردوی کشتی گیرانی که خودشان را برای المپیک آماده می کنند، بازدید کردند. 


محمد بنا، سرمربی تیم ملی کشتی در حاشیه تمرین تیم ملی کشتی فرنگی در حضور نوبخت، سلطانی فر و صالحی امیری، عوان کرد: اینکه مسئولان وقت گذاشتند و به اردو آمدند باعث انگیزه شد ونشان می دهد به مقوله ورزش و کشتی اهمیت می دهند و کمک می کنند با تلاش بیشتر کارمان را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او در خصوص مشخص شدن پاداش المپیکی ها افزود: مسئله پاداش است که مشخص است البته ۲۰۰ سکه سال قبل تکرار شده و جایزه معقولی است امیدوارم بچه ها تلاش کنند و بهترین نتیجه را بگیرند.


بنا در مورد اینکه آیا قول مدال می‌دهید گفت: نمی توان قول 100درصد داد ولی بچه های ما بهترین‌های دنیا هستند. همه تلاش خود را در این دو سال و نیم کردیم. یک سهمیه کمتر گرفتیم ولی ۵ سهمیه هم خوب است.

 


وی در مورد اینکه پاداش دوره قبل ۳۰۰ سکه طلا بوده است، یادآوری کرد: از نظر اقتصادی مشکلات داریم. باید بدانند گرفتن طلا صدها میلیارد ارزش دارد. در کنار آن هم دولت این جایزه را می دهد و کمیته المپیک ۱۰ هزار دلار و شهرها و استان ها هم به مدال آوران جایزه و پاداش می‌دهند.


سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی قبلا گفته بود پاداش فوتبال با سایر رشته‌ها قابل مقایسه نیست، افزود: طبیعتا فوتبال معقوله دیگری است و نمی توان در مسائل مالی و قرارداد آن نه در ایران و نه در دنیا ورود کرد. پاداش المپیکی ها نسبت به سال‌های قبل برابر است.


او در مورد نظر خود نسبت به اینکه جوایز مربیان نصف ورزشکاران مدال آور است، گفت: من حاضرم ورزشکارانم مدال طلا بگیرند اما  به ما پاداش ندهند. هیچ دوره ای را مانند این دوره ندیدم که از شرایط و امکانات رضایت داشته باشیم و باید از آقای دبیر و کادرش تشکر کنیم و امیدوارم در المپیک آبروداری کنیم.

کشتی محمد بنا (سرمربی) فرنگی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کشتی محمد بنا سرمربی فرنگی تیم ملی کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم

دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: از مسابقات جهانی سال گذشته برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.

ترانه احمدی دارنده مدال نقره فری استایل بازی‌های آسیایی هانگژو در گفتگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو در خصوص رکوردشکنی در مسابقات گفت: ۱۳ اردیبهشت مسابقات انتخابی تیم ملی برگزار شد که خداراشکر توانستم در این مسابقات رکورد ایران را جابجا کنم البته رکورد قبلی هم دست خودم بود اما توانستم رکورد خودم را ارتقا دهم و مدال طلا را بدست بیاورم و تا یکسال دیگر این عنوان در اختیار من باشد.
احمدی درباره آمادگی خود در مسابقات رولر گیمز و بازی‌های آسیایی تایلند گفت: مسابقاتی که پشت سر گذاشتیم دومین مسابقه‌ای بود که امسال داشتیم ، از مسابقات جهانی پارسال برنامه ریزی‌هایم را برای رقابت رولر گیمز انجام دادم و همچنان با برنامه ریزی و تمرینات جلو می‌روم و قطعا این هدف را دارم که امسال در دو مسابقه مدال طلا به دست بیاورم و رکورد دنیا را جابجا کنم.
وی در خصوص حمایت‌ها از رشته فری استایل گفت: حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های گذشته بود، من از سال ۹۵ عضو تیم ملی هستم و حمایت‌ها خیلی بهتر از سال‌های کذشته بود اما حمایت‌های کامل را از طرف استان داشتیم ما‌حتی جایزه بازی‌های آسیایی را از فدراسیون نگرفتیم، امیدوارم قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند تا بتوانیم از پاداش‌ها استفاده کنیم و در راستای قهرمانی‌های دیگر خرج کنیم.
بانوی اسکیت باز کشورمان درباره مراسم تقدیر از مدال آوران با حضور رئیس جمهور و اینکه چقدر این مراسم‌ها می‌تواند کمک کند گفت: مراسم بسیار خوبی است، شهرداز تهران هم از ما تجلیل کردند به این دلیل که این مدال مدال تاریخی است و وقتی در این مراسمات گفته می‌شود که اسمیت توانسته مدال تاریخی به دست بیاورد خیلی   به شناخته شدن این رشته کمک می‌کند ، ما هدفمان شناخت مردم با این رشته است که انشالله بتوانیم آینده خوبی را برای این ورزش رقم بزنیم.
احمدی در پایان، از انتظاراتش از مسئولین بلند‌پایه در آستانه مسابقات پیش‌رو گفت: در سال گذشته فدراسیون خیلی به ما کمک کرد، سال گذشته قبل از بازی‌های آسیایی هانگژو اعزام به مسابقات داشتیم و برای آمادگی ما خیلی به ما کمک کرد، درخواست دارم امسال هم همان مسابقات را برگزار کنند زیرا که خیلی کمک می‌کند و باعث می‌شود بدنی برای این مسابقات آماده باشد.رشته اسکیت رشته نوپایی است و تازه دارد جان می‌گیرد و اگر کسی به این رشته علاقه دارد بهتر است هرچه سریعتر اقدام کند.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • احمدی: هدفم این است دو طلا کسب کنم / قبل از اینکه ارزش پول پایین بیاید هرچه سریعتر پاداش را بدهند +فیلم
  • جادوگر، پادشاه و تانک!
  • از ساخت داروی درمان دیسک کمر تا تلاش موفق کشتی‌گیران فرنگی برای کسب تمام سهمیه‌های المپیک
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • دیوید تیلور از کشتی خداحافظی می‌کند؟
  • خداحافظی دیوید تیلور از کشتی؟/ اولین پیشنهاد مربیگری به جادوگر رسید
  • باخ: حاضرم اولین نفر در رودخانه سن شنا کنم
  • محمدرضا گرایی فقط 50 درصد شانس حضور در المپیک 2024 را دارد
  • بویری: بی‌حاشیه بودن و قلب پاک مُهمدی او را رو به جلو می‌برد