Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ کریم منفرد روز دوشنبه در یک گفت و گوی خبری در واکنش به اظهارات مدیر عامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز مبنی بر این که جمع آوری وانت بارهای میوه فروش بر عهده پلیس است، بیان کرد: برابر دستورالعمل ارسالی از وزارت کشور، معاونت امور شهرداری‌ها در تاریخ شهریور ۹۸ در ماده چهار (شرح وظایف) بند ۱-۴-۴- وظیفه پلیس راهور را در قبال وانت بارها، صرفا اعمال قانون قید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا پلیس راهور آذربایجان شرقی در دو ماه نخست سال جاری، افزون بر سه هزار دستگاه وانت بار را در سطح شهرهای استان اعمال قانون کرده و در این مدت، روزانه به طور متوسط با ۵۰ دستگاه از این خودروها برخورد شده است. 

وی ادامه داد: برای جلوگیری از ایجاد سد معبر، برابر بند یک بند دو ماده ۵۵ قانون شهرداری، انجام اقدامات پیشگیرانه بر عهده شهرداری بوده و پلیس راهور نیز در این راستا آماده همکاری با نیروهای خدوم شهرداری است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی دیروز در جلسه شورای هماهنگی ترافیک شهرهای استان با اشاره به افزایش مشاغل مزاحم در نقاط مختلف و شلوغ شهر تبریز ، خواستار اقدام عملی نهادهای مسوول برای مدیریت این وضعیت شد.

جواد رحمتی با بیان اینکه فروش میوه و کالا در بسیاری از تقاطع‌های کلان شهر تبریز به یک معضل تبدیل شده است، اظهار داشت: متاسفانه به علت بی‌ توجهی برخی نهادهای مسئول شاهد افزایش روز به روز این رویه غلط هستیم.

وی ابراز امیدواری کرد شهرداری و سایر دستگاه‌های مسوول تلاش بیشتری در زمینه رعایت حقوق شهروندی، جلوگیری از سد معبر و مقابله با تهدیدکنندگان امنیت و آسایش عمومی داشته باشد.

برچسب‌ها آذربایجان شرقی تبریز پلیس راهور ناجا شهرداری تبریز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان شرقی تبریز پلیس راهور ناجا آذربایجان شرقی تبریز پلیس راهور ناجا شهرداری تبریز اخبار کنکور پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران

ایسنا/آذربایجان شرقی شهردار تبریز در بازدید از روند اجرای پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری دستورات لازم جهت تسریع در اجرای این پروژه را صادر کرد.

یعقوب هوشیار روز یکشنبه در بازدید میدانی از روند پیشرفت فیزیکی این پروژه اظهار کرد: این پروژه با هدف بهبود خدمت‌رسانی در امر ترافیک و مدیریت بحران کلانشهر تبریز در حال احداث است و با اتمام آن شاهد خدمات مطلوبی در این امر خواهیم بود.

وی ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی شرکت عمران و توسعه آذربایجان به عنوان مجری طرح و همراهی شهرداری منطقه ۱ به عنوان کارفرما در این پروژه، دستورات لازم برای رفع موانع، تسریع و بهره‌برداری این پروژه را صادر کرد.

وی خاطرنشان کرد: این پروژه با زیربنای ۷۰۰۰ مترمربع در ۵ طبقه سازه‌ای با هدف دستیابی به مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهری در سطح استانداردهای مدرن روز در حال احداث است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، به گفته شهردار تبریز پروژه ساختمان مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران شهرداری با تمام توان و با تکیه بر تخصص مهندسان و عوامل فنی و عمرانی شرکت توسعه و عمران آذربایجان در حال اجرا بوده و بر اساس زمان‌بندی ارائه شده پیش‌بینی می‌شود طی سال جاری به بهره برداری برسد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • احداث ۶ شهربازی جدید در کلان‌شهر تبریز
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه فروش در سنندج/ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه سطح شهر
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • آغاز طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • آغاز ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج
  • وانت‌های میوه‌فروش در ۱۱ نقطه شهر سنندج ساماندهی می‌شوند
  • طرح ساماندهی وانت‌های میوه‌فروش در سنندج آغاز شد
  • تصادف زنجیره‌ای در محور بستان آباد - تبریز
  • طرح ترخیص وسایل نقلیه توقیفی از پارکینگ در کیش اجرا شد
  • قهرمانی تیم درناباطری تبریز در مسابقات والیبال ساحلی مراغه