Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@15:12:19 GMT

996 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه کشف و ضبط شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۴۵۴

996 دستگاه کارت‌خوان قاچاق در بانه کشف و ضبط شد

سردار علی آزادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد: ماموران انتظامی شهرستان بانه شب گذشته در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین گشت‌زنی به محور بانه ـ مریوان به یک دستگاه خودرو سواری مشکوک شدند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی مراجع قضایی خودرو متوقف و در گشت و بازرسی از آن تعداد 996 دستگاه کارت‌خوان خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کردستان با بیان اینکه در این عملیات راننده خودرو در حین تعقیب و گریز با استفاده از تاریکی شب متواری شده که تلاش برای دستگیری آن ادامه دارد، افزود: کارشناسان ارزش ریالی این محموله را 20 میلیارد ریال تعیین کرده‌اند.

وی افزود: قاچاق کالا از موضوعات مهمی است که آسیب جدی به تولید و اشتغال در هر کشور و منطقه‌ای می‌زند از این رو مقابله با این مهم به صورت جدی مانند گذشته در دستور کار انتظامی استان قرار خواهد داشت.

وی گفت:‌ با توجه به نام‌گذاری امسال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال جهش تولید، مقابله با باندهای عمده قاچاق کالا به عنوان یکی از مولفه‌های مهم در دستور کار نیروهای انتظامی استان قرار دارد.

آزادی تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اولویت‌های اصلی فرماندهی انتظامی استان در سال 1400 و با هدف اجرایی شدن و تحقق شعار سال است و در این راستا برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای انجام گرفته است.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: فرمانده انتظامی استان کردستان سردار علی آزادی ماموران انتظامی شهرستان بانه انتظامی استان قاچاق کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: شعبه اول بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی تایباد به پرونده قاچاق انواع لوازم یدکی خودرو  به ارزش ۲ میلیارد و ۱۵۰ میلیون  ریال رسیدگی کرد.

سید مرتضی مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک قانونی اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالا‌های کشف شده متهم را به پرداخت پنج میلیارد و ۳۵۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

وی گفت: با گزارش گمرک پیرامون کشف محموله قاچاق، پرونده این تخلف برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

دیگر خبرها

  • کشف ۵ هزار و ۶۰۰ لیتر گازوئیل قاچاق در داراب
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف قاچاق چوب در پارسیان
  • کشف بیش از ۵۶ میلیارد ریال کالای قاچاق در استان اردبیل
  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف و ضبط لوازم خانگی قاچاق در بهار
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • تاکسی‌های قم مجهز به کارت‌خوان می‌شوند
  • کشف ۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت قاچاق در مازندران