Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک لیورپولی ها می گوید هنوز با باشگاه جدیدی توافق نکرده است.

به گزارش طرفداری و به نقل از اسکای، شب گذشته جورجینیو واینالدوم آخرین بازی خود در پیراهن لیورپول را انجام داد و بعد از تعویض در دقیقه 78 توسط هواداران آنفیلد تشویق شد. قرارداد این بازیکن در تابستان به پایان می رسد و با توجه به عدم توافق این بازیکن با سران لیورپول مبنی بر تمدید قرارداد، دیگر برای لیورپول بازی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکن بعد از پیروزی دو بر صفر تیم مقابل پالاس که منجر به کسب سهمیه لیگ قهرمانان برای لیورپول شد، در گفتگو با اسکای در مورد جدایی از لیورپول گفت:

در تلاشم تا جلوی سرازیر شدن اشک هایم را بگیرم.در طول این 5 سال، هواداران لیورپول عشق زیادی به من نشان دادند. وقتی به لیورپول آمدم، می دانستم به باشگاه بزرگی آماده ام. به خاطر دارم که در اتاقی نشسته بودم و مربی به من گفت وقتی به لیورپول بیایم قهرمانی های زیادی به دست خواهم آورد. خوشحالم که همه چیز خوب پیش رفت. ترک باشگاه بدون کسب عنوان قهرمانی قطعا اتفاقی دردناک می شد. از وقتی به باشگاه آمده ام، هواداران بارها نام مرا فریاد زده اند. دیدند که از تمام توانم برای این باشگاه استفاده کردم. این همان چیزی است که هواداران دوست دارند ببینند و به همین خاطر هم مرا دوست داشتند. این چیزی است که دلم برایش تنگ خواهد شد.

واینالدوم در مورد روند خوب لیورپول در بازی های اخیر و کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز گفت:

اتفاق بسیار مهمی بود. معمولا بازیکنان دوست دارند باشگاه را در شرایطی ترک کنند که تیم به دستاوردی رسیده باشد و در شرایطی خوب باشد. متاسفانه این اتفاق در فصل جاری ممکن نشد اما خوشحالم که می توانم باشگاه را در شرایطی ترک کنم که سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کرده است. هنوز با باشگاهی جدید توافق نکرده ام و همه می دانند هر چیزی ممکن است اتفاق بیافتد. در حال حاضر شرایط به شکلی است که از اول ژولای دیگر بازیکن لیورپول نیستم. باید منتظر ماند و دید در چند هفته آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. اندکی استراحت می کنم و سپس به تیم ملی می روم. باید نگاهی به دوران بازی ام بیاندازم و ببینم چه اتفاقاتی افتاد. هواداران حق دارند بدانند چه اتفاقاتی افتاد.

اخبار داغ 

تجاوز به زنان در سطل های آشغال خیابانی / متجاوز افغان است برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ اگر مجتبی محرمی الان بازی می کرد، 20 میلیاردی بود! دوم خرداد 1400؛ ده سالگی طرفداری مبارک رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس بازگشت میلان به لیگ قهرمانان اروپا پس از 7 سال

منبع: طرفداری

کلیدواژه: لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۵۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست

وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۴ بازی رفت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ گل اول بازی را از طریق پاس فوق‌العاده تونی کروس به ثمر رساند و دروازه مانوئل نویر را باز کرد. مهاجم برزیلی در دقایق انتهایی نیز از روی نقطه پنالتی گل دوم تیمش را به ثمر رساند و بازی در نهایت با تساوی ۲-۲ به پایان رسید.

وینیسیوس پیش از این در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی در هر دو فصل ۲۰۲۱-۲۰۲۲ و ۲۰۲۲-۲۰۲۳ نیز گلزنی کرده بود و این سومین فصل متوالی است که او در نیمه‌نهایی بزرگترین تورنمنت باشگاهی اروپایی گل می‌زند. فقط کریستیانو رونالدو (۲۰۱۱-۲۰۱۲، ۲۰۱۲-۲۰۱۳، ۲۰۱۳-۲۰۱۴، ۲۰۱۴-۲۰۱۵)، کوین دی‌بروینه (۲۰۲۰-۲۰۲۱، ۲۰۲۱-۲۰۲۲، ۲۰۲۲-۲۰۲۳) و یاری لیتمانن (۱۹۹۴-۱۹۹۵، ۱۹۹۵-۱۹۹۶، ۱۹۹۶-۱۹۹۷) در این مسابقات به چنین دستاوردی رسیده بودند.

قهرمانی لالیگا در پیش است و وینیسیوس جونیور به دنبال کسب دومین قهرمانی دوران حرفه‌ای خود در لیگ قهرمانان اروپاست. اگر او رئال مادرید را به این مقام برساند می‌تواند مدعی اصلی توپ طلای ۲۰۲۴ باشد، اگرچه با رقابتی سخت با هم‌تیمی فعلی‌اش جود بلینگام و هم‌تیمی آینده‌اش کیلیان امباپه روبرو خواهد شد.

 

 

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • پیش‌بینی ستاره پیشین لیورپول، هواداران را غافلگیر کرد
  • رکوردشکنی جذاب ستاره رئال: بالاتر از پوشکاش!
  • حالمان گرفته شد چون باید رئال را می‌بردیم
  • کرگر: بایرن مونیخ بهتر از رئال مادرید بازی کرد اما نتیجه به گونه دیگری رقم خورد
  • آرژانتین مسی را ابدی می‌خواهد: تا ابد بازی کن لئو!‏
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • چه تیمی قهرمان لیگ برتر می شود؟
  • رویای گولر: اولین بازیکن ترک قهرمان چمپیونزلیگ