Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-07@08:26:47 GMT

سرقت ماهانه 9 هزار متر سیم از مخابرات بوشهر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۸۲۶

سرقت ماهانه 9 هزار متر سیم از مخابرات بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علی مهرپویا امروز در نشست با فرمانده انتظامی استان بوشهر اظهار داشت: حجم سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در استان بوشهر بالاست که این موضوع مشکلات عدیده‌ای برای خطوط تلفن ثابت ایجاد کرده است.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر افزود: بررسی‌های ما در طی یک سال گذشته نشان می‌دهد به طور متوسط ماهانه هفت تا ۹ هزار متر سیم و کابل مخابراتی در استان بوشهر به سرقت رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: حجم این سرقت‌ها به گونه‌ای است که اگر تا سال‌های گذشته فقط مناطق دور دست مشمول سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شده اما طی یک سال گذشته حدود یک چهارم این سرقت‌ها در مناطق شهری اتفاق افتاده است.

مهرپویا ادامه داد: سرقت تاسیسات مخابراتی از جمله کابل و سیم سبب شده که به دلیل ایجاد تحریم‌های ظالمانه و همچنین زمان بر بودن تأمین و اتصالات این تجهیزات، با کندی‌هایی برای ارتباط مجدد تلفن‌های ثابت مواجه باشیمکه نارضایتی‌هایی نیز به همراه داشته است.

وی گفت: البته نیروی انتظامی استان بوشهر تاکنون همراهی و همکاری مناسبی برای مقابله با سرقت‌های تجهیزات مخابراتی در استان داشته که از کارکرد این نیرو در این زمینه تشکر داریم اما نیاز است که موضوع مقابله با سرقت‌های این چنینی، با حساسیت خاصو بیشتری دنبال شود.

مدیر مخابرات منطقه بوشهر عنوان کرد: شماره تلفن ۲۰۱۱۷ به منظور دریافت شکابات مردمی پیرامون خرابی تلفن ثابت اختصاص یافته که با برنامه ریزی‌های انجام شده به دنبال کاهش زمان انتظارترمیم و رفع مشکل قطعی هستیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر سرقت کابل استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • دستبند پلیس بر دستان سارقان در شهرکرد
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • توسعه زیرساخت‌های مخابراتی، شرط تحقق شهر هوشمند
  • دستگیری باند سارقان کابل های مترو!
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • اختلال‌های ارتباط مخابراتی در کهگیلویه و بویراحمد برطرف شد
  • تداوم پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان
  • پایداری ارتباطات مخابراتی خوزستان با وجود بارندگی‌های اخیر
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل