Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-28@04:21:16 GMT

حسینی رکورد خارق العاده گل محمدی را می شکند ؟

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۶۹۳۶

حسینی رکورد خارق العاده گل محمدی را می شکند ؟

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرسپولیس در شرایطی بازی عقب افتاده خود مقابل ذوب آهن را دوشنبه برگزار می‌کند که ذوبی‌ها مصمم هستند پس از شکست دادن استقلال، دیگر تیم مدعی پایتخت را هم با شکست روبرو کنند. ذوب آهن در صورت شکست دادن پرسپولیس به یک رکورد خارق العاده گل محمدی در لیگ برتر ایران نیز خاتمه می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گل‌محمدی در مدت زمان حضورش روی نیمکت پرسپولیس در دو فصل اخیر به هیچ تیمی بیش از یکبار در لیگ برتر نباخته است. تنها تیمی که موفق شده دو بار پرسپولیس را شکست دهد الدحیل قطر در لیگ قهرمانان آسیاست و در لیگ برتر هیچ تیمی به این مهم دست پیدا نکرده است.

ذوب آهن که در بازی برگشت فصل گذشته در ورزشگاه آزادی پرسپولیس گل محمدی را با یک گل شکست داد اگر موفق به پیروزی در بازی دوشنبه خود مقابل سرخپوشان شود به این رکورد جالب یحیی پایان داده و به اولین تیمی تبدیل می شود که گل محمدی پرسپولیس را دو بار شکست می دهد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن پرسپولیس پرسپولیس ذوب آهن یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۶۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ

به گزارش "ورزش سه"، منچستر یونایتد شب گذشته در دیدار معوقه از هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس روبروی شفیلد یونایتد به میدان رفت و موفق شد با نتیجه 2-4 برابر این تیم به پیروزی برسد و برد مهم و دلچسبی را به دست آورد.

گل اول این تیم در این دیدار توسط مگوایر به ثمر رسید که بازی را برای شاگردان اریک تن‌هاخ به تساوی کشاند اما این گل از جهتی دیگر هم اهمیت بسیار زیادی داشت چون توانست رکورد بسیار جذاب و مهمی را در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس بشکند.

گلی که این ستاره انگلیسی به ثمر رساند در واقع هزار و هشتاد و پنجمین گلی بود که در لیگ برتر در این فصل به ثمر رسید و این بیشترین تعداد گل زده شده در یک فصل در تاریخ این لیگ از زمانی که ۲۰ تیمی می‌شد به حساب می‌آید.

پیش از این رکورد به ثمر رسیدن 1084 گل در این مسابقات به ثبت رسیده بود که متعلق به فصل گذشته بود اما تیم‌های حاضر در لیگ برتر در فصل جاری توانستند این رکورد را بهبود ببخشند.

دیگر خبرها

  • اوسمار؛ آقای خاص یا معمولی
  • آقای اوسمار نقد را ول کردی نسیه را چسبیدی | حسرت بزرگی خوردم بابت دوبار از دست دادن برتری دوگله
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • ژابی آلونسو تایم؛ عملکرد فوق‌العاده بایرلورکوزن در کامبک زدن پس از دقیقه ۹۰
  • ساخت ربات چینی با سرعت و دقت انسانی
  • مجتبی حسینی: شکست پرسپولیس؟ خوشگل فوتبال بازی می‌کنیم و خوشحالم!
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو
  • محک پرسپولیس و سپاهان پیش از ال‌کلاسیکو/ تراکتور به دنبال انتقام
  • رکورد جذاب: سرمربی اورتون به آنچلوتی رسید
  • رکورد لیگ برتر شکست: بیشترین گل زده تاریخ