Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن گفت: در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و در فاز دفاعی خیلی پیشرفت کردیم؛ به طوری که گل زدن به ذوب آهن خیلی سخت شده است.

مجتبی فریدونی، مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در گفت‌وگو با میزان، در خصوص وضعیت تیمش اظهار داشت: به لطف خدا در نیم فصل دوم عملکرد بهتری داشتیم و در فاز دفاعی خیلی پیشرفت کردیم؛ به طوری که گل زدن به ذوب آهن خیلی سخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در لیگ برتر استقلال را شکست دادیم و امروز برای بُرد به مصاف پرسپولیس خواهیم رفت.

وی در خصوص لغو قانون منع به کارگیری خارجی‌ها در فوتبال ایران گفت: این طرح از همان روز اول که تصویب شد محکوم به شکست بود. به خاطر اشتباهات برخی از باشگاه‌ها در ثبت قرارداد، عدم توان مالی و یا ناتوانی در انتقال ارز و... بقیه باشگاه‌ها هم پاسوز این قضیه می‌شدند. این اتفاق مصداق بارز ضرب المثل "گُنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری" است.

فریدونی تصریح کرد: نبود بازیکنان باکیفیت خارجی از کیفیت لیگ برتر می‌کاهد و حرفه‌ای بودن لیگ را زیر سوال می‌برد. البته بازیکن خارجی ۲۰۰ هزار دلاری سودی برای این فوتبال نخواهد داشت و سطح او بالاتر از فوتبالیست داخلی نیست و البته از توان باشگاه‌های ما خارج است که بازیکن ۲ میلیون دلاری جذب کنند.

مدیرعامل ذوب آهن در خصوص آینده‌ قاسم حدادی‌فر (که فصل را به خاطر پارگی رباط صلیبی از دست داده است) و دارکو بیدوف (مهاجم صربستانی) در این تیم عنوان کرد: حدادی‌فر کاپیتان ماست و تمایل داریم فصل بعد هم با او کار کنیم. البته باید دید تصمیم خود قاسم چیست. بیدوف مهاجم خوبی است و یک فصل دیگر با ما قرارداد دارد.

مجتبی فریدونی در خصوص پرونده شکایت باشگاه ذوب‌آهن از مهدی مهدی‌پور (هافبک فعلی استقلال) تصریح کرد: ماه‌هاست که درگیر این پرونده و پیگیری شکایت هستیم؛ عجیب است که چرا حکم نهایی صادر نمی‌شود! مهدی‌پور یک فصل دیگر با ما قرارداد داشته و به صورت غیرقانونی فسخ کرده است. اطمینان داریم می‌توانیم در این پرونده پیروز باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در خصوص دیدار پرحرف و حدیث سایپا و پیکان که تاثیر مهمی بر سرنوشت ذوب آهن دارد، گفت: تعویض پیکان هیچ تاثیری بر روند بازی نداشته و بازیکن تعویضی در ۳۰ ثانیه کار خاصی انجام نداده است. این جوانمردانه نیست که بازی ۳ بر صفر شود.

بیشتر بخوانید: فریدونی: تمرکز استقلال روی دربی بود تا بازی با ذوب‌آهن

انتهای پیام/

برچسب ها: ذوب آهن مجتبی فریدونی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن ذوب آهن مجتبی فریدونی باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!

به گزارش "ورزش سه"، شکست پرسپولیس در مرحله یک چهارم نهایی و حذف استقلال به دست مس رفسنجان در مرحله قبلی، به منزله کنار رفتن دو فینالیست فصل گذشته این رقابتها است که از طرفی شانس هشت تیم باقیمانده را برای قهرمانی بیشتر می‌کند و یک قهرمان جدید را نسبت به فصل گذشته معرفی خواهد کرد و از طرف دیگر یک شکست برای هر دو تیم خواهد بود.

این اولین بار بعد از 20 سال است که پرسپولیس و استقلال همزمان در مرحله یک چهارم نهایی حضور نخواهند داشت. آخرین بار در فصل 1383-84 بود که استقلال با شکست برابر شاهین و پرسپولیس با باخت مقابل ابومسلم از رقابت کنار رفتند. پیش از آن نیز در فصل 1381-82 پرسپولیس برابر ملوان حذف شد و استقلال با شکست مقابل فراز قم از جام کنار رفت.

در این دو دوره یک بار صباباطری و بار دیگر ذوب‌آهن توانستند جام را بالای سر ببرند. حالا اما یکی از این دو تیم منحل شده و دیگری هم شب گذشته با شکست برابر تراکتور از رقابتها کنار رفت تا سرخپوشان تبریزی به همراه چادرملو، ملوان، سپاهان، مس رفسنجان، آلومینیوم اراک، هوادار و گل‌گهر سیرجان شانس قهرمانی داشته باشند.

اما حذف پرسپولیس و استقلال، یک گام رو به عقب برای تیم اوسمار ویه‌را و جواد نکونام خواهد بود. آنها به نسبت فصل گذشته، حداقل در جام حذفی نتیجه ضعیفتری کسب کرده‌اند و به همین دلیل فشار روی این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر به اوج خود خواهد رسید.

پرسپولیس فصل گذشته دو جام قهرمانی کسب کرد و از این نظر در صورتی که این فصل جام نگیرد، شرایط ضعیفتری را نسبت به فصل پیش خواهد داشت و استقلال هم باتوجه به ناکامی فصل گذشته، فشار مضاعفی را برای بازگشت به سکوی قهرمانی لیگ برتر بر شانه خود حس می‌کند.

جالب اینکه حذف پرسپولیس و استقلال، پیش از هفته حساس لیگ برتر رقم خورد؛ جایی که استقلال در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت و پرسپولیس در پایتخت میزبان سپاهان خواهد بود. این شاید آخرین شانس جدی پرسپولیس باشد که بتواند صدر جدول را از استقلال پس بگیرد، البته به شرطی که تراکتور در تبریز تیم نکونام را متوقف کند.

شاید حذف در آستانه بازی سپاهان انگیزه شاگردان اوسمار را هم بالا ببرد چرا که حالا آنها چاره دیگری جز برد در شش بازی آینده پیش روی خود نمی‌بینند و باید به هر قیمتی که شده، صدر جدول را از استقلال پس بگیرند.

اما نکته مهم برای استقلال این است که سرنوشت قهرمانی را همچنان در دست خود دارد و این تیم در صورت کسب 18 امتیاز بی حرف و حدیث و بی توجه به نتایج رقیب سنتی قهرمان می‌شود. هرچه استقلال بردهای متوالی و بیشتری کسب کند، طبیعتا روحیه تیم رقیب نیز کمتر می‌شود و شاید حتی مثل لیگ بیست و یکم، پرسپولیس با توقف‌هایش جام را به استقلال بدهد؛ هرچند که قرمزها به جبران اختلاف فصل گذشته دل خوش کرده و به نوعی اطمینان دارند که استقلال حداقل در یک بازی لغوش خواهد داشت، بنابراین از نگاه هر دو تیم، تیمی که شش برد بیاورد، قهرمان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • استقلال و پرسپولیس، یک برنده و یک بازنده!
  • شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تیم ملی فوتسال تایلند می‌رویم
  • وحید شمسایی: با تمام تمرکز به مصاف تایلند می‌رویم
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • جام حذفی| تعویض طلایی حسینی جواب داد/مصاف پرسپولیس و آلومینیوم به وقت‌های اضافی کشیده شد
  • ترکیب آلومینیوم برای مصاف حساس با پرسپولیس
  • اولین واکنش مالکان جدید پرسپولس در خصوص اوسما
  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • اعلام رسمی پایان یک دوره مهم برای سرخابی‌ها