Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از جذب 48 میلیارد تومان اعتبار جهت تکمیل پروژه‌های ورزشی استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار برنا از همدان، حمید سیفی در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان تویسرکان که با حضور فرماندار این شهرستان و رؤسای دستگاه‌های اجرایی برگزار شد ضمن تبریک سالروز حماسه فتح خرمشهر، اظهار کرد: اگر بخواهیم رشادت‌ها و ازخودگذشتگی رزمندگان در دوران دفاع مقدس را در قالب کتاب مرقوم نماییم سال‌ها زمان نیاز است که این خود نشان از غنای فرهنگی، اجتماعی، ایثار و شهادت و مردانگی دفاع مقدس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی بر پایه باورها و تفکرات دینی شکل‌گرفته است، امام راحل به‌عنوان یک مدل توسعه‌یافته تغییر شناخته می‌شود، و باید باورداشت با اعتماد و اعتقاد به جوانان می‌توانیم به پیشرفت و تعالی برسیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به اینکه تویسرکان از دیرباز سهم بسزایی در قهرمان‌پروری و افتخارآفرینی داشته است، گفت: به دنبال ایجاد تعهد بدون پشتوانه و جدید نیستیم اما با تمام توان در جهت تکمیل تعهدات ادوار قبلی اقدام می‌کنیم.

وی ادامه داد: بایستی نسل جوانان را با آموزه‌های کارآفرینی، خلاقیت و انگیزه تربیت کنیم تا به توسعه پایدار دست پیدا کنیم

سیفی تصریح کرد: با پیگیری‌های صورت‌گرفته بیش از ۴۸ میلیارد تومان جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا نشاط و سلامت جامعه جذب کرده‌ایم.

وی در پایان افزود: در معرفی حوزه جوانان به جامعه، آنچه مورد انتظار است محقق نشده است، بایستی در هر روستا ده‌ها سمن ایجاد شود تا جوانان ساختارمند و پرورش‌یافته در توسعه کشور نقش‌آفرینی کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نهاوند مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان حمید سیفی استان همدان جهت تکمیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۱۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، مسابقات استانی پرس سینه با لوازم و بدون لوازم با حضور ۱۱۰ نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی درسالن ورزشی شهید کاظمی سقز برگزار شد.

اصلانی سرپرست هیات بدنسازی و پرورش اندام استان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری که ۲۳ اردیبهشت در شهر مهاباد برگزار می‌شود اعزام می‌شوند.

این مسابقات در ۴ رده سنی نوجوانان، جوانان، بزرگسالان و پیشکسوتان بوده برگزار شد.

در پایان در رده نوجوانان و جوانان تیم و بزرگسالن تیم بانه بر سکوی نخست ایستاد و در رده پیشکسوتان نیز سنندج قهرمان شد.

 

دیگر خبرها

  • اختصاص ۸۲ میلیاردتومان اعتبار برای ساخت پروژه دفاع مقدس در گلستان
  • تکمیل اسکله رو- رو امیرآباد ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار می خواهد
  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • کشتی همدان سروسامان می‌گیرد
  • تکمیل طرح چهارخطه شدن محور دره شهر ، پلدختر نیازمند اعتبار
  • تکمیل واحد‌های ۲۷ هکتاری تا چند ماه آینده
  • اختصاص هزینه‌های مالیاتی اپراتورها به پروژه‌های تحقیق و توسعه
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم
  • برگزاری مسابقات پرس سینه قهرمانی استان در سقز
  • تمرکز بر تکمیل پروژه‌های توسعه‌ای و شفاف‌سازی/جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی