Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@13:00:27 GMT

کشتی امید ما در المپیک است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۷۱۳۸

کشتی امید ما در المپیک است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است.

به گزارش ایمنا، سیدرضا صالحی‌امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه بازدید محمدباقر نوبخت، معاون رئیس‌جمهور از اردوی تیم‌های ملی کشتی گفت: آزادسازی خرمشخر نماد مقاومت و غرور ملی برای ایرانیان را تبریک می‌گویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنچه به دعوت فدراسیون کشتی اتفاق افتاد حضور نوبخت بود که در فرآیند تحولات کشتی قرار بگیرد. دبیر از جنس کشتی است و با تمام زوایای آن آشناست و مدیر توانایی است تا کشتی همچنان پرچمدار باشد. کشتی امید ما در المپیک است و حمایت از کشتی همراه با درخشش در توکیو است و باید دولت و اسپانسرها نیز به کمک کشتی بیایند.

وی تاکید کرد: ۴ منبع برای کمک به کشتی وارد کار شده است. یک منبع کمیته، یکی وزارت و یک تعهدی را نوبخت معادل ۳۰ میلیارد پذیرفت و اسپانسرها هم ورود کردند. جمع بندی این بود که نظام، دولت، کمیته و وزارت پشتوانه کشتی برای درخشش در جهان و المپیک هستند. امیدواریم و باور دارم کشتی مانند سایر ادوار خواهد درخشید.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: دبیر روزی را پیش بینی می‌کند که کشتی ۸ مدال را خواهد آورد و باید آن روز را جشن بگیریم. نوع نگاه ما معامله گرانه نیست. وظیفه ما حمایت و وظیفه فدراسیون تلاش است. نه کمیته و وزارت و دولت هیچ پیش شرطی برای حمایت ندارند. هر نتیجه‌ای حاصل شود برای ما ارزشمند است.

وی افزود: همه فدراسیون‌های المپیکی در اردوی داخلی و خارجی هستند. کشتی را امروز جداگانه دیدیم و ۱۴ رئیس فدراسیون هم جلسه مشترک با نوبخت برای حل مشکلات دارند. باور دارم ورزش مرداد ماه کام ملت را شاد خواهد کرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 495784

منبع: ایمنا

کلیدواژه: کمیته ملی المپیک فدراسیون کشتی کشتی ایران ريیس کمیته ملی المپیک شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد

عراق به مقام سوم زیر ۲۳سال آسیا رسید و به المپیک پاریس صعود کرد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم فوتبال امید عراق که منتظر محمد بازیکن مس رفسنجان را به عنوان کاپیتان در اختیار داشت، با سوم شدن در جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا، برای ششمین‌بار به المپیک صعود کرد.

تیم ملی امید عراق ، امشب اندونزی را در بازی رده‌بندی شکست داد و جواز حضور در المپیک پاریس ۲۰۲۴ را کسب کرد.

گفتنی است تیم امید ایران در مسابقات مقدماتی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا حذف شد و موفق به راهیابی به مرحله اصلی این رقابت‌ها نشده بود تا بتواند برای کسب سهمیه المپیک تلاش کند.

 ژاپن، ازبکستان و عراق تیم‌های آسیایی هستند که در المپیک حضور خواهند داشت. بازی فینال را ژاپن و ازبکستان فردا برگزار خواهند کرد. این تورنمنت در قطر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • ناصر میرواحدی در آلمان بستری شد
  • ناصر میرواحدی رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • عکس‌| رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • رئیس سابق فدراسیون کشتی در آلمان بستری شد
  • چرا در استقلال کودتا به پا شد؟ / دست رد به سینه پرسپولیس!
  • تیم ملی امید عراق بازهم به المپیک صعود کرد
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران