Web Analytics Made Easy - Statcounter

« قربانعلی دری‌نجف‌آبادی» روز دوشنبه در همایش مودت و همدلی نیروهای مسلح استان مرکزی در محل ستاد فرماندهی انتطامی این استان در اراک، افزود: این مدیریت باید به خوبی در سطح داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی باشد و آثار عملکرد یک فرد می‌تواند تا صدها سال ماندگار باشد.

وی بیان کرد: رئیس جمهوری آتی کشور باید به‌عنوان سکاندار ماهر، کشتی باعظمت جمهوری اسلامی ایران را در اقیانوس بین‌المللی و جهانی به پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: انتخابات پیش رو از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است اما اهمیت انتخابات ریاست جمهوری از سایر عرصه‌ها مهمتر است.

آیت‌الله دری‌نجف آبادی عنوان کرد: مردم با انتخاب آگاهانه خود زمینه‌ساز تشکیل دولتی دلسوز، وظیفه‌شناس، با اراده قوی، با بصیرت و آگاه، مشورت پذیر و ضد فساد شوند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: خرمشهر عزیز با وجود همه توطئه‌های مختلف آمریکا، اسرائیل و آل سعود ملعون، با ایمان، اراده و عزم آهنین رزمندگان اسلام آزاد شد و یک وجب از خاک این مرز و بوم به دست دشمنان نرسید.

آیت‌الله دری‌نجف‌آبادی بیان کرد: امروز نیز از فلسطین یکپارچه در مقابل اسرائیل غاصب به پیروزی رسیده از کلیدرمزهای جمهوری اسلامی استفاده کرده است.

وی اظهار داشت: اسرائیل به دنبال ایجاد فاصله بین فلسیطینی‌ها بود اما، به برکت جمهوری اسلامی امروز فلسطین یک پیکره، یکپارچه و یک انگیره است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی افزود: خداوند وقتی می‌خواهد بنی اسرائیل را از چنگال فرعونیان آزاد کند، حضرت موسی (ع) را می فرستد و وقتی بخواهد ملتی را سربلند وپیروز کند و از ذلت به اوج اقتدار برساند، یک رهبر شایسته به آن ملت هدیه می‌دهد.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی اظهار داشت: همه باید قدردان امام راحل، رهبر معظم انقلاب و رهنمودهای ایشان باشند.

وی تصریح کرد: امام راحل با پیروزی انقلاب اسلامی ملت ایران اسلامی را از بردگی غرب و شرق، اسرائیل و صهیونیسم و مزدورانش رهایی داد و آزاد کرد.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هم در این همایش گفت: سوم خردادماه  روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شده و یادآور جان‌فشانی‌ها و مجاهدت‌های مردم قهرمان و رزمندگان اسلام است.

سردار «حسن مفخمی شهرستانی» افزود: فتح خرمشهر فراتر از یک پیروزی در برابر دشمنان است و به تعبیر حضرت امام(ره) فتح خرمشهر آزادی یک خاک نیست بلکه مسئله حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: سوم خرداد یادآور حماسه عملیات بیت‌المقدس است که نتیجه عینی نصرت خداوند به ملت ایران است و به حق فتح خرمشهر نماد ایستادگی و مقاومت ملت ایران است که همچون برگ زرینی در تاریخ انقلاب به ثبت رسیده است.

فرمانده انتظامی استان مرکزی ادامه داد: دفاع مقدس همواره پر از حماسه‌سازی‌ها و افتخار آفرینی‌های رزمندگان و ملت ایران است که بعد از دفاع مقدس همچنان حماسه‌سازی‌ها و حفاظت از حریم انقلاب و ولایت توسط سربازان نظام اسلامی است که همچنان ادامه دار بوده و در همه عرصه‌ها برای دفاع از ارزش‌ها نقش آفرینی می‌کنند.

سردار مفخمی شهرستانی عنوان کرد: عملیات بیت‌المقدس در تاریخ انقلاب اسلامی همواره زنده و یادآور بیداری ملت ایران در برابر دشمنان است و بزرگترین درس پیروزی در عملیات بیت‌المقدس تکیه بر هدایت‌های ولایت فقیه و استفاده از توانمندی‌های داخلی است که باید همواره مورد توجه باشد.

وی گفت: پیروزی ملت قهرمان فلسطین در جنگ ۱۲ روزه یادآور رشادت‌ها و مجاهدت‌های مدافعان حرم در جبهه مقاومت و در راس آنان شهید سلیمانی است و بار دیگر پوشالی بودن و سستی رژیم منحوس صهیونیستی را نشان دهد.

همایش مودت وهمدلی نیروهای مسلح استان مرکزی به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد و ویژه‌برنانه‌های متعددی در این همایش برگزار شد.

برچسب‌ها آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی اراک استان مرکزی سالروز فتح خرمشهر مشارکت انتخاباتی همایش پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی اراک استان مرکزی سالروز فتح خرمشهر مشارکت انتخاباتی همایش اخبار کنکور دری نجف آبادی استان مرکزی فتح خرمشهر ملت ایران آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم

در یکی از اسناد به دست آمده از موساد علیه ایران، کمتر از یک ماه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، یکی از مقامات سازمان موساد طی یک نامه از یکی از افسران ارشد اطلاعاتی این رژیم درخواست می‌کند که ۸ مورد اطلاعاتی را بعد از پیروزی انقلاب به دست بیاورد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • یادواره شهدا یاد اقتدار و عزت و عظمت است
  • ساخت ۱۸۰۰ مسکن محرومین در استان مرکزی
  • کنگره شهدای مرکزی به یک جریان عظیم فرهنگی در کشور تبدیل شده است
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • عیادت سرکنسول ایران در فرانکفورت از رئیس اسبق فدراسیون کشتی
  • عضو خبرگان رهبری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • رهبر شیعیان کشور مالی با رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم دیدار کرد
  • جمهوری اسلامی ایران مدافع تمامی مظلومان جهان است
  • سابقه جمع‌آوری اطلاعات صهیونیست‌ها از ایران + فیلم