Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام از تصویب ۱۵۶ میلیارد تومان به مدیریت درمان استان خبر داد.

دکتر «علی‌رضا رمضانی» در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: با رایزنی‌های صورت گرفته ۱۵۶ میلیارد تومان بودجه برای تامین اجتماعی استان امسال به تصویب رسید که هزینه‌کرد مراکز طرف قرارداد خصوصی و دولتی و همچنین مراکز ملکی مدیریت درمان به علاوه حقوق و مزایای پرسنل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر درمان تامین اجتماعی استان ایلام افزود: بودجه پروژه‌های عمرانی که برای امسال مجوز گرفته‌اند هنوز ابلاغ نشده و شامل این بودجه نمی‌شود.

وی با بیان اینکه نسبت به سال گذشته افزایش بودجه داشته‌ایم، تاکید کرد: در بخش پرسنلی حدود ۲۵ درصد؛ در درمان مستقیم حدود ۳۰ درصد و در درمان غیر مستقیم (مراکز طرف قرارداد ) حدود ۱۰ درصد افزایش بودجه صورت گرفته است.

رمضانی در پاسخ به این سوالی درباره بودجه‌ی کرونا، گفت: از آنجا که در مقابل افزایش هزینه در بخش درمان مستقیم و مراکز ملکی مدیریت درمان تامین اجتماعی و همچنین درمان غیر مستقیم و مراجعه مردم به مراکز طرف قرارداد کاهش هزینه صورت گرفته است بابت کرونا بودجه‌ای به مدیریت درمان تعلق نمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بیمارستان شهدای زاگرس زیرنظر هلدینگ سلامت است، خاطر نشان کرد: بیمارستان شهدای زاگرس به لحاظ تجهیزات پزشکی نیازهایی دارد اما از نظر بودجه زیر مجموعه هلدینگ سلامت است که متعلق به سازمان تامین اجتماعی است، بنابراین بودجه بیمارستان از مسیر دیگر تامین می‌شود ولی مدیریت درمان تامین اجتماعی مانند یک مرکز طرف قرارداد دانشگاهی به ازای خدماتی که به بیمه شدگان داده می‌شود هزینه پرداخت می‌کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ایلام علیرضا رمضانی بودجه سال 1400 كرونا تامین اجتماعی استان درمان تامین اجتماعی تامین اجتماعی مدیریت درمان طرف قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد

به گزارش خبرنگار مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳، جدول ۲۱ با عنوان توزیع اعتبارات نیروهای مسلح را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول، گفت: این جدول مربوط به نیروهای مسلح است که ما ۱.۸ میلیارد یورو برای آن پیش‌بینی کردیم و این بودجه برای تقویت بنیه دفاعی کشور است.

کد خبر 6092799 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • توسعه و ارتقا مراکز درمانی موقوفه از اولویتهای سازمان اوقاف است
  • ۱۸۵ هزار نفر در کردستان عضو تعاونی‌ها هستند
  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • جدول مربوط به «بودجه شرکت‌های دولتی» تصویب شد
  • مدیریت «بازار دارو» یکی از اولویت‌های دولت است
  • ارایه خدمات رایگان تخصصی سلامت روان در البرز
  • جدول مربوط به توزیع اعتبارات نیروهای مسلح تصویب شد
  • گوشت قرمز از مراکز معتبر و موردتایید دامپزشکی تهیه شود
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • ارتباط سازمان تامین اجتماعی با اصناف دوسویه بوده است