Web Analytics Made Easy - Statcounter


به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، برای دیدن گروه‌ها و زمان‌بندی قطعی برق مربوط به هر کدام، ابتدا جدول اصلی را از طریق لینک زیر دانلود کنید. 

دانلود جدول اصلی گروه ها و زمان‌بندی

سپس با مراجعه به لینک های زیر به تفکیک شهرستان، گروه مربوط به خود را با توجه به نشانی‌های اعلام شده، جست و جو کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوشهر امور یک بوشهر امور دو نواحی بوشهر شهرستان تنگستان شهرستان جم نواحی دشتستان شهرستان دشتی شهرستان دیر شهرستان دیلم برازجان شهرستان کنگان شهرستان عسلویه شهرستان گناوه

برنامه زمان‌بندی مدیریت اضطراری بار بر روی درگاه شرکت توزیع برق استان بوشهر به نشانی https://www.bedc.ir قرار گرفته است و بر اساس آن قطعی برق از ساعت ۷:۳۰ هر روز شروع می‌شود و تا ۱:۳۰ بامداد روز بعد ادامه می‌یابد.

محلات زیر مجموعه هر منطقه، در هشت گروه تقسیم شده‌اند و زمان قطعی برق یک و نیم ساعت در نظر گرفته شده است.

از آنجا که ۱۲ زمان برای قطعی برق روزانه در نظر گرفته شده است، هر روز برخی گروه‌ها دو بار برقشان قطع می‌شود یعنی سه ساعت بی‌برقی را باید تحمل کنند.

بیشتر بخوانید

۱۲۶ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در بوشهر کشف شد تعمیرات دوره‌ای یا خاموشی‌های چراغ خاموش؟ جدول قطعی برق در بوشهر اعلام شد

در اطلاعیه شرکت توزیع برق استان بوشهر از مردم خواسته شده است، با توجه به افزایش زودهنگام دما و کاهش تولید نیروگاه‌های برق آبی کشور و وجود دستگاه‌های استخراج رمزارز غیرمجاز در شبکه‌های برق که منجر به رشد بار شبکه‌های برق شده است از ساعت ۱۲ تا ۱۸ با استفاده از چند راهکار مصرف برق را مدیریت کنند.

خاموش کردن کولر‌های اضافه، خاموش کردن لامپ‌های اضافه، خاموش کردن وسایل برقی غیرضروری در ساعات اوج، تنظیم دمای کولرگازی روی ۲۵ درجه و استفاده نکردن از آسانسور و دیگر تجهیزات برقی حساس در زمان مدیریت اضطراری بار احتمالی، مصرف مواردی است که شرکت توزیع برق استان بوشهر از مشترکان خواسته به آن‌ها توجه کنند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قطعی برق جدول قطعی برق مصرف برق کمبود برق استان بوشهر زمان بندی قطعی برق گروه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، سه تیم ژاپن، ازبکستان و عراق توانستند از آسیا جواز حضور در بازیهای المپیک پاریس را به دست بیاورند و در این رقابت‌ها نماینده قاره کهن خواهند بود. با صعود این سه تیم آسیایی، تکلیف گروه های این دوره از رقابت ها مشخص شد.

بیشتر بخوانید: کاروان ایران با ۳۱ سهمیه المپیک در مسیر پاریس

گروه‌بندی فوتبال مردان در بازی‌های المپیک پاریس به شرح زیر است:

گروه یک: فرانسه، آمریکا، برنده آسیا - آفریقا، نیوزیلند
گروه دو: آرژانتین، مراکش، عراق، اوکراین
گروه سه: ازبکستان، اسپانیا، مصر، جمهوری دومنیکن
گروه چهار: ژاپن، رژیم صهیونیستی، پاراگوئه، مالی

هر تیم در رقابت‌های فوتبال بازی‌های المپیک می‌تواند ۳ بازیکن بالای ۲۳ سال را نیز در ترکیب‌ داشته باشند و به همین خاطر بحث حضور کیلیان‌ امباپه در فرانسه و لیونل مسی در آرژانتین برای این رقابت‌ها شنیده شده است.

در دوره قبل در المپیک ۲۰۲۰ توکیو نیز ژاپن، عربستان و استرالیا از آسیا در این رقابت‌ها حاضر بودند و در نهایت برزیل با برتری دو بر یک برابر اسپانیا به عنوان قهرمانی رسید.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229520 برچسب‌ها فوتبال دنیا

دیگر خبرها

  • قطعی برق در ارومیه
  • صعودی شدن روند ولادت در استان بوشهر پس از ۷ سال
  • اعلام زمان قطعی پخش فصل سوم «زخم کاری»
  • نور آفتاب و انجماد، بطری های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • نور آفتاب و انجماد، بطری‌های یکبار مصرف را تخریب نمی‌کند
  • چند ساعت در شبانه‌روز بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روزانه چند ساعت بشینیم، بایستیم و بخوابیم؟
  • روند ولادت در استان بوشهر صعودی شد
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • جریمه بار اول و دوم بی‌حجابی را مشخص کردند | زمان‌بندی پرداخت چگونه است؟ | فیلم