Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیراز - فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت گفت: عده‌ای از منافقان داخلی بر طبل دشمان می‌کوبند تا مردم را دلسرد کنند، اما دشمنان نظام بدانند که مردم این کشور با لبیک به ندای ولایت فقیه با مشارکت حداکثری و انتخاب فردی اصلح سرنوشتی روشن را ترسیم خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ سجاد راحت طلب پیش از ظهر دوشنبه در آئین گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح غرور آفرین خرمشهر و تجلیل از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده‌های شهدای این عملیات در زرین دشت گفت: این انقلاب به راحتی به دست نیامده است و گواه این ادعا اسارت ۱۹ ماهه خرمشهر به دست دشمنان بعثی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: صدام بعثی خرمشهر را به مثابه موازنه‌ای برای قدرت نمایی و مبادله برای دیگر کشورهای دیگر تدارک دیده بود تا در زمان مذاکرات خود از آن رونمایی کند.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت بیان کرد: فتح بزرگ خرمشهر که به تعبیر امام راحل خدا آن را آزاد کرد، تمامی معادلات دشمنان را بر هم زد و با هدایت دست برتر در روز سوم خرداد از سوی شورای انقلاب فرهنگی این روز به نام روز مقاومت، ایثار و پیروزی در تقویم کشورمان ثبت گردید.

راحت طلب با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص سوم خرداد و سالروز تاریخی فتح خرمشهر عنوان کرد: خرمشهرها در پیش است، خرمشهرهایی که خرابی و ویرانی جنگ را ندارد اما دستاوردهای بسیار مهمی برای ما دارد.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم فرامین و رهنمودهای ولایت فقیه را به درستی در زندگی و جامعه جاری و ساری و با تبیین منطق قرآنی اسلامی در کوران حوادث و مشکلات کشور ایستادگی کنیم، با سربلندی از جبهه استکبار عبور خواهیم کرد.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرین دشت یادآور شد: به برکت خون پاک شهدا و وحدت و همدلی مردم و مسئولان با عزت و اقتدار ایستاده‌ایم و فرصت را به هیچ متکبری نخواهیم داد تا در برابر نظام اسلامی قد علم کند.

سرهنگ راحت طلب همچنین به دستاوردهای عملیات‌های مختلف در جنگ نابرابر دشمنان نیز اشاره کرد و گفت: نقش الهی و معنوی ولایت فقیه در خلق حماسه‌ها و پیروزی‌ها در نظام اسلامی کاملاً ملموس و غرور آفرین است.

او اضافه کرد: تبعیت از ولایت مطلقه فقیه با سخنرانی ۱۵ دقیقه‌ای رهبر معظم انقلاب در روز قدس و خروش جوانان فلسطینی و خلق پیروزی جوانان حزب الله بیانگر تبعیت محض از ولایت فقیه بود، ولایتی که متعلق به همه مسلمان جهان است و بدون شک قرار گیری در این مسیر منتج به پیروزی و فتح خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه زرین دشت قدرت و وحدت نیروهای مسلح و بسیج مردمی را عامل اصلی بازدارندگی در مقابل تهدیدات و هجمه‌های دشمنان دانست و ابراز کرد: هر جا که سوای از سلایق مختلف وحدت را سرلوحه امور قرار دادیم، دشمن بدون وقفه اقدام به عقب نشینی کرد هم اکنون نیز می‌طلبد که با همتی جانانه و با وحدت و همدلی با حضور در پای صندوق‌های رأی دشمنان را مأیوس کنیم.

این مسئول سپاهی زرین دشت در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات معیشتی مردم در دو ساله اخیر نیز گریزی زد و گفت: دشمنان با راه اندازی جنگ اقتصادی سعی در دلسردی مردم به نظام دارند و عده‌ای منافق داخلی نیز در این بلبشوی اقتصادی بر طبل دشمن می‌کوبند و عده‌ای نیز با نا آگاهی این قضیه را دنبال می‌کنند.

راحت طلب بیان کرد: وظیفه همه ما به عنوان سربازان ولایت در زمان کنونی انتخابات بصیرت افزایی و روشنگری برای مشارکت حداکثری و انتخاب جوان اصلح انقلابی برای سامان بخشی امور بر زمین مانده کشور است.

وی در انتها خاطرنشان کرد: حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی ملاک اصلی است و پس از آن انتخاب فردی اصلح برای ریاست جمهوری است تا مشت محکمی بر دهان یاوه گویان باشد.

در این آئین از تنی چند از رزمندگان عملیات بیت المقدس و خانواده‌های شهدای این عملیات تجلیل شد.

کد خبر 5219396

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری شهرستان زرین دشت سپاه فجر فارس سوم خرداد فتح خرمشهر انتخابات 1400 چالش شایستگی ویروس کرونا بوشهر جنبش ازما فلسطین آمار کرونا گرگان کرمانشاه اردبیل انتخابات شورای شهر و روستا سوم خرداد فتح خرمشهر واکسن کرونا زلزله فرمانده سپاه ناحیه ولایت فقیه راحت طلب زرین دشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: مهمترین رسالت مجموعه عقیدتی سیاسی باید تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی باشد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی صبح امروز در نشست بصیرتی هفته عقیدتی سیاسی که در سپاه کردستان برگزار شد، بر تقویت روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تاکید کرد و اظهار داشت: یکی از مهمترین کارهای ما در عرصه دین و انقلاب "استقامت" است که باید در عقیده و هدفمان ثابت قدم بمانیم.

وی استقامت در راه حق، عقیده و معنویت را ضروری دانست و گفت: "تقویت ایمان، روح و قلب و عقل‌گرایی" سه لازمه تقویت عقیده انسان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی بر اینکه مومن از پاره‌های آهن سخت‌تر است، تصریح کرد: نباید از عبادت و معنویت غفلت کرد‌ و با کوچک‌ترین اتفاقات، اهداف و مسیرمان را تغییر دهیم.

وی افزود: مهمترین رسالت عقیدتی سیاسی باید تقویت باورهای دینی و عقیده باشد چراکه اگر انسان تعهد و تدین نداشته باشند کارها بخوبی به سرانجام نمی‌رسد.

پورذهبی بر تقویت اعتقادات و باورهای دینی میان نیروها تاکید کرد و بیان داشت: انسان با ایمان و عقیده مستحکم، چون از سوی خداوند هدایت می‌شود از راه حق منحرف نمی‌گردد و هیچ عاملی نمی‌تواند در مقابل هدایت الهی، او را گمراه کند.

وی با اشاره به اهمیت کار در مجموعه عقیدتی سیاسی اظهار کرد: تقویت اعتقاد و ایمان باید راهبرد مجموعه عقیدتی سیاسی قرار گیرد تا با تقویت عقیده به همه اهدف مورد نظر رسید.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خاطر نشان کرد: باید در عرصه تبلیغ و القا عقیده و برنامه‌هایمان باید خودمان به آنچه می‌گوییم اعتقاد و ایمان داشته باشیم.

پورذهبی یادآور شد: امیدوارم که همواره قدردان خون پاک شهدا باشیم.

در پایان این مراسم؛ برگزیدگان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیت‌المقدس با حضور مسئولان استانی تجلیل شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • وحدت بعد از هفت ماه در ترکیب اصلی پرسپولیس!
  • نیروهای مسلح ایران دشمنان را به فرسودگی کشاندند
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان
  • صبحگاه مشترک نیرو‌های مسلح در بوکان برگزار شد
  • مهمترین چالش امروز نظام ما با دشمن جنگ ترکیبی و ‏ادراکی است
  • خبرنگاران جنگ ترکیبی دشمن را با جهاد تبیین روشنگری کنند
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟