Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی اسرائیل هیوم در گزارشی نوشت: نتیجه نظرسنجی شبکه ۱۲ اسرائیل که روز یکشنبه منتشر شد، نشان می‌دهد اگر انتخابات امروز برگزار شود حزب لیکود (حزب حاکم) ۳۰ کرسی،  حزب یش عتید ۲۱ کرسی و حزب آبی و سفید ۱۰ کرسی پارلمان را بدست می‌آورند.

بر این اساس، حزب یش عتید و رئیسش یائیر لاپید چهار کرسی بیشتر از انتخابات قبلی کسب می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدنبال شکست بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی، در تشکیل کابینه، ریوون ریولین، رئیس این رژیم، از لاپید خواست کابینه بعدی را تشکیل دهد.

بر اساس این نظرسنجی، حزب یامینا عملکرد ضعیف‌تری نسبت به انتخابات قبل خواهد داشت. در این نظرسنجی از ۵۵۰ نفر در اراضی اشغالی سوال شد و درصد خطای آن نیز ۳.۱ اعلام شده است.

از سوی دیگر، نتیجه نظرسنجی کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی نیز نشان داد اگر انتخابات امروز برگزار شود، حزب لیکود بازنده خواهد بود. بر اساس این نظرسنجی، حزب لیکود تنها ۲۹ کرسی را بدست می‌آورد و تعداد کرسی‌های حزب آبی و سفید گانتس نیز به ۱۱ می‌رسد.

نتیجه نظرسنجی شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی به شرح زیر است:
لیکود (۲۹ کرسی)، یش عتید (۲۲)، آبی و سفید (۱۱)، یامینا (۸)، فهرست مشترک اعراب (۸)، قدرت یهودی (۸)، کار (۷)، شاس (۷)، یهودیت تورات متحد (۶)، اسرائیل خانه ماست (۵)، امید تازه (۵)، مرتز (۴)، رعم (۰).

درصد خطای این نظرسنجی نیز ۳.۸ اعلام شده است.

شایان ذکر است، کارشناسان معتقدند تجاوز به نوار غزه منجر به تعمیق بحران سیاسی داخلی در اراضی اشغالی شده است و این امر تشکیل کابینه جدید را با مشکل مواجه خواهد کرد.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی اراضی اشغالی تشکیل کابینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۷۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، کانال ۱۴ تلویزیون رژیم صهیونیستی از شلیک دست‌کم ۱۸ موشک از جنوب لبنان به منطقه جبل میرون در الجلیل در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای چند انفجار و آژیر خطر در منطقه اشغالی الجلیل خبر دادند.

کد خبر 6095815

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی حزب الله به الجلیل اشغالی/ موشک‌باران جبل میرون+ فیلم
  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • مأموریت دشوار بلینکن
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی
  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • بازداشت ۵۱۰۰ کارگر فلسطینی به دست اشغالگران صهیونیست
  • نتانیاهو شمال اسراییل را به حال خود رها کرده است
  • ۵۸ درصد صهیونیست‌ها خواستار برکناری فوری نتانیاهو هستند