Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه سیاسی فردا: انتخابات ریاست جمهوری در پیش است اما آنچه اهمیت دارد موضوع عملکرد دولت روحانی است. بسیاری معتقدند در زمان تبلیغات، نامزدها قطعا به این موضوع می پردازند و مردم براساس قضاوتی که از مباحث دارند رأی خواهند داد.

حسین کنعانی مقدم در گفتگو با خبرنگار فردا درباره عملکرد دولت روحانی گفت: قطعا یکی از چالش های مهم در مناظرات نامزدها بحث و ارزیابی کارنامه دولت یازدهم و دوازدهم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای روحانی سال 92 و 96 در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سیاست خارجی به ویژه برجام و رفع تحریم ها وعده هایی داد و اکنون زمانی است که این وعده ها سنجش و راستی آزمایی شوند.

وی افزود: آقای روحانی و اطرافیانش سعی کردند وکیل مدافع هایی را همچون آقای جهانگیری در صحنه انتخابات وارد کنند تا آنها از عملکرد 8 سال گذشته دولت به دفاع بپردازند اما واقعیت آن است که در خیلی حوزه ها جایی برای دفاع از دولت آقای روحانی وجود ندارد و معتقدم در پایان مناظرات انتخاباتی مردم به یک قضاوت درستی از دولت آقای روحانی خواهند داشت و اگر به این نتیجه برسند که 8 سال گذشته مسیر صحیحی در اداره کشور طی نشده، قطعا به نامزدهایی رأی می دهند که مانع از تداوم تفکر این دولت شوند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به اضلاع انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: انتخاب کنندگان، انتخاب شوندگان و احزاب سه ضلع انتخابات هستند و هیأت های اجرایی و نظارت نیز در مرکز این سه ضلغ قرار دارند. هر چه مساحت این مثلث وسیع تر باشد شور انتخاباتی برای شکل گیری مشارکت حداکثری بیشتر می شود.

کنعانی مقدم ادامه داد: همه باید سعی کنند با بسط و افزایش مساحت اضلاع انتخابات زمینه ای را فراهم آورند که تمامی اقشار جامعه ترغیب و تشویق به حضور در پای صندوق های رأی شوند چون در این صورت است که مشارکت حداکثری اتفاق می افتد. در مجموع اول باید ترکیب نامزدهای تأییدصلاحیت شده را ببنیم تا مشخص شود مردم چه دیدگاهی را درباره انتخابات دنبال خواهند کرد.

منبع: فردا

کلیدواژه: انتخابات انتخابات ریاست جمهوری تبلیغات دولت سیاست خارجی آقای روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان

ایسنا/لرستان مدیرکل صدا و سیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، گفت: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

علیرضا شیروی،  ششم اردیبهشت در مراسم قرعه کشی ضبط مناظره‌های انتخاباتی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی که با حضور دکتر شفقت استاندار لرستان و اعضای هیئت بررسی تبلیغات انتخابات  استان در صدا وسیمای استان لرستان برگزار شد، از آغاز ضبط مناظرات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، اوایل هفته آینده در استان خبر داد و افزود: در دور اول انتخابات از ۲۰۰ کانال انتخاباتی کشور، هفت کانال سهم لرستان بود.

وی بیان کرد: در دور اول انتخابات در هفت حوزه انتخابیه در مجموع ۴۷ مناظره به مدت سه هزار و ۳۰۰ دقیقه پخش شد.

مدیرکل صداوسیمای لرستان، با بیان اینکه در دور دوم نیز به هر نامزد یک فرصت ۲۰ دقیقه‌ای برای ارائه برنامه و دیدگاه‌ها داده خواهد شد، تصریح کرد: سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای نیز بین نامزدهای این دوره برگزار که اوایل هفته آینده ضبط آنها آغاز می‌شود.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • نماینده مردم زنجان : دولت جدیت لازم برای استفاده از افراد توانمند را نداشت/ مجلس در انتسابات تاثیر منفی گذاشت/ چالش‌هایمان بیشتر خواهد شد
  • دفاع از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • دفاع عجیب از عملکرد اقتصادی دولت: کسی اعتراضی ندارد!
  • ضبط مناظرات انتخاباتی نامزد‌های راه یافته به دور دوم انتخابات در شهرستان کرمانشاه
  • دفاع عجیب عضو حزب موتلفه از عملکرد اقتصادی دولت رئیسی /کسی اعتراضی ندارد
  • آغاز ضبط برنامه مناظرات نامزدهای دور دوم انتخابات در صدا و سیمای مرکز لرستان
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مراسم قرعه کشی پخش مناظرات نامزد‌های انتخاباتی در صدا و سیمای لرستان
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی