Web Analytics Made Easy - Statcounter

یکی از کاربردی ترین کفپوش ها، موکت ها هستند. موکت بدلیل زیبایی، با کیفیت بودن، نرم بودن و کارایی مورد استقبال خوبی از سمت خریداران قرار گرفته است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام تک دکور، این کفپوش از منسوجات ضخیم و نسبتا سنگینی تولید می شود و عموما شامل لایه هایی از کرک و پرز در سطوح بالایی می باشد. موکت های پرز بلند در انواع بافت های بریده شده (کات) و حلقوی (لوپ) تولید می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موکت پرز بلند نسبت به موکت های ساده پرزهای بلندتری دارند و برای تهیه آن ها از ماشین آلات خاصی استفاده می شود و شیوه بافت آن ها نیز متفاوت است و ساختار منسجم و مستحکمی دارند. عایق بودن نسبت به صدا، ایمن بودن موکت های پرز بلند و قیمت مقرون بصرفه از مهم ترین مزایای این موکت کاربردی است. موکت های پرز بلند بصورت فرش گونه هستند و می توان آن ها را جایگزین فرش ماشینی نمود. لطیف بودن، عدم پرزدهی، نرمی و راحتی، مقاوت در برابر فشار سنگین اجسام، مقاوت بالا و عدم سایش از دیگر مزایای این موکت های زیبا و با کیفیت هستند. تنوع رنگ در این موکت ها بسیار بالاست. شوروم تک دکور انواع موکت های پرز بلند با برندهای گوناگون را با قیمت مناسب عرضه می نماید برای مشاهده و خرید به نشانی https://showroom.takdecor.com مراجعه نمائید.

موکت تایل

موکت ها بصورت تایل و رول تولید می شوند. این دو مدل بیشتر تفاوت ظاهری دارند و از نظر فنی و ساختار تقریبا مشابه اند. اولین تفاوت این دو مدل در ابعاد است. موکت های رول معمولا در عرض های ۳ متر و طول های ۱۲ متر تولید می شوند، البته این اعداد ممکن است کمی متفاوت باشد اما آنچه واضح است رولی بودن قطعات موکت است. موکت تایل معمولا در شکل های مربعی و در ابعاد ۵۰ در ۵۰ سانتی متر هستند.البته باید گفت علاوه بر مربع، اشکال دیگری مثل مستطیل، مثلث، شش گوشه و اشکال خاص دیگری وجود دارد که جلوه زیباتر و شیک‌تری به محیط می‌بخشد و می‌توانید مطابق با نوع کاربریتان، از آن‌ها استفاده کرده و فضاهای منحصر به فردی ایجاد کنید. انعطاف پذیری در طرح دهی را می توان یکی از مزیت های موکت های تایل نسبت به رول دانست. اگر کمی حوصله و سلیقه به خرج دهید به راحتی می توانید با جابه­ جایی تایل ها طرح دلخواه خود را اجرا کنید و با این کار محیط را از حالت یکنواختی خارج کنید. این در حالی است که موکت های رول طرح و رنگ ثابت و پویایی دارند. موکت های تایل به دلیلی ویژگی های ساختاری برای محیط های اداری، گزینه مناسب تری هستند.

ما در سایت شوروم تک دکور، با جمع آوری کلکسیونی جذاب و رنگارنگ از با کیفیت ترین برندهای داخلی و خارجی، انواع موکت های تایل را با قیمتی ارزنده در دسترس خرید شما عزیزان قرار داده ایم. شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های   ۰۲۱۸۸۵۱۰۵۱۲ - ۰۹۹۰۳۳۳۰۹۱۴در تماس باشید.

موکت اداری

برای فضاهای اداری و تجاری می توان هم از موکت تایل و هم از موکت رول استفاده نمود ولی بهترین گزینه برای این فضاها موکت های تایل است که در شکل های گوناگون در بازار موجود است. موکت های کات به علت پرزهای صاف و قائمی که دارند، ظاهری رسمی تر داشته و برای محیط های رسمی مانند سالن های اداری گزینه مناسبی هستند. همانطور که گفته شد موکت تایل عایق صوتی می باشد بنابراین در فضاهای پر رفت و آمد که صدای کفش و ترددها نوعی آلودگی صوتی محسوب می‌شود، می‌توانید با قرار دادن موکت در این فضاها، علاوه بر ایجاد یک دکور شیک و زیبا، از ایجاد سر و صدای اضافی جلوگیری کنید. به طور کلی استفاده از موکت تایل در محل های پر رفت و آمد مانند فضاهای اداری با تردد بالا، راهروهای اماکن عمومی مانند نمایشگاه ها، هتل ها و سالن های کنفرانس از کاربرد موکت تایل است. بودجه‌ای که برای استفاده از موکت صرف می‌ کنید، بسیار اهمیت دارد. چون در صورتی که قصد استفاده از موکت با مبلغی ارزان باشید، به مراتب ممکن است در آینده هزینه های جانبی دیگری را نیز متقبل شوید که نسبت به انواع با کیفیت آن، مقرون به صرفه نیست.

با مشاهده انواع طرح های موکت در سایت شوروم تک دکور خریدی راحت، ارزان و لذت بخش را تجربه خواهید کرد در ضمن شما می توانید برای مشاوره خرید با شماره های   ۰۲۱۸۸۵۱۰۵۱۲ – ۰۹۹۰۳۳۳۰۹۱۴ در تماس باشید.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: موکت موکت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!

یکی از گران‌ترین خودرو‌هایی که حواله‌های آن در بازار خرید و فروش می‌شود بنز است.

حواله بنز سی کلاس جانبازان هم اکنون تا قیمت ۱۲ میلیارد تومان در بازار به فروش می‌رسد.

نکته جالب اینجاست که قیمت خودرو بعد از تحویل حداقل ۲۵ میلیارد تومان اعلام می‌شود.

همچنین حواله خودرو برای معاوضه با آپارتمان ۱۰۰ متری در مناطق ۱ تا ۵ تهران هم گذاشته شده است.

منبع: روزگار خودرو

tags # خودرو سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • چرا پخش سریال حشاشین پس از انتشار ممنوع شد؟/ ممیزی سریال‌های خارجی پسینی است
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • دلایل حذف یک سریال از پلتفرم‌ها ایرانی
  • کار از جاره کارت سوخت خودرو گذشت / فروش با قیمت ۳۰ میلیون تومان!
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • پیش‌بینی قیمت‌ها در بازار خودرو؛ وارداتی‌ها گران‌تر می‌شوند؟!
  • داروی ایرانی بهتر است یا داروی خارجی؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور