Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@02:16:48 GMT

هواشناسی خوزستان هشدار دریایی سطح زرد صادر کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۲۰۰۸۳۴۱

هواشناسی خوزستان هشدار دریایی سطح زرد صادر کرد

به گزارش ایرنا به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان این وضعیت جوی از اوایل روز سه شنبه تا اواخر وقت چهارشنبه بر استان حاکم می‌شود که نوع مخاطره شامل متلاطم شدن دریا و افزایش ارتفاع موج بین یک تا حدود ۲ متر و منطقه اثر شمال خلیج فارس است.

اثر مخاطره این وضعیت جوی شامل احتمال غرق شدن شناگران و قایق های کوچک و احتمال آسیب دیدن شناورهای سبک و تورهای صیادی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اداره کل هواشناسی خوزستان نسبت به ممنوعیت شنا، محدودیت تردد قایق‌های کوچک و شناورهای سبک و نیمه سبک صیادی و رعایت احتیاط در صنایع فراساحلی توصیه کرد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز سازمان هواشناسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز سازمان هواشناسی خوزستان اهواز سازمان هواشناسی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان

به گزارش ایسنا، در هشدار سطح زرد شماره ۱ مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان امروز (۱۰ اردیبهشت‌ماه) بالا بودن ضرایب ناپایداری، وزش بادهای متوسط تا نسبتا شدید همراه با تندباد لحظه‌ای و احتمال رخداد گرد و خاک همرفتی روی کشورهای همسایه و تاثیر آن بر مناطقی از استان خوزستان پیش بینی شده است.

زمان شروع این پدیده از اواخر روز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت‌ماه و زمان پایان آن اواخر وقت چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت‌ماه خواهد بود.

نوع مخاطره نیز وزش های متوسط تا نسبتاٌشدید همراه با تندباد لحظه  ی و احتمال برخاستن گرد و خاک همرفتی در مناطق غرب، جنوب، جنوب غرب و مرکزی استان خوزستان پیش‌بینی شده است.

کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گرد و خاک، احتمال سقوط اشیا از ارتفاعات، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، احتمال آسیب به تاسیسات و سازه‌های سبک آثار مخاطره خواهد شود.

 احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سالخورده و کودکان، عدم توقف و پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره و سست، استحکام سازه‌های موقت از جمله تابلوهای تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها نیز توصیه می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شدت بارندگی در سیستان و بلوچستان / مدارس ۱۱ شهرستان غیرحضوری شد بارندگی ۱۲۰ میلیمتری در سیستان و بلوچستان؛ انسداد راه ارتباطی ۳۵ روستا هشدار برای تهرانی‌ها/ گرد و غبار به پایتخت نزدیک شد

دیگر خبرها

  • ۲ هشدار هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره تداوم تندباد‌های لحظه‌ای و گردوخاک
  • ۲ هشدار سطح نارنجی و زرد هواشناسی در هرمزگان صادر شد
  • هشدار تندباد و گرد و خاک برای خوزستان
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • هواشناسی ایران۱۴۰۳/۰۲/۱۰؛هشدار نارنجی هواشناسی برای ۱۴ استان
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در چهار محال و بختیاری