Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ امام جمعه بندرعباس گفت: امروز به برکت خون شهدا و فتح خرمشهر شاهد هستیم که معادلات دیگر پشت میز مذاکره صورت نمی‌گیرد بلکه میدان جنگ است که مشخص می‌کند چه باید بشود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در نشست با اساتید دانشگاه‌های استان هرمزگان ضمن تبریک سالروز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر اظهارداشت: در 8 سال دفاع مقدس حوادث بسیاری را شاهد بودیم و شهرهای بسیاری به دست دشمن سقوط کرد و بازپس گرفته شده اما خرمشهر از اهمیت بسیار ویژه‌ای برای ما برخوردار بود و به همین منظور در تاریخ کشور ما ماندگار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: صدام و رژیم بعث عراق استحکامات فوق‌العاده زیادی را در خرمشهر مستقر کرده بود به شکلی حتی زمین خالی در آن شهر پیدا نمی‌شد و این استحکامات عظیم و فراوان خیال صدام و جامعه جهانی را راحت کرده بود که ایرانی‌ها نمی‌توانند خرمشهر را فتح کنند.

امام جمعه بندرعباس تصریح کرد: به همین منظور و با اتکا به همین خیال راحت صدام گفته بود اگر ایرانی‌ها بتوانند خرمشهر را فتح کنند کلید بصره را به آنها خواهد داد لذا فتح خرمشهر نقطه عطفی در تاریخ جنگ بود و توانست معادلات جنگ را یکسره تغییر دهد.

عبادی زاده با بیان اینکه بعد از فتح خرمشهر زبان دنیا با ما متفاوت شد گفت: بعد از فتح خرمشهر بود که دنیا فهمید دیگر نمی‌توان کاری برای صدام کرد و باید او را نجات داد لذا مسائل صلح مطرح شد اما امروز به برکت خون شهدا و فتح خرمشهر شاهد هستیم که معادلات دیگر پشت میز مذاکره صورت نمی‌گیرد بلکه میدان جنگ است که مشخص می‌کند چه باید بشود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با اشاره به صوت منتشرشده دکتر ظریف وزیر امور خارجه کشورمان تصریح کرد: آقای ظریف نمی‌داند که میدان است که دیپلماسی را جان می‌دهد و آن کشوری که قدرت دارد به برکت میدان است و این میدان است که معادله را تعیین می‌کند.

وی گریزی به انتخابات نیز زد و گفت: انتخابات پیش رو راهی است که بسیاری از معادلات را باید توسط مردم رقم بزنیم و برای رسیدن به این امر لازم است مشارکت مردم بالا برود.

عبادی زاده خاطرنشان کرد: مصادیق انتخاب اصلح باید برای مردم گفتمان‌سازی شود و این از جمله وظایف نخبگان و اساتید دانشگاه است تا شاهد انتخاب اصلح در کشور و مشاهده حضور حداکثری مردم و آثار و برکات آن باشیم.

شعبه ویژه رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی در استان بوشهر راه‌اندازی شد«مرتضی طلایی» رئیس ستاد انتخابات شورای وحدت در تهران شدحضور حداکثری مردم در انتخابات یکی از فتح‌ الفتوح‌ها است

انتهای پیام/865/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: امام جمعه بندرعباس فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب

آیین سوگواری شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام در شب شهادت آن حضرت در مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، همزمان با فرا رسیدن 25 شوال سالروز شهادت حضرت امام جعفر صادق علیه السلام مراسم سوگواری آن حضرت به همت موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و با همکاری هیات انصارالشهدا روز جمعه 14 اردیبهشت ماه از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع خرمشهر موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می شود.

هویت 7 شهید گمنام مدفون در فارس مشخص شد

مسجد جامع خرمشهر موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، واقع در ضلع جنوبی مترو شهید حقانی قرار دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیشنهاد جدید برای دوچرخه سواری در تهران | عضو شورا : ۱۰ هزار دوچرخه رایگان در اختیار دانش آموزان قرار گیرد
  • بوی خون و تعفن در میدان بهمن | وجود کابلهای فشار قوی مردم اطراف راه آهن را آزار می دهد
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • پیکر مطهر شهید گمنام عصر روز جمعه مورد استقبال مردم رفسنجان قرار می‌گیرد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • نگذارید قصه کاظم صدیقی، استخوان لای زخم بماند /حضورش در نماز جمعه و توجیهات طلبکارانه اش، سوءتفاهم ها را افزایش داد
  • پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود | تا شایعات هست نباید اصرار بر حضور در نماز جمعه داشت
  • توسعه و گردشگری از اهداف اصلی شهرداری بندرعباس است