Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، عبدالکریم ابراهیمی یگانه مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس، بیان کرد: گواهینامه شرکت‌کنندگان در دوره مربیگری اتومبیلرانی که موفق به گذراندن دوره تخصصی‌ شده بودند، با حضور نمایندگان پلیس راهور و هلال‌احمر استان فارس و در پیست کارتینگ شهر به آنان اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او، تصریح کرد: بر اساس اهداف کمیته آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران که دانش‌افزایی عمومی رانندگی و افزایش مهارت رانندگی و کاهش تصادفات جاده‌ای و شهری است، آیین‌نامه اجرای آموزش‌های عملی مهارت‌های عمومی رانندگی در بخش اتومبیلرانی برای مربیان این کمیته تدوین و اجرایی می‌شود.

یگانه، ادامه داد: تمامی موارد آموزشی بر اساس اهداف و افزایش مهارت عمومی رانندگی در جهت ایمنی رانندگی و کاهش تصادفات و ارتقای مهارت راننده طراحی‌ شده است و همه موارد آموزشی باید با خودروی استاندارد و تعیین‌شده انجام شود و بر اساس قوانین حاکم تمرین به دلیل شرکت در مسابقات خودرو در حوزه فعالیت‌های کمیته آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی قرار نمی‌گیرد و این نوع تمرینات در حوزه فعالیت‌های هیئت‌های ورزشی است و اجازه ورود خودروی تقویت‌شده ویژه مسابقات در برنامه تمرینی این کمیته مجاز نیستند.

مسئول حوزه اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی استان فارس، افزود: باهدف افزایش سطح آگاهی، پیشبرد اهداف آموزشی کمیته آموزش و افزایش ایمنی رانندگی و کاهش تصادفات جاده‌ای با هماهنگی کمیته آموزش می‌توان دوره‌های آموزش خاصی همچون آموزش مهارت‌های سبقت و جابه‌جایی خودرو، دور زدن در فلکه یا چهارراه، برخورد به موانع، پارک کردن خودرو، ترمزگیری خودرو، مهارت در دنده‌عقب، رانندگی در پیچ، فاصله استاندارد با خودرو در هنگام رانندگی، ریس لاین، شتاب‌گیری خودرو را برگزار کرد.

انتهای پیام/ت

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان اتومبیلرانی کانون جهانگردی و اتومبیلرانی کمیته آموزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند

طی مراسمی که روز گذشته برگزار شد، یونانی‌ها مشعل المپیک را کمیته برگزاری المپیک ۲۰۲۴ پاریس تحویل دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در فاصله سه ماه مانده تا آغاز المپیک ۲۰۲۴ پاریس، بیست‌وششم آوریل مصادف با هفتم اردیبهشت، یونانی‌ها با برگزاری مراسمی در ورزشگاه پاناتینایکوس آتن، جایی که نخستین بار بازی‌های المپیک در تاریخ معاصر (۱۸۹۶) برگزار شد، مشعل المپیک ۲۰۲۴ را به کمیته برگزاری این مسابقات تحویل دادند. ورود به این مراسم رایگان بود و هزاران نفر در آن شرکت کردند.

پس از پایان سفر ۱۱ روزه مشعل المپیک در یونان، این مشکل توسط آنتیگونی نتریسمپیوتی المپین دوومیدانی یونان وارد ورزشگاه شد و سپس تحویل گابریلا پاپاداکیس، دارنده مدال طلا و نقره المپیک در رشته اسکیت شد و او نیز این مشعل را به بئاتریس هس دارنده مدال طلای شنای پارالمپیک فرانسه تحویل داد. به این ترتیب سفر و ماجراجویی مشعل المپیک در فرانسه آغاز شد.

در این مراسم هزاران تماشاگر و مقامات متعددی از جمله سر میانگ نگ نایب رئیس کمیته بین‌المللی المپیک، رئیس انجمن کمیته‌های ملی المپیک و عضو هیئت اجرایی کمیته بین‌المللی المپیک، رابین میچل رئیس کمیسیون هماهنگی IOC پاریس ۲۰۲۴ و IOC حضور داشتند.

تونی استنگوئه، رئیس کمیته برگزاری بازی‌های المپیک پاریس در این مراسم اظهار کرد: فرانسه آماده میزبانی از المپیک است و مشعل المپیک به‌زودی از طریق بندر مارسی به فرانسه خواهد رسید.

منبع: ایرنا

کد خبر 748411

دیگر خبرها

  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • مراسم اهدای جام و جشن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام ملت های آسیا 2024 / فیلم
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • ترویج اهدای عضو نیازمند فرهنگ سازی بیشتر است
  • به کارکنان وظیفه تیپ ۵۵ هوابرد گواهینامه مهارت آموزی اعطا شد
  • توافق نهایی کونته با ناپولی
  • برگزاری پنج دوره تخصصی توانمندسازی مشاغل گردشگری در گلستان
  • رانندگی خودرو دیزلی با سوخت زیستی
  • چطور یک روزه گواهینامه موتورسیکلت بگیریم؟