Web Analytics Made Easy - Statcounter

آبی پوشان عربستانی توانستند یک دیدار پیش از پایان بازی های لیگ حرفه ای عربستان به عنوان قهرمانی برسند

به گزارش طرفداری، در حالی که یک هفته باقی مانده تا پایان بیست و نهمین دوره از رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، تیم الهلال توانست قهرمانی خود در این دیدارها را قطعی کند. 

الهلالی ها در این دیدار برابر التعاون به میدان رفتند و با گل زودهنگام گومیس روی پاس زیبای سباستین جووینکو موفق به برتری برابر حریف خود شدند و به این ترتیب با 58 امتیاز موفق به ثبت هفدهمین قهرمانی در لیگ حرفه ای عربستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پس از گلزنی الهلالی ها در دقیقه پنجم بازی، دو تیم حملات فراوانی روی دروازه یکدیگر تدارک دیدند اما در نهایت هیچکدام از آنها تبدیل به گل نشد تا گومیس فرانسوی تنها گلزن الهلالی ها در روز قهرمانی این تیم باشد. 

الهلالی ها در بازی پایانی خود باید به مصاف تیم الفیصلی بروند.

به این ترتیب نگاهی می اندازیم به تصاویر مربوط به بازی هفته بیست و نهم الهلالی ها برابر التعاون و جشن قهرمانی این تیم. 

اخبار داغ 

فیلم سانسور فوق حرفه ای پوشش ساره بیات در سریال گیسو برترین های قرن با کرمانی مقدم و شاه محمدی؛ دهه ۶۰ پولی نبود، شادی هوادار می‌دیدیم، کیف می‌کردیم! کریم باقری: اگر بگویند از پرسپولیس برو ناراحت نمی‌ شوم / مگر می‌ شود با فیلم یا عکس بازیکنی را محروم کرد؟ رکورد ابدی ناصر حجازی؛ 6 گانه ای که فقط اسطوره آبی در کارنامه اش دارد کریستیانو رونالدو منتقدان را به سکوت دعوت کرد / عکس پپ گواردیولا: آگوئرو قرار است کنار مسی در باشگاه قلب من، بارسلونا بازی کند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: الهلالی ها حرفه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند

آفتاب‌‌نیوز :

روزنامه هم میهن از دستاوردسازی دولت رئیسی انتقاد کرده است.

به گزارش هم میهن، شما رسیدن به تورم ۳۰ درصد (البته هنوز نرسیده‌اید، انتظار دارید برسید که قطعاً نخواهید رسید و تورم فروردین‌ماه نشانه‌ای از این ادعا است) را موفقیت می‌دانید درحالی‌که آقای وزیر اقتصادِ شما پیش از تصدی این پست گفت اگر هیچ کاری نکنیم تورم کنونی (آن زمان حدود ۳۸ درصد بود) ۱۵ درصد کم خواهد شد. درحالی‌که ایشان آمدند و تورم به بالای ۴۵ درصد براساس گزارش مرکز آمار و بالای ۵۰ درصد براساس گزارش بانک مرکزی رسید. حالا پس از سه سال رسیدن به تورم نقطه به نقطه بالای ۳۰ درصد را دستاوردسازی می‌کنند.

این روزنامه نوشته است: دولت محترم حتی خلاقیت در تولید مفاهیم و اصطلاحات را نیز ندارد. آواربرداری را قبلاً دیگران مصرف کرده‌اند. همچنین دوستان همین دولت هنگامی که در مصدر ریاست قوه قضائیه قرار گرفتند آنچه را که تحویل گرفتند، ویرانه معرفی کردند، ولی روزی که رفتند امثال سعید مرتضوی را بر دادستانی تهران حاکم کردند تا حتماً چنان فردی آن ویرانه را آباد کند؟! درستی یا نادرستی آواربرداری مسئله مردم نیست. فرض هم کنیم درست است فقط در چند خط و نه چند هزار صفحه بفرمایید اگر روزی توانستید آواربرداری را تمام کنید نقشه راه شما برای ساختن این زمین خالی چیست؟ چشم‌انداز دارید؟ آن را بنویسید. در سخنان خود بازتاب دهید. لطفاً به سدسازی در سریلانکا ارجاع ندهید اول درباره بلوچستان حرف بزنید. از چای دبش بگویید. از تحقق وعده‌های داده‌شده و...

دیگر خبرها

  • دولت تورم ۳۰ درصد را موفقیت می‌داند
  • واکنش رونالدو به ششمین پیروزی متوالی النصر
  • خلاصه بازی النصر و الخلیج + فیلم
  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • ساعت پخش زنده بازی النصر و الخلیج + پخش آنلاین
  • اعلام مسیر رسیدن به المپیک در دوومیدانی/ برنامه اعزام‌ها مشخص شد
  • الهلال، قهرمان هشتاد امتیازی لیگ عربستان
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • راهیابی تایلند به هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی