Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازوند، گفت: کلیه دستگاه های اجرایی موظف هستند برای راه اندازی و تجهیز مراکز تجمیعی واکسیناسیون و سایت خودرویی با دانشگاه علوم پزشکی همکاری و هم افزایی مطلوب و مستمر داشته باشند.

 به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ « هوشنگ بازوند» در جلسه ستاد کرونا با اشاره به لزوم تجمیع همه امکانات و ظرفیت های دستگاه های اجرایی برای تسهیل، تسریع و همکاری مطلوب در اجرای طرح واکسیناسیون گروه های سنی هدف تأکید کرد: ایجاد زیرساخت های لازم برای احداث مراکز تجمیعی واکسیناسیون ضرورتی ویژه است و همه مدیران موظف هستند کلیه امکان مورد نیاز دانشگاه علوم پزشکی را تأمین و تجهیز نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار کرمانشاه افزود: اموال دولتی متعلق به مردم است و باید در بحران کرونا نیز برای سلامت مردم در اختیار دانشگاه قرار گیرد که بر این اساس در گام اول رایانه و یخچال دفتر خودم را در اختیار دانشگاه قرار می دهم و همه مدیران نیز موظف به همکاری کامل با ستاد کرونا هستند.

 

وی با بیان اینکه هم اکنون ۱۱۷ مرکز و پایگاه واکسیناسیون فعال در استان در حال فعالیت هستند، گفت: با توجه به جانمایی و مکان یابی صورت گرفته آماده سازی ۳۴ مرکز تجمیعی و راه اندازی سایت خودرویی برای واکسیناسیون در دستور کار قرار گرفته و هیچ گونه توجیهی از مدیران برای عدم همکاری در تأمین زیرساخت ها نمی پذیریم و البته از دستگاه های اجرایی که همکاری مطلوبی داشته، تشکر می کنم.

 

بازوند ضمن تقدیر از همکاری و مشارکت مردم، اصناف، بازاریان، رسانه ها و اقشار مختلف در بحران کرونا اظهار کرد: در پیک چهارم در حال سپری کردن سیر نزولی هستیم و هرچند شرایط استان کرمانشاه نسبت به دیگر استانها بهتر بود اما ۳۳۳نفر از همشهریان عزیز را تا به امروز در پیک چهارم از دست داده ایم که بسیار دردناک است.

 

استاندار کرمانشاه با اشاره به  تلاش ­های ایثارگرانه و فداکارانه کادر بهداشت و درمان بر لزوم بسیج همه امکانات استان و شکل گیری انسجام و وحدت برای اجرای طرح واکسیناسیون تصریح کرد: شرایط لازم را با همراهی مهیا خواهیم کرد و هر امکاناتی که دانشگاه نیاز داشته باشد در اختیار آنها قرار خواهیم داد، لذا بر اساس مصوبات نشست مدیران موظف هستند تا ۲۴ ساعت دستورات را اجرا و همکاری مطلوب مورد نظر را با دانشگاه علوم پزشکی بر اساس دستورالعمل ستاد داشته باشند.  

 

پایان پیام/712

منبع: شبستان

کلیدواژه: مراکز تجمیعی واکسن واکسیناسیون کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه استاندار کرمانشاه دستگاه های اجرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۲۰۰۸۹۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، دبیر ستاد اقامه نماز استان گفت: دوره تخصصی نماز ویژه دبیران ستاد اقامه نماز در دستگاه‌های اجرایی با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.
حجت الاسلام کریمی هدف از برگزاری این دوره را بیان شیوه‌های دعوت به نماز در دستگاه‌های اجرایی و آموزش ابتدایی معارف نماز در دستگاه‌های اجرایی دانست.
وی گفت: امسال این دوره یک روزه با همکاری اساتید مرکز تخصصی نماز کشور برگزار شد.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان 
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه ورزی دانشجویان
  • لزوم تقویت خلاقیت و اندیشه‌ورزی دانشجویان
  • منچستریونایتد با دو مدیرش قطع همکاری کرد
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود
  • دستگاه های اجرایی شهرستان گناوه در اجرای طرح «نور» همکاری کنند
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • لزوم آماده‌باش همه دستگاه‌ها به دنبال صدور هشدار نارنجی هواشناسی